2021-04-27, 21:19
Medlem
Jag missade det i liven när anna pratade om detta samtal med den som ringt eller vad det var. Är detta sant eller är det en ny historia a la anna?
Citera
2021-04-27, 21:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Hon vill bara ha uppmärksamhet, varför sitter hon och snyftar just idag då allt focus är på Carola att hon hoppar av Lets Dance, ingen kommentar från tunnan på den nyheten
Carola har ju alltid haft ett ganska barnsligt tonfall när hon pratar. Nästan lite ansträngt? Men så kom jag att tänka på min gamla musiklärare som läxade upp en del av oss för att vi talade ”fel” och förstörde rösten. Det var som Carola man skulle prata för att spara på stämbanden. Carola är ju skolad på Adolf Fredrik så det sitter nog i. Men... på senare tid har Anna börjar prata på samma sätt som Carola. Någon mer som tänkt på det? Hon har fixat ungefär samma frisyr också. Bara det att hon inte har någon sångröst.

Apropå det... varför nämner hon aldrig mer sina röstproblem? Borde ju vara en stor sak för vår hovsångerska att ha knutor på stämbanden så ”doktorn” förbjuder henne... he he. Ännu en lögn.
Citera
2021-04-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag missade det i liven när anna pratade om detta samtal med den som ringt eller vad det var. Är detta sant eller är det en ny historia a la anna?

Hon berättade då detta tidigare under dagen att hon lyckades ta reda på vem personen i fråga var, och fick till slut kontakt med henne på telefon.
Citera
2021-04-27, 21:28
Medlem
AB i kostym??
Bild(er), please!!
Citera
2021-04-27, 21:32
Citat:
Min gissning: ja det har hänt men inte riktigt så som hon beskriver det.
Citera
2021-04-27, 21:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Det är väl inte konstigt att det hänt, bara att läsa här.

Det är väl fortfarande bara Annas ord eller finns det nå bevis? För varför skulle någon höra av sig till Annas massör om saker som denne lätt skulle kunna ta reda på själv om man är intresserad? Varför skulle Annas massör bry sig om ett sådant mail? Är det rena förtal är det väl bara att anmäla och inget hon behöver basunera ut på ig.
Citera
2021-04-27, 21:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
AB i kostym??
Bild(er), please!!
Vad menar du? När har hon haft det?
Citera
2021-04-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är det rena förtal är det väl bara att anmäla och inget hon behöver basunera ut på ig.

Hon sade i sin live att det inte är någon mening att genomföra någon polisanmälan eftersom det leder ingenstans på grund av att polisen har ont om resurser. Hon nämnde också att hon genomfört många polisanmälningar tidigare men att hon aldrig fått någon hjälp.
Citera
2021-04-27, 21:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon sade i sin live att det inte är någon mening att genomföra någon polisanmälan eftersom det leder ingenstans på grund av att polisen har ont om resurser. Hon nämnde också att hon genomfört många polisanmälningar tidigare men att hon aldrig fått någon hjälp.

Låter som en klockren Anna Took lögn
Citera
2021-04-27, 21:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Men jag kan ändå förstå att folk reagerar på hennes reklam på instagram. Det är så uppenbart att det handlar om att hon fått någon deal, rabatt eller något gratis men hon ljuger och säger att hon bara talar gott om och rekommenderar behandling eller inblandade från hjärtat. Vilken annan känd person gör på detta sätt?? Ingen annan person klär upp sig i kostym och pratar om en behandling i tio taggade inlägg som om det vore ett reklaminslag på TVshop.

Att hon sen är en mycket sjuk person som sitter och gråter med ögonen men ler med munnen samtidigt i två timmar är en annan femma och något en psykiatriker behöver ta sig an.
Varför söker hon inte stöd och tröst hos familjen? Det vore en annan sak om hon var ensam och isolerad.
Nu sitter hon och bölar framför mobilen.
Varför ens bry sig om det där IG-inlägget, hon hade kunnat ta upp det med LPG-tjejen eller bara låta det vara. Allt snack om psykiskt sjuka och att vi måste tänka på alla dom var tydligen bara nåt tillfälligt engagemang från Annas sida.

Anna! Läs lite om Patrik Sjöberg på Instagram om hans sjukhusvistelse eller titta på nåt nyhetsinslag från Indien så inser du (borde om du vore normal) hur mycket du har att vara tacksam över. Hus, familj, vänner (?), mat på bordet, naturen och att du är relativt frisk fysiskt. Sitt inte i det där gamla garaget och böla om att det är synd om dig.
Blanda inte in polisen, du gör dig till åtlöje ännu mer, om det ens är möjligt.

Till Annas familj! Se till att hon får hjälp. Om ni inte ser att hon flippat ur helt borde ni söka hjälp allihop.
Citera
2021-04-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vad menar du? När har hon haft det?

Hon hade något kostymliknande på sig i story (borta nu) där hon nog ville likna en afgärskvinna då hon stod o mässade om sin behandling tror jag det var
Citera
2021-04-27, 21:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon hade något kostymliknande på sig i story (borta nu) där hon nog ville likna en afgärskvinna då hon stod o mässade om sin behandling tror jag det var
Okej, undra vad orsaken var till varför hon tog bort den? Hon såg kanske för stor ut i kläderna enligt henne själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in