2021-01-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Anna säger att hon skulle kunna tänka sig att jobba på ICA men menar att folk nog skulle skratta åt henne.
Hon säger även att hon skulle kunna jobba på en återvinningsstation:

https://streamable.com/p3q26r

Tror Anna att "kackel" är själva arbetet man utför på en återvinningsstation?
"Jag älskar mitt jobb" hon är väl för fan arbetslös? Vad menar hon egentligen.

Och komma och glo på henne, herregud hon har ju verkligen inte en realistisk självbild, en mer störd och osäker människa har jag nog aldrig sett, hennes mentala ålder verkar vara 13.
Citera
2021-01-21, 01:36
Medlem
Vilken fruktansvärd obehaglig människa hon är. Varför gör inte familjen uppror , och skaffar sig ett liv? Det vore på plats med en orosanmälan. Men då barnen är "vuxna" hjälper detta förmodligen inte. Hoppas stackars Vanessa kommer ur monstrets klor innan det är försent.
Citera
2021-01-21, 05:34
Avstängd
Nu går det allt snabbare utför... blir till å poppa mkt popcorn
Citera
2021-01-21, 06:53
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lajven från den 18:e

https://youtu.be/ZZL3Je5EYlc

Tack.

Underbart att få höra att "hälsovårdsmyndigheten" säger vilka som ska få vaccineras. Hon är ju helt borta.
Citera
2021-01-21, 07:08
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh nej! Jag vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad. Om hon nu alltid sätter andra framför sig själv varför handlar hennes inlägg isåfall alltid om hur bra hon är och aldrig om hur bra andra är?

När hon blir bjuden på kalas på restaurangen för lite sedan där de skulle fira Mys sambo då handlade det om hur hon ”fick rå om dem”. Inte om hur de ”rådde om henne”. När hon hade den där vännen över som skulle köra långt så handlade det om hur Anna ”pysslade om vännen och lät henne vila, gjorde macka till henne och gav henne en drejpresent och gjorde vännen så nöjd”. Inte om hur vännen ”gjorde hennes dag underbar och hur fantastisk vännen var mot Anna”. Anna lyfter alltid fram hur bra hon är. Finns tusen exempel... 😂
Ja. Jag fick för en sekund för mig att det var Booken som arrangerat kalaset. Planerat, bookat, och genomfört det.....
Citera
2021-01-21, 07:13
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Lite uppfriskande att hon kör utan en massa spackel ändå.

Det måste vara konstigt att leva med någon som sitter och "pratar" med främlingar och filmar sej själv ständigt.
Varför beter sej Roberto som om det är normalt och sitter och äter bredvid?
Fattar ingenting av det där.
Citera
2021-01-21, 07:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Anna säger att hon skulle kunna tänka sig att jobba på ICA men menar att folk nog skulle skratta åt henne.
Hon säger även att hon skulle kunna jobba på en återvinningsstation:

Tror Anna att "kackel" är själva arbetet man utför på en återvinningsstation?

Hon borde skaffa en lite second hand butik .. det tror jag skulle funka bra för henne .
Hon har ju haft mkt loppisar o gillar det .
Citera
2021-01-21, 07:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Det måste vara konstigt att leva med någon som sitter och "pratar" med främlingar och filmar sej själv ständigt.
Den som levt med Anna i över 20 år har förmodligen blivit blasé är min tanke. Att Roberto fortsatt vill leva med Anna är för mig en gåta.
Citera
2021-01-21, 08:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna hade någon manager edyl som la upp henne på en hemsida, för samarbeten.
Anna har själv beklagat sig att ensam är inte stark, hon har inget kompband, ingenting.
På 80 talet sjöng hon singback på varuhus och gjorde även det på företagsfester under 2000 talet.
Hon är uppenbarligen inte driven, därför händer ingenting.
Efter Lets dance 2007 turnerade hon med hennes danspartner, då var de två.
Tror absolut Annas personlighet gör att det blir svårt med långsiktiga samarbeten, både personligt och affärsmässigt,det skulle bara bli missförstånd.

Jag tror att hon lider av ångest och skulle ha svårt att vara ifrån hemmet o jobba när Roberto är ledig .
Citera
2021-01-21, 08:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon borde skaffa en lite second hand butik .. det tror jag skulle funka bra för henne .
Hon har ju haft mkt loppisar o gillar det .

Jelena tandläkaren har ju öppnat en "lite allt möjligt butik" , gissar att Anna är grön av avundsjuka.
Men jag tror inte Anna skulle fixa det ekonomiska eller det långsiktiga.
Annars är det väl bara att smälla upp ett bord på tomten, problemet är väl att det kommer väl inte så många dit ut på vischan.
Citera
2021-01-21, 10:28
Medlem

Här säger hon: "Jag älskar ju mitt jobb."
Är det någon som uppfattat vad hon arbetar med?

I en av de senaste lajvarna sitter familjen och äter frukost: smörstekta smörgåsar m.m.
Plötsligt hostar hon i handen några ggr, drar sen handen genom håret (avtorkning?) och borstar sen håret ett antal ggr?? Vid matbordet??
(O)smaklig måltid!
Citera
2021-01-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica

På en av de senaste livesändningarna kom ju sntonio in o sa " stäng av, vi måste prata" o anna stängde av bums, undrar vad det handlade om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in