2021-05-07, 12:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tänkte precis samma sak som du när jag kollade på bilden.

Eller hur, som ett avkappat ben.

Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag trodde ni överdrev… men det stämmer ju, ser nästa otäckt ut. Trodde först att det bara var en skev vinkel, så försökte få till en liknande bild själv… det gick inte, syntes ändå att det var en hand.
Skulle vara intressant å veta hennes verkliga BMI, för det där är verkligen inte en hand på någon som har 25 i BMI eller va det var hon påstod att hon hade. (Helt normalt har hon i alla fall sagt att det är).

Var också tvungen att försöka ta en liknande bild själv, det går verkligen inte. Syns med all tydloghet att det är en hand. mponernade en då och lyckas med både fotot och att ha så bulliga...förlåt muskulösa händer
Citera
2021-05-07, 12:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Var också tvungen att försöka ta en liknande bild själv, det går verkligen inte. Syns med all tydloghet att det är en hand. mponernade en då och lyckas med både fotot och att ha så bulliga...förlåt muskulösa händer

De flesta av oss brukar vanligtvis ha en definierad handled mellan handen och underarmen - i Annas fall så verkar det bara flyta ihop till en enhet, lite som en seriefigur.
Citera
2021-05-07, 12:38
Medlem
cece123s avatar
Här är svaret på varför Anna minns fel hela tiden..
https://www.hant.se/noje/anna-book-t...as-dod/5070401
Hon tappade minnet efter sin mammas död och det måste ha bestått, grejen är att Anna minns ju inte eller mindes fel redan innan mamman dog, men det är klart.. Det minns ju inte Anna.
Citera
2021-05-07, 12:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Det är förmodligen en ”musklig” hand. Som hennes ”muskliga” vader.

Annas anatomi är väldigt skev. Hon får muskliga vader av att rida. Alla andra brukar få muskulösa lår. Hennes muskliga hand kanske beror på att hon blockar så mycket. Är inte fingret som fått muskler utan hela handen

Man k a n få muskulösa vader av ridning, men att Anna skulle fortfarande ha muskulösa vader då hon inte har ridit på massor av år pga fetma betvivlar jag.
Jag betvivlar också på att hon på det ridit så pass mycket att hon någonsin byggt upp muskler i vaderna.
Dessutom är dessa gigantiska klubbor till vader inte muskulösa.
Annas morsa hade väl också kralliga vader, red hon också hästar?
Eller är det helt enkelt så att det är massor av fett, Anna brukar ju ljuga för sig själv och säger saker för att det ska låta bättre.
När Anna var barn var hon smal, men hon blev mullig i tonåren och mycket riktigt enligt egen utsago fet då hon blev gravid med Fetlicia.
Antar att mamma Marita också tröståt, hon har ju varit största idolen för Anna, som uppenbart lärt sig mammas ätbeteende och ärvt mammas fysionomi.
Citera
2021-05-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Man k a n få muskulösa vader av ridning, men att Anna skulle fortfarande ha muskulösa vader då hon inte har ridit på massor av år pga fetma betvivlar jag.
Jag betvivlar också på att hon på det ridit så pass mycket att hon någonsin byggt upp muskler i vaderna.
Dessutom är dessa gigantiska klubbor till vader inte muskulösa.
Annas morsa hade väl också kralliga vader, red hon också hästar?
Eller är det helt enkelt så att det är massor av fett, Anna brukar ju ljuga för sig själv och säger saker för att det ska låta bättre.
När Anna var barn var hon smal, men hon blev mullig i tonåren och mycket riktigt enligt egen utsago fet då hon blev gravid med Fetlicia.
Antar att mamma Marita också tröståt, hon har ju varit största idolen för Anna, som uppenbart lärt sig mammas ätbeteende och ärvt mammas fysionomi.
Klubbor, jag ser bara stockar.
Har hon inte haft problem med blodproppar eller diabetes?
Citera
2021-05-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Klubbor, jag ser bara stockar.
Har hon inte haft problem med blodproppar eller diabetes?
FreeedagsMys med Anna och doktorn.
https://youtu.be/8ynqmJScvok
Citera
2021-05-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Oj, så imponerade gästerna ser ut..
Citera
2021-05-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist

Bra spionerat DektetivtBlomqvist 👍
😄 men va tjatar Anna om, hon har ju varit med i så mycket bättre redan..🎬
Inte behövde dom använda fotofilter heller då hon i denna ovanliga period var i fin form..
(annars är det bara massa intervjuer där hon svär och säger vänta ni bara så ska vi få se en ny Anna å ja vi väntar).
Kan tänka mig att Anna sätter på Showen när hon ska sova och drömmer att det är sant 😪💭
Senast redigerad av Piluta 2021-05-07 kl. 15:36. Anledning: Fel text
Citera
2021-05-07, 15:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Oj, så imponerade gästerna ser ut..

Underbart kommentarfält... Och varför sitter Alban i publiken? Borde inte han sjunga sina låtar? Då hade de kanske fått något sålt.
Citera
2021-05-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Underbart kommentarfält... Och varför sitter Alban i publiken? Borde inte han sjunga sina låtar? Då hade de kanske fått något sålt.

😞hm jag tror att jag har även sett Dr Alban gjorde ett uppträdande där.. men inte dom andra tre.. hmm ska luska lite där 😉
Citera
2021-05-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😞hm jag tror att jag har även sett Dr Alban gjorde ett uppträdande där.. men inte dom andra tre.. hmm ska luska lite där 😉

Jodå dom finns med allihopa ☺
MEN jag vet inte hur man länkar...😎
Jag sökte på YT Netonet och Dr Alban Anna Book osv och hela lagret kom upp.. så gå gärna in och titta på Anna Book 😀
Man måste få sin dagliga doss av Fru Anna 🎭
Citera
2021-05-07, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Jodå dom finns med allihopa ☺
MEN jag vet inte hur man länkar...😎
Jag sökte på YT Netonet och Dr Alban Anna Book osv och hela lagret kom upp.. så gå gärna in och titta på Anna Book 😀
Man måste få sin dagliga doss av Fru Anna 🎭
Annas läkare tar ton. Anna sitter som gäst. Ungefär som 'Så mycket bättre'

https://youtu.be/vhPc6LdKtLs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in