2021-10-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Henko är nere i Göteborg, jag antar att han antagligen kommer besöka Exakt24s hemadresser.

Oavsett så rekommenderar jag verkligen att man äter något med fisk när man är på västkusten.

Ja, förhoppningsvis njuter de en god middag innan de drar vidare från GBG. Även fisk bör dock tillagas så man inte blir sjuk, det finns alltså många fler som bör få sina fiskar varma.

Själv gillar jag torsk, förresten. Rejält tillagad.
Citera
2021-10-09, 11:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Gänget verkar ha fått för sig att jag är en av Exakt24-journalisterna. Som jag tolkar deras mängder av obegripliga tweets.

Jag tror inte att någon hindrar dom från att vara i Göteborg och jaga sina hjärnspöken hur mycket dom än vill.

Ärligt talat så undrar man vad de hoppas uppnå med det hela - i bästa fall så får de väl skälla ut någon från Exakt24; i värsta fall så kommer de bara skapa mer kontent åt Exakt24 då jag gissar att kameran kommer åka upp. Men oavsett hur mycket de älskar att leka internet though guys så tror jag ingen av dom skulle riskera en misshandelsdom.
Citera
2021-10-09, 12:02
Medlem
Knalltorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat så undrar man vad de hoppas uppnå med det hela - i bästa fall så får de väl skälla ut någon från Exakt24; i värsta fall så kommer de bara skapa mer kontent åt Exakt24 då jag gissar att kameran kommer åka upp. Men oavsett hur mycket de älskar att leka internet though guys så tror jag ingen av dom skulle riskera en misshandelsdom.
Två fjollor med skyddad id och en tjockis som låser in sig på toa när det ringer på dörren? Nä, det lär inte hända mycket. Vet inte varför folk tror att besöket i Göteborg har ett skvatt med Exakt24 eller någon annan konflikt att göra. Enligt Henko var besöket planerat sedan länge.
Citera
2021-10-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knalltorsk
Två fjollor med skyddad id och en tjockis som låser in sig på toa när det ringer på dörren? Nä, det lär inte hända mycket. Vet inte varför folk tror att besöket i Göteborg har ett skvatt med Exakt24 eller någon annan konflikt att göra. Enligt Henko var besöket planerat sedan länge.

De ville väl bara trolla tillbaka. Hoppas de hade det trevligt i landets regnigaste håla, som alla andra hoppas jag de fick i sig fisk eller skaldjur under sitt besök.
Citera
2021-10-09, 13:33
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av media876
De ville väl bara trolla tillbaka. Hoppas de hade det trevligt i landets regnigaste håla, som alla andra hoppas jag de fick i sig fisk eller skaldjur under sitt besök.
Ja, men tog Henko bilen till Vega för att sen åka till Göteborg, äta mat och sedan åka hem morgonen efter? Efter att frugan i panik gråtandes talat om att flytta. Vem planerar in en kväll i Göteborg? Han bor ju åt helvete långt bort - borde ju stanna två kvällar. Kanske gjorde detta för att trolla trots allt. Lovely! Det gillar man ju.
Citera
2021-10-09, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knalltorsk
Vet inte varför folk tror att besöket i Göteborg har ett skvatt med Exakt24 eller någon annan konflikt att göra. Enligt Henko var besöket planerat sedan länge.

Därför att nazistbarnen inte materialiserades ur tomma luften, utan också används som ett verktyg i konflikten? Jag såg ett twitter-konto (numera raderat) som desperat försökte uppmärksamma Avmaskerat på (helt felaktiga) uppgifter redan innan sommaren.

Resan har därmed kanske inte direkt med Exakt24 att göra, men saker runt dem. Men jag är säker på att signaturen "LinusSarud" kommer att skriva en massa ord-hackebiff i romanstorlek för att som vanligt blanda bort korten.
Citera
2021-10-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Och så helt plötsligt har den som inte alls är i lag med Haveristerna full koll. Du har säkert rätt, fixa fram en källa bara. Att Friberg skänkte pengar det vet jag också.

Alltså, jag är läskunnig och allt detta har skett inför öppen ridå på twitter. Det krävs inte att man är bästis med Haveristerna för att ha "full koll".
Citera
2021-10-09, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixoteHallen
Därför att nazistbarnen inte materialiserades ur tomma luften, utan också används som ett verktyg i konflikten? Jag såg ett twitter-konto (numera raderat) som desperat försökte uppmärksamma Avmaskerat på (helt felaktiga) uppgifter redan innan sommaren.

Resan har därmed kanske inte direkt med Exakt24 att göra, men saker runt dem. Men jag är säker på att signaturen "LinusSarud" kommer att skriva en massa ord-hackebiff i romanstorlek för att som vanligt blanda bort korten.

Så de tre musketörerna åkte till Göteborg och sen direkt hem bara för att nåt twittertroll skriver långa inlägg de inte tycker om?

Du och Tranåskontot påstår ju så klart att det hade iiiiinget med det att göra, men samtidigt är det det enda som skryts om på twitter så vad ska man annars tro?
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-10-09 kl. 15:57.
Citera
2021-10-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Så de tre musketörerna åkte till Göteborg och sen direkt hem bara för att nåt twittertroll skriver långa inlägg de inte tycker om?

Ta och fråga dem, vetja!

Citat:
Du och Tranåskontot påstår ju så klart att det hade iiiiinget med det att göra, men samtidigt är det det enda som skryts om på twitter så vad ska man annars tro?

Tranåskontot? Skryta om vad? På Twitter? Mycket som är oklart här, jag föreslår att du formulerar om och förtydligar din fråga. Där är tyvärr en massa troll som byter namn eller raderar sina konton, så det är svårt att få nån rätsida på det. #winning
Citera
2021-10-09, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixoteHallen
Ta och fråga dem, vetja!

Ja, varför skaffar de inte konto här

Citat:
Tranåskontot? Skryta om vad? På Twitter? Mycket som är oklart här, jag föreslår att du formulerar om och förtydligar din fråga. Där är tyvärr en massa troll som byter namn eller raderar sina konton, så det är svårt att få nån rätsida på det. #winning

TranasByNight, sluta spela dum.
Citera
2021-10-09, 16:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Så Henko och Acta-mannen åkte till Göteborg, knackade på någon nasses dörr, som inte var hemma, och nu är LinusSarud kränkt, är det korrekt uppfattat?
Citera
2021-10-09, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Så Henko och Acta-mannen åkte till Göteborg, knackade på någon nasses dörr, som inte var hemma, och nu är LinusSarud kränkt, är det korrekt uppfattat?

Så uppfattar jag det, fast LS tar det med ro än så länge verkar det som.

Men vem vet, Martin kanske hittar en 20 år gammal dom eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in