2021-04-17, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Någon som har erfarenhet av sådan behandling ?
Blir man smal ------
Nope. Den marknadsförs så ibland men i själva verket är det bara en vanlig massage som går på djupet, vilket de seriösa behandlarna informerar om när man är på plats.
Citera
2021-04-17, 15:55
Medlem
Citat:
Blir man smal ------

Googlade precis och ska tydbara bra mot bl.a värk
Citera
2021-04-17, 16:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Blir man smal ------
Jag har ... och svaret är nix.
Du kan bli av med litet celluliter (eftersom du ökar genomströmningen) MEN du kan inte bara sätta dig på ditt aschel och tro att det här är lösningen
https://postimg.cc/r0XhgskV

OBS: ”Egen insats av kost och motion”
Citera
2021-04-17, 16:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Googlade precis och ska tydbara bra mot bl.a värk
Värk? Vad skulle hon kunna haför värk? I ryggen kanske av all extravikt.
Citera
2021-04-17, 16:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Du kan bli av med litet celluliter (eftersom du ökar genomströmningen) MEN du kan inte bara sätta dig på ditt aschel och tro att det här är lösningen

Utförs av en Terapeaut enligt bilden ovan. 🤣
Jag skulle inte lita på en sån.
Citera
2021-04-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Värk? Vad skulle hon kunna haför värk? I ryggen kanske av all extravikt.

Knän/höfter tar mycket stryk vid övervikt
Citera
2021-04-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och vita av måsskit. Spelar ingen roll, Anna köper nytt. Fint folk håller inte på och tvättar dynor.

Undrar om dom lånat till ny bil? Hoppas det blir en med krok så dom kan ha en liten släpkärra. Som det är nu åker Anna till återvinningen nästan varje dag.

Det måste vara Sveriges mest tafatta familj. Vuxna, yngsta dottern kan inte sätta i en stickkontakt. Anna instruerade från studion.
" - Nej, den sitter där uppe! Ska jag hjälpa dig älskling? Det är trögt för att den är jordad".
Mina nya jordade är inte tröga men jag bor inte i en herrgård. Dom kanske har petskydd?

Anna har svårt att hålla reda på alla detaljer. I vintras sa hon att hon alltid fixade kaffe åt Roberto (och tumlade hans underställ) innan han skulle till jobbet. I en live nyligen sa hon att han alltid kommer ner med en kopp te till henne innan jobbet.
Dags för ett besök på Minnesmottagningen.
De är som tecknade seriefigurer fast de finns i levande livet.
Citera
2021-04-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Bra observation! Stämmer att när man är så frigjord och pratar om sex till höger och vänster utan de vanliga gränserna så ligger det inte sällan övergrepp i bakgrunden. Senaste exemplet av många är Katie Price som just nu berättade om sin bakgrund. Fasen nu har jag givit Tunnan tips på hur hon kan bli omskriven igen..... 😬

Kände inte till att Katie Price gått ut med det faktiskt...men har sett exempel på det på rätt nära håll tyvärr. Tror inte ens att Hertiginnan skulle gå ut med något som skulle kunna sätta Stormamma i dålig dager, hon har ju ägnat större delen av livet åt att hylla mamman och skylla allt från ej utbytta trasiga handfat till uteblivna realityserier på saknaden efter tanten.

Nu jävlar ska Anna ta SATS för sig själv..för miljonte gången i ordningen.
Citera
2021-04-17, 17:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Kommer ALDRIG att hända..
Anna kan ju knappt stava till motion, när Anna försöker motionera syns det verkligen att motion är något väldigt obekant för henne.
Det ser klumpigt och osmidig ut.
Citera
2021-04-17, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Löjligt att lägga upp en bild på en man som är över 50 år och som ser ut runt munnen som ett litet barn som håller på att lära sig äta .
Robban är som ett litet barn, ni minns väl filmen Anna la ut från Spanien och han låg i en solstol vid poolen och skrek var mamma Book var.
Citera
2021-04-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
men nu tror jag väl att jag kräks! nu lägger anna upp massa foton på nån jenner jag vet inte vem det är men tydligen ska felicia va sååååå lik henne!

https://postimg.cc/gallery/yNdVRqW
Proppen har gått i tunnans huvud, helt klart.
Citera
2021-04-17, 18:28
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Robban är som ett litet barn, ni minns väl filmen Anna la ut från Spanien och han låg i en solstol vid poolen och skrek var mamma Book var.
Kaka söker maka. Ponera att ha en helkväll med dem? Intelligensnivån, samtalen och åsikterna. Skulle hellre sitta själv på en blåsig bergstopp än att umgås med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in