2021-04-21, 11:25
Medlem
lilalis avatar
2021-04-21 10:58
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ingen har grinat om horunge någonstans nånsin. Innan det blev totalt uttjatat iaf.

2021-04-20 21:43
Citat:
Du och Hyckleristerna är rätt bra på att grina när de blir granskade av andra satiriker. Tydligen är horunge ok, men inte luder. LOL.

Ja, det var ju du som tog upp att "horunge" tydligen är ok men inte "luder".
Fortsätt grina, det är underhållande~
Senast redigerad av lilali 2021-04-21 kl. 11:28.
Citera
2021-04-21, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
2021-04-21 10:58

2021-04-20 21:43

Ja, det var ju du som tog upp att "horunge" tydligen är ok men inte "luder".
Fortsätt grina, det är underhållande~

Ja, det är ju ok? Vad fantiserar du ihop saker för?

Men hörru grinis, har du ingen karl att gräla med?

Mvh, kämpar mot kvinnohatet
Citera
2021-04-21, 12:17
Avslutad
Citat:
Det där har inte hänt~
Då problem med läsförståelsen verkar föreligga så tar vi det igen med förhoppning om att det ska gå in:
det grinas oavbrutet om ton och ordval i podden och hos de som lyssnar på den, du och dina gelikar gnäller om att ordet "horunge" används för det är minsann kViNnOhAt, samtidigt som ni touretteskriver "luder".

Ska vi säga så här, jag grinar inte om tonen i podden? Du är en korkad jävla hora om du tror det.

Citat:
Du vet vad jag menar, du har själv tagit upp vad som sägs annorstädes.
Det är alltså hycklandet och den spelade moralpaniken jag invänder mot.
Utöver det har jag inga synpunkter, kalla mig vad du vill, det är rätt festligt.
Men luder börjar bli en gnutta tjatigt nu, kom med något mer rafflande~

Se ovan, du tror att du kan hitta på att jag bryr mig om lite förolämpningar eller kämpar mot nåt kvinnohat. Varför?

Jag tycker det är löjligt att gnälla om luder, det stämmer. Jag har inget problem med horunge.

Försök att inte exemplifiera Dunning-Kruger mer.
Citera
2021-04-21, 13:01
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ska vi säga så här, jag grinar inte om tonen i podden? Du är en korkad jävla hora om du tror det.

Se ovan, du tror att du kan hitta på att jag bryr mig om lite förolämpningar eller kämpar mot nåt kvinnohat. Varför?

Jag tycker det är löjligt att gnälla om luder, det stämmer. Jag har inget problem med horunge.

Praktexempel på att vara för dum för att förstå att du är dum, du verkar ju inte förstå någonting du läser.
Du gnällde i din svagsinthet över att "horunge" tydligen ansågs ok av Haveristerna men inte "luder", eftersom du uppenbarligen inte förstår kontext och intention.
Jag har aldrig påstått att du är emot kvinnohat, tvärtom; jag tror du är en opportunistisk kvinnohatare som pekar med smutsigt finger på Haveristerna och anklagar dem för att vara kvinnohatare.
Det oändliga lipandet, alltså. Så himla konstigt beteende att lägga så mycket tid på att skriva om en podd man inte gillar.
Citera
2021-04-21, 13:31
Medlem
Citat:

"Horunge" används väl delvis i podden just därför att det är ett "oskyldigt" skällsord. Ingen kan hjälpa hur den föddes, därför ska man inte heller klandras för om man fötts brun eller utom äktenskapet. Att vara en "horunge" är alltså ofarligt. Så har i alla fall jag förstått logiken bakom.

Det borde vara samma med ord som "hora" och "luder" tycker jag. Det finns egentligen inget klandervärt i att sälja sex för att försörja sig. Sexköp däremot är en ytterst klandervärd handling och sexköpare borde borde få kuken avhuggen. Eller vad säger du? "Horbock" och "sutenör" borde vara riktiga skällsord, åtminstone mot de som faktiskt köper sex.
Citera
2021-04-21, 13:43
Avslutad
Citat:
Praktexempel på att vara för dum för att förstå att du är dum, du verkar ju inte förstå någonting du läser.
Du gnällde i din svagsinthet över att "horunge" tydligen ansågs ok av Haveristerna men inte "luder", eftersom du uppenbarligen inte förstår kontext och intention.

Du försökte lustigt nog få det till att jag har problem med ordet horunge av någon anledning.

Det var också det jag inledde diskussionen med. Du och några av fansen har lite knepigt förhållningssätt till verkligheten. Ni hittar helt enkelt på saker som inte är sanna.

Alternativet är att du varken förstår vad du läser eller skriver, vilket också säkert stämmer till viss del.

Citat:
Jag har aldrig påstått att du är emot kvinnohat, tvärtom; jag tror du är en opportunistisk kvinnohatare som pekar med smutsigt finger på Haveristerna och anklagar dem för att vara kvinnohatare.

Jag har mest pekat med finger på att de överkompenserade mansgrisar är två överkompenserande mansgrisar. Du har påstått att jag kämpar mot kvinnohat däremot. Det är ungefär som att den där profilerade feministkillen visar sig vara det största svinet av dem alla. Inget mer med det.

Citat:
Det oändliga lipandet, alltså. Så himla konstigt beteende att lägga så mycket tid på att skriva om en podd man inte gillar.

Jag har som hobby att skriva satiriskt om Henko och Axel, precis som de har som hobby att jävlas med Cissi. Svårare än så är det inte, och du verkar ha en liknande hobby.
Citera
2021-04-21, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
"Horunge" används väl delvis i podden just därför att det är ett "oskyldigt" skällsord. Ingen kan hjälpa hur den föddes, därför ska man inte heller klandras för om man fötts brun eller utom äktenskapet. Att vara en "horunge" är alltså ofarligt. Så har i alla fall jag förstått logiken bakom.

Äh, så där mycket planerar inte Hyckleristerna. Det är bara en efterhandskonstruktion.

Men roligt att du har insyn rätt in i skallen på poddeltagarna. Betalar du hyra för att uppehålla dig där?

Citat:
Det borde vara samma med ord som "hora" och "luder" tycker jag. Det finns egentligen inget klandervärt i att sälja sex för att försörja sig. Sexköp däremot är en ytterst klandervärd handling och sexköpare borde borde få kuken avhuggen. Eller vad säger du? "Horbock" och "sutenör" borde vara riktiga skällsord, åtminstone mot de som faktiskt köper sex.

Ja just det, tack för påminnelsen. Tafs, Kladd och Tjatsex-Axel ska väl ha tagit betalt för hyran i natura när han var lekmannaövervakare?

Trots det så är det nog Henkos kuk som vi vunnit mest på att hugga av. Han ska ha haft som hobby att förstöra sina och andras förhållanden åtminstone sen 18-årsåldern med avsiktliga snedknullerier.
Citera
2021-04-21, 15:04
Medlem
Citat:
Äh, så där mycket planerar inte Hyckleristerna. Det är bara en efterhandskonstruktion.

Men roligt att du har insyn rätt in i skallen på poddeltagarna. Betalar du hyra för att uppehålla dig där?
Öva lite på läsförståelsen kompis:

-"Så har jag förstått det"
-"Hurr durr så du ser rakt in i skallen på dem??!?!?!?!"

Nej, det är alltså så jag har uppfattat det när de nån gång pratat om det i podden.

Citat:
a just det, tack för påminnelsen. Tafs, Kladd och Tjatsex-Axel ska väl ha tagit betalt för hyran i natura när han var lekmannaövervakare?
Det där är en allvarlig anklagelse, men som vanligt så är den väl antagligen helt obefogad eller t o m påhittad. Mycket livlig fantasi.

Citat:
Trots det så är det nog Henkos kuk som vi vunnit mest på att hugga av. Han ska ha haft som hobby att förstöra sina och andras förhållanden åtminstone sen 18-årsåldern med avsiktliga snedknullerier.
Sex mellan samtyckande vuxna främlingar är det bara fittiga moralkärringar som har synpunkter på. Sexköp är inte samma sak som otrohet, varken moraliskt eller juridiskt.
Citera
2021-04-21, 15:24
Avslutad
Meningslöst trams bortklippt.

Citat:
Det där är en allvarlig anklagelse, men som vanligt så är den väl antagligen helt obefogad eller t o m påhittad. Mycket livlig fantasi.

Ord står mot ord, mtp Axel och Henkos låga trovärdighet så väljer jag att tro på motparten.

Eventuellt kan det komma dumpar som handlar om när Axel kladdade på en tjej i fyllan däremot, vi får se om jag känner mig generös.

Citat:
Sex mellan samtyckande vuxna främlingar är det bara fittiga moralkärringar som har synpunkter på. Sexköp är inte samma sak som otrohet, varken moraliskt eller juridiskt.

Säg det till Henkos sambo eller han som slog ut Henkos framtänder.

Axels oaktsamma våldtäkt (rekommenderar alla att lyssna på usel damage control i patreonavsnittet) är betydligt värre än sexköp tycker jag. Hoppas skärmdumpis tar mod till sig och anmäler, då blir avsnittet utmärkt bevismaterial.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-21 kl. 15:27.
Citera
2021-04-21, 17:53
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Jag har som hobby att skriva satiriskt om Henko och Axel

Att skratta åt clowner förlänger livet, så fortsätt du med din dreglande klosstolkning av SaTiR om poddarna du älskar att hata, din törstiga uppmärksamhetshora~

Vilket är ditt favoritavsnitt av Haveristerna förresten?
Ett av mina favoriter är när Axel käkar pizza med riktigt töntig gubbjävel som försöker spela Allan~
Citera
2021-04-21, 18:05
Medlem
Citat:
Meningslöst trams bortklippt.
Nej, dina inlägg är ju kvar?
Citat:
Ord står mot ord
precis vad jag sa, inga bevis. Tack för att du håller med.
Citat:
Eventuellt kan det komma dumpar
kan säkert finnas skärmdumpar med nån ressentiment-idisslande nolla som köper sex också.

Bara ytterligare ett meningslöst försök att ge sig på personerna bakom podden av nån trött människa med för mycket fritid. De här anklagelserna har idisslats i ett par år nu skulle jag tro, utan att det kommer nåt vettigt ur det. Medan podden når nya toppnoteringar avseende Patreon, osv. Den där strategin funkar inte, hitta en ny.
Citera
2021-04-21, 18:21
Avslutad
Citat:
Bara ytterligare ett meningslöst försök att ge sig på personerna bakom podden av nån trött människa med för mycket fritid. De här anklagelserna har idisslats i ett par år nu skulle jag tro, utan att det kommer nåt vettigt ur det. Medan podden når nya toppnoteringar avseende Patreon, osv. Den där strategin funkar inte, hitta en ny.

Det fungerar alldeles utmärkt, du tvingas gång på "hantera" det som skrivs här, trots bristen på skärmdumpar. Det räcker gott, plus att de som vet vad Hyckleristerna går för nås av det.

Det bästa vore om nån med direktkontakt till Axels hjärna också kom hit så att man slapp mobba tjatsexaren via proxy.

Det är kul att podden når nya toppnoteringar! Synd bara att du inte klara av att skita i det som skrivs här trots att podden är så framgångsrik.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-21 kl. 19:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in