2021-06-08, 16:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Hon kan ju knappast betala, hon har väl inga pengar? Tycker synd om frisörkillen hon slagit klorna i, han tror nog att AB är en Stjärna..

Chokladen kostar 60 spänn, plus 3 inlägg på IG och Anna ror hem sin hårfix gratis, misstänker jag.
Citera
2021-06-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Chokladen kostar 60 spänn, plus 3 inlägg på IG och Anna ror hem sin hårfix gratis, misstänker jag.

I så fall har inte frisören alla hästar hemma om hon får håret fixat minst en gång i månaden gratis. Ibland är döttrarna där också.Hennes reklam är ingenting värt. Salongen får inga nya kunder på grund av Anna.
Citera
2021-06-08, 17:12
Medlem
Studentskivan för de närmast sörjande verkar kräva en logistik som Nobelfesten. Tunnan har slitit så hon svimmade. Svimmningen var troligen att Ers Hemskhet fick paltkoma och rasade av köksstolen
Citera
2021-06-08, 17:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Drejning och matlagningslive verkar också hamnat på paus i hennes hektiska tillvaro.
Just ja, drejningen. Det som knöt familjebanden så bra. Var nog bara Anna som tyckte om det, resten av familjen tyckte det var pest och pina.
Citera
2021-06-08, 19:46
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
I så fall har inte frisören alla hästar hemma om hon får håret fixat minst en gång i månaden gratis. Ibland är döttrarna där också.Hennes reklam är ingenting värt. Salongen får inga nya kunder på grund av Anna.
Alltså bara de där perukerna han binder in i håret kostar väl ett par tusen. Det har nog varken frisören eller Anna råd med. Det går liksom inte ihop.
Citera
2021-06-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Studentskivan för de närmast sörjande verkar kräva en logistik som Nobelfesten. Tunnan har slitit så hon svimmade. Svimmningen var troligen att Ers Hemskhet fick paltkoma och rasade av köksstolen
Mamma Mia.. Stackars husmor.
Citera
2021-06-08, 21:22
Medlem
Skurhinkens avatar
Man får ju ge Roberto en eloge för att han står ut med sin ytterst remarkabla familjesituation. Mannen måste ha ett psyke av stål. Vem som helst i hans situation hade ju kört bilen ner för första bästa stup..
Citera
2021-06-08, 21:34
Medlem
Skurhinkens avatar
Anna får nog tänka sig för..
Roberto är en hårding:

https://svenskamagasinet.nu/artikel/...t-pa-solkusten
Citera
2021-06-08, 22:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Roberto är en hårding:

Länken har funnits uppe i tråden förr, men det som slår mig när jag läser den igen är att både Anna och Robetto lever i en liten drömvärld, där hon är superstjärnan och han är hjälten.
Han har sagt tidigare att han vill skydda sin kvinna mot faror...
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...l-skydda-henne
Citat:
Och jag har lite av en arbetsskada och känner att jag vill skydda henne, så jag skannar alltid av området omkring henne. Men i 99 procent av fallen är det trevliga människor. De vill ha autografer eller berömmer???henne för saker hon?gjort och det är ju bara roligt.
(Har alltid lika roligt åt Aftonbladets frågetecken)
Att Robetto har tålamod är ju ingen tvekan, han borde lägga upp det på sitt CV som en referens, att han är gift med Anna Book, det visar ju på hur bra han är på att tackla människor...med tanke på att han fortfarande finns vid hennes sida och vi vet ju alla hur hennes gråtutbrott sett ut genom åren.
Citera
2021-06-08, 23:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Well, det här är flashback och här finns utrymme för fantasier...
Farfars pengar verkar ju tryta då han tvingas hyra ut lägenheten på lång sikt. Det är möjligt att han sponsrat familjen Took en längre tid. Men det är ändå svårt att få det gå ihop. De bor i en villa de inte underhåller. De investerar ingenting i huset. Atterfallshuset förfaller. Garaget är halvfärdigt. De köper en rishög till bil. Allt talar för att de lever på gränsen. Inte minst när hertiginnan själv måste tigga ihop till studentkalaset. Så vart kommer pengarna ifrån? Onödiga frisörbesök som en normalinkomsttagare inte har råd med (i den omfattningen). Jag tror inte den sk kändisfrisören har råd att bjuda dem på det. Å andra sidan verkar de inte köpa några kläder. Halva grejen med influensers vad jag förstått är ju att visa sig i sina "outfits". Anna stryker upp en blus från 87 och skaffar en frisyr som matchar. Samtidigt sitter R på sin födelsedag i en Burberryskjorta (okommenterad) som kostar 2.500 kronor, Om den är äkta.

Jag tror inte R ligger bakom något klockbedrägeri. Däremot kan jag tänka mig att någon anställd på Kroon kanske trixar lite och betalar halmpyntet en sudd för att se åt ett annat håll. Det var mer så jag tänkte. Men det är givetvis spekulation. En riktigt bra Rolexkopia kan lura en expert på håll. Kan ju vara lätt att byta ut en i montern. Många klockor ligger ju där länge innan de blir sålda. Kunden kanske inte ens märker det? Förrän den ska in på service flera år senare. Men som sagt, det kan ju vara annat också.

Well, I beg to differ, fantasier som känns illvilliga är aldrig kul. Och känns långsökt.
Det är en sak om de själva bevisligen gjort och sagt något och det diskuteras och något ligger bubblar utifrån skriverier, en annan sak om någon vilt spekulerar illvilligt baserat på egna fantasier, vilket har ju diskuterats förut i tråden.

Om nu Robetto har en arbetsgivare som gör något, så börjar det bli offtopic på det.
Robetto har ju bara en biroll i Anna Books Universum, oklart om hans egna roll täcker en alldeles egen tråd.
Anna är så stor att hon täcker upp för the hole family.
Citera
2021-06-09, 00:23
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Roberto är en hårding:

Som livvakt får man väl inte avslöja sina kunder?
Antar det är väl höga chefer, VD för stora företag osv.

Kanske inom nöjesvärlden också genom att utnyttja frugans kontaktnät. Undrar vilka han skyddar då? Gissar på stora stjärnor som besöker Sverige. I alla fall så är det en ledtråd vart degen kommer in. Ingen har ju vetat och i deras fall så skyltar man inte vem man jobbar för.

Sedan finns det säkert massor med inrikes-stjärnor i spansktalade länder som vi i norden inte har en aning om vilka de är som är hans uppdragsgivare.
Citera
2021-06-09, 08:38
Medlem
Hoppsan, ännu en "ny" bil i vagnparken, En Honda från 2008 med drygt 26 000 mil på mätaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in