2021-11-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Tydligen inte i det här degenererade skräpsamhället. Nu skall vi tydligen tvingas teckna abonnemang på vårt eget immunförsvar hos Pfizer. Detta är sannolikt bara första steget mot ett totalt övervakningssamhälle. Personligen sätter jag mitt sista hopp till att nysvenskarna sätter igång med att protestera högljutt, eftersom majoriteten av ursprungssvenskarna tydligen är på tok för korkade för att förstå vad som håller på att hända.

Ja, precis...

https://media.communities.win/post/hwKXmWi5.jpeg
Citera
2021-11-17, 18:18
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det festliga är också att de körde den här modellen trots att den egentligen inte funkade. Tanken var ju att smittan verkligen skulle ta fart efter att de släppte restriktionerna (som den brukar göra på hösten), och sen införa passet. Nu hände det ingenting med smittan, men de hade redan planerat passen så de körde ändå.

Huvudet på spiken. De har väldigt, väldigt bråttom nu, alla ska ta giftsprutorna. Samtidigt vet vi att de enda som egentligen dör av/med Covid är 90-åriga långvårdsfall, otroligt feta män och rökande somalier med D-vitaminbrist Till och med den mest fanatiske Covidhysterikern börjar fatta att det är något i den här soppan som absolut inte stämmer.

Ju mer tvång som kommer desto mindre chans att de som hittills inte låtit sig injiceras kommer att göra det. Tärningen är kastad och våra politiker har slutgiltigen förklarat krig mot sin egen befolkning. Det här kommer att bli väldigt intressant.
Citera
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxwatch

Den här vintern kommer visa dig hur stark du är...

Bring it!

Jag har levt precis som vanligt. Har vid ett flertal tillfällen umgåtts med personer som senare visat sig varit smittade.
inte den minsta förkylning har jag haft sedan den här skiten började.
Har även testat mig ett par gånger genom jobbet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Källa på det?
https://www.folkhalsomyndigheten.se/folkhalsorapportering-statistik/statistikdatabaser-och-visualisering/vaccinationsstatistik/statistik-for-vaccination-mot-covid-19/uppfoljning-av-vaccination/forekomst-av-covid-19-efter-vaccination/
Citera
2021-11-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Sprutglada människor lider av obotligt Stockholm syndrome genom livslånga indoktrinering via skolsystemet. Logik och rationell tänkande är något som de inte har levt upp med. Att man inte kan se Omställningen som återspeglar just nu, kommer man aldrig förstå vad som pågår egentligen. Vaccinpasset var redan planerat i 2018. 2022 stod det klart att man skulle införa ”Healthpass” https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2022_roadmap_en.pdf
Nu pratar jag inte om konspirationsteorier utan officiella EU dokumentationer. Världen är styrt av frimurarna och en bladning av jesuits. Här har ni källan bakom den riktiga historian till vart vi är idag av konspiration experten David Livingstone https://ordoabchao.ca/
Mycket intressant. Tack för den länken!
Citera
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Comirnaty är godkänt i USA oavsett om du inte vill att det ska vara så.
Det har gått under amerikanskt nödgodkännande men det godkändes 23 augusti.
Miljarder människor har fått Comirnaty och andelen allvarliga biverkningar är låg.

Varför är det inte godkänt i EU då?

Vi har ingen aning om allvarliga biverkningar eftersom ingen vet det så håll käften. He

Från FDA själv:

13.1 Carcinogenesis, Mutagenesis, Impairment of Fertility
COMIRNATY has not been evaluated for the potential to cause carcinogenicity, genotoxicity, or impairment of
male fertility. In a developmental toxicity study in rats with COMIRNATY there were no vaccine-related
effects on female fertility [see Use in Specific Populations (8.1)].

Helt jävla idiotiskt att ge en medicin till unga människor utan att reda ut ovan. Vad som är ännu värre att media inte informerar om det.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Haha menar du alltså att en influensa med en dödlighet på 0,1% är naturens sätt att börja gallra, ge dej nu va..

Du läste dåligt. Det kommer fler pandemier.

Citat:
Tro mig, inom en överskådlig framtid så kommer det att komma värre pandemier än Covid Det är inte mycket vi kan göra åt det förutom att sluta överbefolka jorden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Eftersom det lilla små fega jävlarna som är vaxxade är rädda för att bli smittade får man inte arbeta längre.

Tack ska ni ha.

Du är lika feg som inte vågar ta sprutan?
Citera
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Smittan ökar ju Sverige också men man vågar ju inte säga det utan man skyller på andra länder. Svagt som vanligt.
Jag visade en källa på att smittan inte ökat (nu ska ju bara ovaxxade testa sig - men enligt narrativet är det ju just bland dessa smittan borde öka?

Källa igen:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3rdeA/coronaviruset-har-ar-de-senaste-siffrorna

I tillägg så säger FHM följande ” Hon konstaterar att Sverige har och haft ett stabilt läge när det gäller covid-19.”

Källa: https://www.di.se/nyheter/regeringen-foreslar-krav-pa-covidpass-vid-evenemang/

Vad är nu din källa för ditt påstående?
Citera
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
De flesta människor kan inte tänka. En del är förmodligen rädda att bli sjuka och dö om de träffar en ovaccinerad eftersom regimen och styrd media har utmålat ovaccinerade som orsaken till allt ont som händer kring sjukdomen. En del är förmodligen också rädda för människor som "inte gör som alla andra". För oss som på något sätt är suveräna i vårt sätt att se på vårt liv så känns det konstigt, men oerhört många fungerar inte så utan de tycker människor som inte lyder överheten, som lever sitt liv på annat sätt, som inte följer order är läskiga. De kan inte förstå att man kan vara sån eftersom de själv aldrig ens tänkt tanken på att inte bara passivt följa strömmen.

Du beskriver det på ett föredömligt sätt
Citera
2021-11-17, 18:20
Medlem
Hoaxwatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Bring it!

Jag har levt precis som vanligt. Har vid ett flertal tillfällen umgåtts med personer som senare visat sig varit smittade.
inte den minsta förkylning har jag haft sedan den här skiten började.
Har även testat mig ett par gånger genom jobbet.

Bra!

Men undvik testerna, eftersom det finns inget att testas för.
Citera
2021-11-17, 18:21
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Så du är för ett hälso-körkort?. Där man kan bevisa att man kan leva ett liv utan alkohol, socker, tobak, sömnbrist och koffeinöverskott? Och därmed få förmåner som andra ohälsosamma inte får?

Eller gäller detta "hälso-pass" bara om man injicerar en viss substans från vissa företag?

De saker du nämner, smittar inte ner andra människor, så de sakerna skiter jag i.

Men under en pandemi där kreti och pleti kan hosta ner en med en allvarlig sjukdom, ja. Det är en särskild omständighet och då anser jag man skall ha särskilda bestämmelser.

Mkt kraftigare åtgärder än vad Sverige haft, helt klart. (Som typ… resten av världen!) Det enda underliga är att här görs väldigt svaga åtgärder. Symboliska och alldeles för sent. Som denna åtgärd, den känns lite fjantig egentligen. Vad ska det göra för skillnad liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in