2021-10-08, 18:19
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Framför allt är det ett oerhört sammanträffande att den mytomana apröven med trätänderna åker till i stort samma resmål som ett par blöjnazister, med i stort sett samma ärende till samma person, Henrik, med bara ett par veckors mellanrum.

Eller att nazister skänker pengar till samma person som den fega lögnaren Hållén i syfte att sätta dit en meningsmotståndare, Henrik.

Jag är också säker på att våldtäktsfantasten och snuskgubben Hållén kan förklara precis vem som låg bakom hatkontot "KalleStropp10" som fann för gott att radera alla sin inlägg strax efter att fittansiktet med kariesruinen Hållén deklarerade att han var stolt över honom för att han också skänkt Henrik 1 krona.

Allt detta är annars helt fantastiska sammanträffanden.

Den Stora Nazistiska Konspirationen!
Citera
2021-10-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid

Som Loan är en central person i
Citera
2021-10-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid

Snarare en AMS-verksamhet för folk som inte duger till riktiga jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Som Loan är en central person i
Det tror jag inte. Hon verkar ju ha ett riktigt jobb.
Citera
2021-10-08, 18:47
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Nej, vem har sagt nåt så dumt?
Jag applicerar Henkos slutledningsförmåga. Du tycker alltså inte att hans slutledningsförmåga är särskilt vass?
Citera
2021-10-08, 18:57
Medlem
moralhoras avatar
Henko är nere i Göteborg, jag antar att han antagligen kommer besöka Exakt24s hemadresser.

Oavsett så rekommenderar jag verkligen att man äter något med fisk när man är på västkusten.
Citera
2021-10-08, 19:10
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Henko är nere i Göteborg, jag antar att han antagligen kommer besöka Exakt24s hemadresser.

Oavsett så rekommenderar jag verkligen att man äter något med fisk när man är på västkusten.
Tror du? Har han sagt något om det? Vore väldigt härligt content om så skedde.
Citera
2021-10-08, 19:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Tror du? Har han sagt något om det? Vore väldigt härligt content om så skedde.

Han postade en bild på Twatter att han var här nere.

Och ja, popcorndags igen. Hoppas han kastar ägg på dom små twinksen!
Citera
2021-10-08, 20:23
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Han postade en bild på Twatter att han var här nere.

Och ja, popcorndags igen. Hoppas han kastar ägg på dom små twinksen!

Vet man att han är där p.g.a av konflikten med Exakt24? Ser fram emot att lyssna på avsnitten kring det här. Älskar internetkrig så länge man kan bevittna dem på avstånd och slippa brottas med grisarna själv
Citera
2021-10-08, 20:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vet man att han är där p.g.a av konflikten med Exakt24? Ser fram emot att lyssna på avsnitten kring det här. Älskar internetkrig så länge man kan bevittna dem på avstånd och slippa brottas med grisarna själv

Får intrycket att han är där med Martin Fredriksson aka SÄPO-golarn'.

https://twitter.com/nittonfemton/status/1446537083728891911
Citera
2021-10-08, 20:47
Medlem
Knalltorsks avatar
Citat:
Framför allt är det ett oerhört sammanträffande att den mytomana apröven med trätänderna åker till i stort samma resmål som ett par blöjnazister, med i stort sett samma ärende till samma person, Henrik, med bara ett par veckors mellanrum.

Eller att nazister skänker pengar till samma person som den fega lögnaren Hållén i syfte att sätta dit en meningsmotståndare, Henrik.

Jag är också säker på att våldtäktsfantasten och snuskgubben Hållén kan förklara precis vem som låg bakom hatkontot "KalleStropp10" som fann för gott att radera alla sin inlägg strax efter att fittansiktet med kariesruinen Hållén deklarerade att han var stolt över honom för att han också skänkt Henrik 1 krona.

Allt detta är annars helt fantastiska sammanträffanden.
Var inte KalleStropp ett av Stenhamm*rs eller Karr*s memekonton?
Citera
2021-10-09, 08:41
Medlem
Citat:
Får intrycket att han är där med Martin Fredriksson aka SÄPO-golarn'.

https://twitter.com/nittonfemton/status/1446537083728891911

Gänget verkar ha fått för sig att jag är en av Exakt24-journalisterna. Som jag tolkar deras mängder av obegripliga tweets.

Jag tror inte att någon hindrar dom från att vara i Göteborg och jaga sina hjärnspöken hur mycket dom än vill.
Citera
2021-10-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Gänget verkar ha fått för sig att jag är en av Exakt24-journalisterna. Som jag tolkar deras mängder av obegripliga tweets.
absolut ingen som läser deras tweets borde tolka det så om dom har en fungerande hjärna.

Citat:
Jag tror inte att någon hindrar dom från att vara i Göteborg och jaga sina hjärnspöken hur mycket dom än vill.
Nej, vem har sagt nåt så dumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in