Citat:
Ursprungligen postat av
Kvillebacken1
Haveristerna granskar kändisar och tyckonomer. Vilka är det som polisen ska bura in menar du?
Alla som systematiskt trakasserar, sprider falska rykten, ofredar och lägger större delen av sin vakna tid på att förstöra livet för en person och hela den personens familj. Det Henko och hans familj har blivit utsatt för är så jävla långt över gränsen för vad som är acceptabelt.
Att använda sig av soc-anmälningar för att trakassera en familj gör mig heligt förbannad. Dessa falska anmälningar gör att soc måste lägga ner resurser på en anmälan utan verklig grund vilket i sin tur leder till att barn som befinner sig i utsatta situationer på riktigt riskerar att missas.
Men man kanske måste upp en bit över 140 i IQ för att kunna koppla ihop en sådan sak.
Om Polis och åklagare, mot all förmodan inte anser att detta är något att lägga resurser på hoppas jag innerligt att Haveristerna lämnar in ett enskilt åtal. Jag kommer med glädje att betala för detta via Patreon!
Även att det finns ett visst underhållningsvärde i att höra om hur extremt jävla tappade människor det finns där ute, så hoppas att Haveristerna snart kan återgå till att granska ”Kändisar och tyckonomer” i stället för alla de amöbor och bottenskrap som varit föremål för podcasten den senaste tiden.