Citat:
Ursprungligen postat av
Cubicle Kid
En stor del av de övriga minuterna gick åt till att hota mig och att jag sa till Henko att han just kommit med ett olaga hot, i precis samma affekt som när han blev dömd som ung (han är medelålders nu) och att hans eget raseri kommer att vara det som till slut sänker honom.
Han ringde flera gånger samma dag utan att jag svarade. När jag till slut svarade lade jag på efter en kort stund, eftersom jag vet att allt spelas in. Då ringde han igen och den gången fortsatte jag prata, mest för att jag var arg över att han fortsatte ringa och inte lät mig vara ifred.
Som ni hör är den en ganska idog person när det gäller att söka kontakt, samtidigt som han söker kontaktförbud.
Det är lite det här som är grejen också. Lek med tanken att jag faktiskt varit den tjackpsykotiska, autistiska och respektlösa idiot till hycklande fegis som trampar på andra och därför förtjänar vad det nu är jag förtjänar enligt knarkluder, våldtäktsmän och otrogna män.
Sen kör vi "Life as a bouncer" med dold kamera och Axel och Henko i dörren helgen efter att jag har stått i den. Jag är game så fort det här förbannade viruset slutar vara en noja bland folk som inte är lungsjuka (så Henko kanske får stanna hemma, på grund av det där trycket över bröstet).
Sen samlar de som vill till blommorna, och så kommer de som ens orkar att gå på deras begravningar och efter att ha mimat spastiskt till de psalmer ingen bryr sig om och därför heller inte kan, så dricker man kaffe och äter smörgåstårta. Sen var ännu en idiot ur världen som "had it coming" ungefär.
Detsamma gäller säkerligen mig, skall tilläggas. Men ...
Om folk på allvar tror att den attityd jag har gentemot Henko och Axel just nu är den jag har rent allmänt, kom och stå ett pass i dörren en helg och se om det stämmer. Därefter kör Axel fredagen och Henko lördagen där de tillämpar sin totalt oskyldiga och för andra aldrig skadliga satiriska take på livet inför vem fan det nu är som får för sig vad i helvete som helst. Jag lovar att ringa 112 när det går för långt, eller bara gå emellan och förklara att han är en "vän", sluta sparka in hans ansikte -- vilket fungerar oftast om man just inte är ett as som är respektlös på andras bekostnad. Därefter säger jag vilket håll han ska springa för att slippa mötas av snuten, och så hjälper jag idiotfan som inte fattade bättre upp. Sen är oftast passet slut, och så kör jag nästa helg igen.
Vad tror folk egentligen det här är för något blir alltid min fråga i detta?
Eller kom till Tranås, Gullmars, Vega, Avesta eller vart fan ni vill. Jag bjuder på första bärsen. Vill ni ha skyndsam hantering av ert ärende, hota med att spräcka min skalle inför tusentals människor medan jag mest försöker göra det jag gör utan att folk tar sig för många friheter gentemot mig för de tycks tro min tillvaro också består av online-gaming, programmering och politiska ambitioner.
Vad den lilla skäggiga ex-huliganen OH från casual-kretsar i Linköping lyckades att "gräva fram" bland mina IRL-vänner tycker jag i sig talar sitt tydliga språk, trots hans försök att med sina "frågor" få dem att säga exakt vad de ville höra. Det är absolut att "blow my own horn", men jag såg det samtidigt i en prövande tid, som detta utan tvekan är, som ett kvitto på hur jag ses av de som ändå vet vem jag är. Principfasthet, en strävan efter att göra rätt framför fel i slutet av dagen, men också att vara den jag garanterar är precis det fanskap du själv skulle vilja ha hållandes din rygg om du får principlösa små äckel som dessa efter dig.
Hur många här inne, ärligt nu, tror att Haveristerna och deras följare i fler än enstaka fall kommer ha varandras rygg i slutändan? Vi såg hur det gick i fallet med splittringen. Den lär ske igen, och det kommer se ut precis likadant då.
Jag är, om det faktiskt har skadat på riktigt, redo att be om ursäkt personligen till de jag ovan kallar knarkluder, våldtäktsman och otrogen. Tid och plats, nitar ni mig om det är era motiv golar jag i alla fall inte. Mitt motiv har mest varit att prata, från början. Jag är hittills ostraffad även om åtal i massor tyvärr är ett faktum snart, men enligt den logik som ofta tillämpas enligt Haveristerna själva borde jag med det sagt bli den minst riskfria att möta upp med.
Låt oss nu prata om fördomar, gott folk ... Om jag säger "knivärrad dörrvakt som är fysiskt stor", vad säger ni då? =)