2021-11-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veritassen
DU behöver uppenbarligen en grundkurs i hur sidoeffekterna av vaccinationer ser ut. Därför rekommenderar jag dig att börja med att se denna video. :
https://childrenshealthdefense.org/defender/vaxxed-2-watch-free-online-screening/

Måste tillägga att OAVSETT dina åsikter i vaccinationsfrågan så är denna video en sevärd thriller av bästa märke. Du kan gärna se den i stället för en vanlig rysare efterson den är bättre , kanske just för att den också är en bild ur verkligheten. Ruggigheter blir desto ruggigare när de är verkliga, Helt gastkramande thriller m.a.o. Den börjar i lugnt tempo men sen ökar effekterna och på slutet sitter man med hjärtat i halsgropen !
Återkom när du har sett den och har en viss förståelse av vad sidoeffekter till vacciner handlar om så ska jag ge dig ett antal länkar så du bättre kan förstå varför Coronavaccinet är ett särskilt farligt s.k vaccin ...
Lägg ner din amerikanska anti-vaxx propaganda! Herregud.
Vad menar du med sidoeffekter? Det ordet används inte i Sverige. Är det biverkningar du syftar? Inga biverkningar av covidvaccin mörkas. Allt presenteras klart och tydligt av Läkemedelsverket och andra myndigheter, och finns att läsa på FASS.se
Det finns ingen konspiration!
Citera
2021-11-17, 23:13
Medlem
Christopher.s avatar
Trodde aldrig den här dagen skulle komma där jag får känna mig som en andra klassens medborgare, nu är vi på en nivå som vi hittar i valfri totalitär diktatur, när börjar kravallerna?
Citera
2021-11-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solmonstar
Berätta för mig igen varför inte de som haft covid får ett vaccinpass på posten?
Det är otroligt att vaccinpass inte innefattar naturliga antikroppar.
Det är inte vetenskap, det är masspsykos.
Ja, det är konstigt värre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Nej, det är ingen extraordinär situation. IVA är inte fyllt till bredden. Vi har ingen massdöd. Den extraordinära situationen finns bara i ditt huvud.

Korrekt. Enligt C19.se är det inga höga siffror vare sig vad gäller antal inlagda på sjukhus, IVA-inläggningar eller avlidna "med covid 19".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Då kommer jag bara garva ännu mera då dessa hjärndöda sossekärringar och gubbar kommer inse att vaccinet uppenbarligen inte hjälpt.
Får en att tänka på gamlingen Johan Carlsson tidigare på Folkhälsomyndigheten lika väck i huvudet som Tegnell.

- Vi går allt mer mot en normal vardag
Citera
2021-11-17, 23:15
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Varför tror du de kommer bli en permanent lösning? Jag tror vaccinpassen kommer vara en tillfällig grej medans vi får kontroll på smittan.
Det känns som att du och många andra målar upp en så dystopisk och drastisk framtidsbild.
De som inte kan tänka ett steg längre än näsan är det verkligen synd om. Målet har hela tiden varit vaccinpassen för att kunna ha full kontroll över befolkningen. Vart ni rör er, vilka platser ni besöker etc. Totalitära samhällen som t.ex Kina finns detta system redan och västvärlden bara följer efter.
Citera
2021-11-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Nej, man ska aldrig "chilla" när folk börjar vurma för totalitärt styre och att beröva folk deras grundläggande friheter. Är du dum i huvudet på riktigt? Det finns gott om totalitära styren i världen och det har funnits mängder under historien. Demokratin är extremt skör och detta är en dolk rakt i ryggen på den.

Covid är ett ickeproblem för majoriteten. Det här är ett virus som främst utgör ett problem för en liten minoritet av gamla och multisjuka. Det borde vara upp till dessa att ta sitt ansvar, att vaccinera sig, stanna hemma, bära munskydd. Det ska för fan inte införas vaccinfascism, totalitärt styre, begränsningar av friheten för ett helt folk under flera år pga detta. Det är absurt. Ni lättmanipulerade idioter har kapitulerat helt. Vänsterfolk verkar älska att ge regimen all makt de bara kan. Skrämmande.
Dum i huvudet kan du vara själv!
Fattar du inte att vi behöver vaccinera bort den här jävla skiten?
Ta det där jävla vaccinet så vi kan börja leva normalt igen, utan massa konstiga vaccinbevis och restriktioner och skit. Herregud, hur svårt ska det vara
Citera
2021-11-17, 23:16
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Hahahahahaha!!!

Återigen har Glenn Von Göteborg rätt som jag alltid haft i 10 år på detta forum.

All ni naiva får som trodde att denna plandemi var över och kallat oss foliehattar kan kyssa min håriga röv.

Om ni tror att det kommer sluta vid 100 pers och bara tillställningar. Har jag snö att sälja på Antarktis.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2021-11-17 kl. 23:28.
Citera
2021-11-17, 23:17
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Det kommer ju att skyllas på de ovaccinerade som vanligt. Är själv totalt ointresserad av större sammankomster, så det blir ju skönt att veta vilka man slipper umgås med.

Samma här, men detta drabbar väl yrkeslivet också, vi är många som går till en arbetsplats där fler än 100 pers jobbar. Hur ska man tackla det tycker du? Måste man ta mRna-injektioner, så kallade "vaccin" för att kunna få mat på bordet och tak över huvudet, eller finns det något sätt att komma runt det?
Citera
2021-11-17, 23:18
Medlem
Vi har låga dödstal och ett mkt bättre läge jämfört med övriga länder som haft lockdown. Dom gör detta i förebyggande syfte och jämför med dessa länder säger fhm. Men ”glömmer” att nämna att en mkt större del av vår befolkning har skydd efter genomgången infektion jämförelsevis. Och kommer att tacka vaccinpassen för detta.
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Jag lade ner att rösta för längesedan då det knappast har någon som helst betydelse längre men om de håller fast vid detta så har de min röst. Lätt!
Samma här. Djävligt otippat att jag skulle gå från det aktiva valet att inte rösta alls till att ens överväga Antivaxxelstrand med anhang!

Funderar till och med på att vara öppen med det. Alltid orsakar det någon underhållande stroke eller hjärtinfarkt.
Citera
Avslutad
Hur ber man de på vårdcentralen på bästa möjliga sätt att få genomgå en hälsokontroll (ekg, blodprover, sperma-kvalite) innan vaccinering? Kan de neka dig? Uppenbarligen finns det resurser att pressa individer till att ta sprutan.

Vill inte att det ska råda några som helst tvivel om vaccinet är orsaken bakom eventuella biverkningar eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in