2021-10-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja, varför skaffar de inte konto här
om dom nu är på Twitter och "skryter" kan du ju testa där? Sluta spela dum. Måste dom komma till dig?

Citat:
TranasByNight, sluta spela dum.
ja det förtydligade ju verkligen allt. Bra jobbat.
Citera
2021-10-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Så Henko och Acta-mannen åkte till Göteborg, knackade på någon nasses dörr, som inte var hemma, och nu är LinusSarud kränkt, är det korrekt uppfattat?

Jag har ingen aning om dom har knackat på hos någon här i Göteborg eller inte. Jag är framförallt inte kränkt av något jag inte ens vet om. Det har inkommit ett antal underliga och intetsägande tweets från några haverister som jag finner smått roande eftersom dom är helt obegripliga. Högst oklart vad det hela handlar om men jag är inte inblandad.

Exakt24 har publicerat sitt reportage om Henko:
https://exakt24.se/lo-ombudsmannen-henrik-johansson-hotar-ungdomar-pa-natet/
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-09 kl. 17:11.
Citera
2021-10-09, 17:22
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag har ingen aning om dom har knackat på hos någon här i Göteborg eller inte. Jag är framförallt inte kränkt av något jag inte ens vet om. Det har inkommit ett antal underliga och intetsägande tweets från några haverister som jag finner smått roande eftersom dom är helt obegripliga. Högst oklart vad det hela handlar om men jag är inte inblandad.

Exakt24 har publicerat sitt reportage om Henko:
https://exakt24.se/lo-ombudsmannen-henrik-johansson-hotar-ungdomar-pa-natet/
Det där var nog det sämsta reportaget jag sett alla kategorier ”Alex Lou” och ”Myra Årman”, det måste ju vara en tvättäkta dyslektiker som läser.
Citera
2021-10-09, 17:25
Medlem
Det som alltså verkar ha hänt om man kollar på Twitter är att Haveristerna hälsat på det extremt efterblivna hybristrollet "Casvaluir" eller vad fan han nu heter denna veckan.
Citera
2021-10-09, 17:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det där var nog det sämsta reportaget jag sett alla kategorier ”Alex Lou” och ”Myra Årman”, det måste ju vara en tvättäkta dyslektiker som läser.

Jag kan väl erkänna att jag började skratta när de definierade horunge - "alltså ett barn som har tillkommit via prostitution". I övrigt så slås jag av hur deras discord verkar läcka som ett såll.
Citera
2021-10-09, 17:31
Medlem
Citat:

Ja, det var ”elevrådet” som var och intervjuade Henko vilket också blev lite komiskt när vinkeln på reportaget, till viss del, var att de äldre snubbarna Henko och Axel ger sig på barn. De ser så unga och oskyldiga ut och så kommer Henko farandes som en hotfull buffel! Klockrent
Citera
2021-10-09, 17:40
Avslutad
Citat:
Ja, det var ”elevrådet” som var och intervjuade Henko vilket också blev lite komiskt när vinkeln på reportaget, till viss del, var att de äldre snubbarna Henko och Axel ger sig på barn. De ser så unga och oskyldiga ut och så kommer Henko farandes som en hotfull buffel! Klockrent

Det här är nog svaret på om han spelar eller inte. Ingen som har kontroll över sina känslor väljer att göra bort sig så här. Förstår förvisso att han blir arg över hembesöket, han har ju trott att han kan näthata fritt från hemlig adress i flera år.

En extra kul detalj är att det som ledde fram till adressen avslöjades är bilder och annan information som Henrik själv postat i sociala medier.
Citera
2021-10-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Det här är nog svaret på om han spelar eller inte. Ingen som har kontroll över sina känslor väljer att göra bort sig så här. Förstår förvisso att han blir arg över hembesöket, ..

Javisst. Ett oanmält hembesök skulle jag själv aldrig våga göra hos någon ovän, hur stabil en människa än må vara så kan det slå slint av en sådan sak. Så ungdomarna var modiga, det får man unna dom.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-09 kl. 17:53.
Citera
2021-10-09, 17:53
Avslutad
Citat:
Javisst. Ett oanmält hembesök skulle jag själv aldrig våga göra hos någon, hur stabil en människa än må vara så kan det slå slint av en sådan sak. Så ungdomarna var modiga, det får man unna dom.

Henko verkar ha missförstått vad feghet innebär. Han tycker det är en dålig egenskap, och dåliga egenskaper använder man som förolämpning på andra, oavsett om ordets betydelse passar eller ej.
Citera
2021-10-09, 17:54
Medlem
Citat:

En 12-årig eunuck med grav kognitiv funktionsnedsättning verkar läsa innantill i reportaget ja. Det går inte så bra.
Citera
2021-10-09, 18:06
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixoteHallen
En 12-årig eunuck med grav kognitiv funktionsnedsättning verkar läsa innantill i reportaget ja. Det går inte så bra.
Nä, det där var nästan 15 minuter jag aldrig får tebax. Fulklippt var det också.
Däremot har Henko få invektiv i sin arsenal, det är horunge, råtta, fega jävel och han har dålig kontroll på sitt humör. Han hade tjänat på att intagit positionen som lugn rädd Henko.
Citera
2021-10-10, 00:28
Medlem
Knalltorsks avatar
Enligt flera av Haveristernas minions i Discord ska det vara nån Zeth som såg till att Henko fick Exaaakt-besök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in