Citat:
Ursprungligen postat av
Willexmateo
Hej Lejonet
Jag hör vad du säger. Nu kommer jag säga något som är enklare än gjort. Döda inte någon. Varken mobbarna eller dig själv. Behåll ditt liv, du är värdig. Vet hur det känns när ens närs o kära inte lyssnar på en eller inte ens ser att man mår dåligt. Det känns mer än deppigt.
Låter själviskt kanske men vet också hur det känns att vara nära en person som mår dåligt. Och det är så jävla hemskt det oxå. Min allra bästa tog sitt liv och det löste ingenting. Tänker på han varje dag och blir bara ledsen. Det som tyvärr är en verklighet och väldigt dystert, är att vissa börjar bry sig när det är alldeles försent. Precis som du säger, svenskar är jävligt fega o väljer hellre prata väder med nån som är otroligt nere än att fråga om hens mående. Men var stark min vän! Du gjorde ett bra aggerande att berätta om hur du mår på denna sida. Jag tror på dig!
Tack för dom fina orden!
Men jag är på bristningsgränsen...
Orkar fan inte mer, alla runt om mig är besvikna på mig,.. för att jag blivit mobbad typ hela livet.
Mitt tips till folk blir i framtiden att aldrig bli utsatt för något, för då är man svag och är man svag blir man tilltryckt, av alla.
Allt känns som en psykos nu för tiden, upp är ner och ner är upp.
Mobbare är fina människor... och mobboffer är onda...
Nästa gång jag får valet att mobba eller bli mobbad kommer jag välja exakt samma, stå på den ensamma, svagas sida. För sån är jag som person.
Och jag kommer bli mobbad och utfryst för det.
Men jag har fått nog. Får ingen hjälp av någon.
Gått och pratat med psykologer, får.höra att jag "bär på sorg".. tro fan det när man förväntas lyckas med allt och istället misslyckas för att folk är så småsinta.. klarar inte av det sociala spelet där allt är ljuga, lägga fällor, sätta dit och frysa ut.
Önskar att allt bara kunde vara annorlunda...
Droppen var när jag blev polisanmäld för att jag frågade: Varför?
Känns som hela världen är mot mig och alla önskar att jag dog, så jag funderar helt ärligt på att uppfylla deras önskan, kan inte förstå hur onda människor jag har runt mig.... som ständigt pratar om hur alla ska ha en plats, förutom jag..
Orkar fan inte en sekund till av den här farsen.