2022-01-10, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
En påstådd lögn, inte i plural. Du gnäller över deras tolkning av vänskapen mellan Loan och Glam. Det är långt ifrån en bärande eller på annat sätt avgörande detalj i deras avslöjande.

Tar det som exempel, andra som pekats ut i denna vänskapshärva var också som levande frågetecken inför det påståendet och på den vägen är det.

För den som har lust går det att forsätta i del efter del av granskningen och rätt dom det är sitter man där med ett heltidsjobb.

Även de mer centrala påståendena är många gånger insvepta i slarviga svepande beskrvningar som gör en lite misstänksam.
Citera
2022-01-10, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Tar det som exempel, andra som pekats ut i denna vänskapshärva var också som levande frågetecken inför det påståendet och på den vägen är det.

För den som har lust går det att forsätta i del efter del av granskningen och rätt dom det är sitter man där med ett heltidsjobb.

Även de mer centrala påståendena är många gånger insvepta i slarviga svepande beskrvningar som gör en lite misstänksam.

Om det är så fullspäckat av fel borde det vara enkelt att nämna fler men jag förstår. Du kan inte.
Citera
2022-01-10, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Om det är så fullspäckat av fel borde det vara enkelt att nämna fler men jag förstår. Du kan inte.

Det kan jag, det finns hur många leads som helst, men då får vi harva på i oändlighet. Bara att få dig att acceptera att jag hade rätt om Loan och sluta tjafsa om det har tagit 5-6 inlägg. Det är 3-4 minuter av podden, som är 135 minuter lång eller nåt sånt.

Däremot har Haveristerna presenterat rätt lite i bevisväg, det är mest en massa löst snack när det kommer till vad trollet faktiskt gjort, och inte så mycket hårda bevis. Du kan börja i den änden istället, vilket du inte kommer göra, eftersom det finns en anledning till att du okritiskt accepterar deras bullshit.

Om du betalar mig kan jag forsätta, jag tänker inte jobba gratis. Pm för swish.
Senast redigerad av Extrapris12354 2022-01-10 kl. 17:08.
Citera
2022-01-10, 22:42
Avslutad
A**l fick visst ett psykotiskt ilskeutbrott på twitter idag för att jag ifrågasatte hans gapande i podden om att Loan mfl är vän med Glam. Han fjantar vidare och hittar på ett nytt uttryck, "Kretsen kring P**** W******", något som inte heller existerar. Skärmdumparna han presenterar innehåller inte heller på långa vägar några bevis för nån vänskap från Loans sida, utan bara att hon har principer.

Glöm inte att A**l, förutom att vara arbetslös och en oanställbar nolla, också är våldtäktsman:
https://imgur.com/a/8weFF6H

Frågan är vad han gjorde för att få offret att inte anmäla detta?
Senast redigerad av Extrapris12354 2022-01-10 kl. 23:06.
Citera
2022-01-10, 23:36
Medlem
dictionarys avatar
Förstår inte hur Haveristerna orkar ta sig an alla dessa galningar som kunnat komma undan med sina vansinnigheter under allt för lång tid. Jag uppskattar verkligen att de är villiga att ägna sig åt detta skitgöra dock och dessutom dokumenterar det i podd-format så vi andra kan förundras/förfasas.

Väldigt obehagligt och otacksamt att några av de som fått brallorna neddragna är så gränslösa i sina försök att ”ge igen” gentemot Haveristerna, energi de borde lägga på självrannsakan istället. Men tidevarvet när det gick att komma undan med alldeles för mycket bara för att det skedde på internet går mot sitt slut, bra så.
Citera
2022-01-11, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dictionary
Men tidevarvet när det gick att komma undan med alldeles för mycket bara för att det skedde på internet går mot sitt slut, bra så.

Håller med.
Citera
2022-01-11, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dictionary
Förstår inte hur Haveristerna orkar ta sig an alla dessa galningar som kunnat komma undan med sina vansinnigheter under allt för lång tid. Jag uppskattar verkligen att de är villiga att ägna sig åt detta skitgöra dock och dessutom dokumenterar det i podd-format så vi andra kan förundras/förfasas.

Väldigt obehagligt och otacksamt att några av de som fått brallorna neddragna är så gränslösa i sina försök att ”ge igen” gentemot Haveristerna, energi de borde lägga på självrannsakan istället. Men tidevarvet när det gick att komma undan med alldeles för mycket bara för att det skedde på internet går mot sitt slut, bra så.

Håller med dig. Imponerande att dom orkar. Hoppas att polis och åklagare får ta del av all skit dom gräver fram. Att inte dessa personer som varit föremål för diverse avsnitt inte ser sig själva ”besegrade” är ta mig fan helt obegripligt.

Saken kanske ändrar sig om det blir en rättssak av det hela.
Citera
2022-01-11, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Håller med dig. Imponerande att dom orkar. Hoppas att polis och åklagare får ta del av all skit dom gräver fram. Att inte dessa personer som varit föremål för diverse avsnitt inte ser sig själva ”besegrade” är ta mig fan helt obegripligt.

Henko har väl sprungit till polisen en 10 gånger redan, det enda det slutat med är att Henko gapar på polisen om att de och åklagaren är inkompetenta. Haveristerna har till och med släppt hans sjuka ilskeutbrott som patreonmatrial.
Citera
2022-01-11, 08:05
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle

Haveristerna granskar kändisar och tyckonomer. Vilka är det som polisen ska bura in menar du?
Citera
2022-01-11, 09:48
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Haveristerna granskar kändisar och tyckonomer. Vilka är det som polisen ska bura in menar du?

idioter som sitter och hotar politiker på en statlig myndighet på arbetstid, för mina skattepengar står högt på listan...
Citera
2022-01-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

Alla som systematiskt trakasserar, sprider falska rykten, ofredar och lägger större delen av sin vakna tid på att förstöra livet för en person och hela den personens familj. Det Henko och hans familj har blivit utsatt för är så jävla långt över gränsen för vad som är acceptabelt.

Att använda sig av soc-anmälningar för att trakassera en familj gör mig heligt förbannad. Dessa falska anmälningar gör att soc måste lägga ner resurser på en anmälan utan verklig grund vilket i sin tur leder till att barn som befinner sig i utsatta situationer på riktigt riskerar att missas.

Men man kanske måste upp en bit över 140 i IQ för att kunna koppla ihop en sådan sak.

Om Polis och åklagare, mot all förmodan inte anser att detta är något att lägga resurser på hoppas jag innerligt att Haveristerna lämnar in ett enskilt åtal. Jag kommer med glädje att betala för detta via Patreon!

Även att det finns ett visst underhållningsvärde i att höra om hur extremt jävla tappade människor det finns där ute, så hoppas att Haveristerna snart kan återgå till att granska ”Kändisar och tyckonomer” i stället för alla de amöbor och bottenskrap som varit föremål för podcasten den senaste tiden.
Citera
2022-01-11, 15:15
Medlem
tenebriss avatar
Jag upptäckte att del 1 av Glam-granskningen fanns på Acast. 30 minuter av mitt liv (som jag inte kommer få tillbaka) senare står jag fast i mitt beslut att inte bli patreon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in