Citat:
Det är väl snarare jag som ska ställa den frågan till dig - var det allt du hade att komma med. Men om du aldrig sett framgång kan du ju inte heller bedöma den, var väl min ursprungliga take. Men återkom om du faktiskt har nåt att säga i sak, podcasten går bra på de sätt som går att mäta trots att det hävdas att den ska gå dåligt. Det ser ut som en lögn, för all del, det kanske finns nån hemlig info ni sitter på som ni kan presentera.
Citat:
Tidigare var ju storyn att Haveristerna gjort att en person förlorat jobbet. Jag frågade säkert 20 ggr hur det kunde vara så, eftersom ingen av dem hade makten att kicka nån. Frågan fick aldrig nåt svar, och nu verkar den biten inte heller ingå i narrativet. Inte så lätt att hänga med i svängarna således, om frågor aldrig får nåt svar och historien ändras.
Citat:
Tim hör inte till podden. Vilket alla vet. Bara märkligt att dra in det där. Men med det sagt så antar jag att herrarna J&M absolut är moraliskt ansvariga för alla hangaround-hot som kan landa hos Haveristerna? Är du ansvarig för det hot jag fick i min inbox av herr Extrapris, det verkar vara en Flashback-kompis till dig? Ska du böta till mig för det? Tim Fielding kallade mig dement och tyckte jag skulle suga en säck med kukar. "Kränkt dement rassekuk," var hans sammanfattning. I en hel tråd höll Haveristernas stödtrupper på så. Sen gick jag och träffade Axel och han spelade in vårt privata samtal och sände det i podden med de sedvanliga föraktfulla kommentarerna.
Citat:
Man kan alltid eskalera och ta konsekvenserna av det, men det blir ju konstigt om man tidigare sagt att man aldrig eskalerar. Vilket jag vet att en person som ingår i den här konflikten sa när han blev inspelad. Det här har pågått ett halvår, likaså förutsägelserna om att podden ska gå under, osv osv. När tycker du det börjar bli pinsamt att ha fel? Om man går ut på ett korståg av det här slaget så gäller det att man har rätt om man ska ta stora ord i sin mun, och så många lögner som redan strömmat från det hållet så blir det liksom löjligt redan innan det lyft.
Det är bra om de får känna det. Det ska svida. Jag tvivlar på att de lär sig något. Men jag kan inte förstå att man som en vuxen människa stödjer och betalar för mobbningen.
Senast redigerad av TranasByNight 2021-04-26 kl. 11:56.
Senast redigerad av TranasByNight 2021-04-26 kl. 11:56.