Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-05, 12:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Han skröt om att han drog in pengar ändå och blinkade med ett öga, som han lärt sig, garvande.
När mamma får se vad han outat, blir det inte roligt..

Nä, då blir det att hålla igen med hanterandet av "finurlighetspillren" ett tag för att lungna ner läget.
Citera
2021-09-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Och i går berättade han att han varken pluggade eller hade något jobb, men fick pengar på annat sätt. Undrar vad?
Han är lika lågbegåvad som sina föräldrar. Man berättar inte på nätet att man håller på med något skumt. Anna har lärt sina barn att blinka med ena ögat. Vanessa gör det ofta. De har ingen vilja utan gör som mamma säger.
Citera
2021-09-05, 13:26
Medlem
Citat:
Och i går berättade han att han varken pluggade eller hade något jobb, men fick pengar på annat sätt. Undrar vad?
Diversearbetare alltså. Kanske byggjobb svart eller egen gottisbutik..
Citera
2021-09-05, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Han skröt om att han drog in pengar ändå och blinkade med ett öga, som han lärt sig, garvande.
När mamma får se vad han outat, blir det inte roligt..
Det där blinkande har både son och dotter i generna. Har stora dottern också skräp i ögat eller har hon andra manér?
Citera
2021-09-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Det där blinkande har både son och dotter i generna. Har stora dottern också skräp i ögat eller har hon andra manér?
Åldringstjuven har också denna åkomma 😉
Citera
2021-09-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Han är lika lågbegåvad som sina föräldrar. Man berättar inte på nätet att man håller på med något skumt. Anna har lärt sina barn att blinka med ena ögat. Vanessa gör det ofta. De har ingen vilja utan gör som mamma säger.

När sonen tog studenten skrev Anna att de är så stolta över honom. Att han klarade det trotts inlärningssvårigheter
Citera
2021-09-05, 14:43
Medlem
Just nu är pojken live och visar upp en annan sida av herrgården.
Citera
2021-09-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Jag är ett av hennes mest aktiva "tantfans" och jag tror inte jag är ensam om att stryka henne medhårs för skojs skull
Jo, jag vet ju att en del driver med henne på det sättet men en del andra är ju otroligt nog riktiga fans
Citera
2021-09-05, 15:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jo, jag vet ju att en del driver med henne på det sättet men en del andra är ju otroligt nog riktiga fans
Ja ibland är det skrämmande vad folk skriver till henne.
Citera
2021-09-05, 15:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Aktivitetsersättning är ju ett alternativ..
Citera
2021-09-05, 15:16
Medlem
Antonio blev av med körkortet pga THC i urinen, han blev stoppad i en rutinkontroll. Enligt honom själv nyss i liven.
Citera
2021-09-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmedelsknarket
Antonio blev av med körkortet pga THC i urinen, han blev stoppad i en rutinkontroll. Enligt honom själv nyss i liven.
Låter inte troligt. Det är nog snarare så att han hellre drar till med det än att erkänna att han aldrig haft något körkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in