2021-06-13, 09:37
Medlem
Använder man tinder är man väl per definition dekadent, vad väntar du dig?
Citera
2021-06-13, 09:40
Enbart de mest degenererade ludren av båda kön använder Tinder. Det är så sunkigt att man knappt vet hur det ens fick fäste i kulturen från början? Steget mellan Tinder och gathoror är minimalt.
Citera
2021-06-13, 09:41
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
Jag fick kontakt med en tjej som jag hade gott anseende för. Dock tyckte jag mig finna en sorts lömskhet i hennes sätt att föra på.

Detta skulle enligt mig bli årets sommarflört. Vi höll en trevlig första dejt, vi fortsatte flörta och gav oss in i en andra dejt som var mer omfattande och hade mer upplägg.
Jag sov över den natten och vi snuskade till och från.

Sen vart det precis som att hon hade tappat precis allt intresse vid vidare kontakt. Jag förklarade hur det går till när man respekterar någon annan persons tid. Därefter bröt vi kontakten.

Efter detta har jag lyckats, märkligt nog, se henne här o där kring huvudstadens södra delar..med nya killar VARJE gång.
Just att hon skulle vara så 'lös' eller i behov av kuk gick inte helt ihop med hennes andra egenskaper och personlighetsdrag. Men jag ler varje gång åt hur hennes standard bara tycks sjunka vid tillfällerna. Erfarar dock att jag inte var bland hennes första.

Hon dumpade dig klart du är sur för det. Men det är bara se framåt att du kan få bättre kvalitetstjejer än henne. Istället ödslar du tanke och energi på henne och inte ser framåt, hon är historia.
Citera
2021-06-13, 09:54
Medlem
AdMortems avatar
Varför är kvinnor som återvänder, lider men inte männen?

Internet vimlar av svin och vi kvinnor måste inte längre leva med någon efter sex. Gifta oss och ägna resten åt livet till att vara behagliga för att våldtas inom äktenskapet som tack.

Att kvinnor har mängder av historier om svin, är en rätt bra hint om varför de fortsätter sökandet istället för att slå sig till ro med en skitstövel baserat på att han är man och har en kuk. Prova lite ärlighet, respekt, kärlek och förståelse så blir nog utfallet annorlunda.
Citera
2021-06-13, 09:59
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Varför är kvinnor som återvänder, lider men inte männen?

Internet vimlar av svin och vi kvinnor måste inte längre leva med någon efter sex. Gifta oss och ägna resten åt livet till att vara behagliga för att våldtas inom äktenskapet som tack.

Att kvinnor har mängder av historier om svin, är en rätt bra hint om varför de fortsätter sökandet istället för att slå sig till ro med en skitstövel baserat på att han är man och har en kuk. Prova lite ärlighet, respekt, kärlek och förståelse så blir nog utfallet annorlunda.
Frågan är varför man skulle bemöda sig med att ge respekt, förståelse och kärlek till ett luder? Dessa kan man spara till en kvinna mer förtjänt av det.

TS: vad förväntar du dig? Tinder är ett rövhål och likt ett rövhål finns bara skit där.
Citera
2021-06-13, 10:04
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Har hängt på tinder vääälidigt länge och jag har alltid varit på min vakt när det kommer till tjejer och deras bilder. Går alltid över till Snapchat för att se alla vinklar osv, men idag hände det grabbar. Åkte 2 timmar för en myskväll och ut kom det en pansarvagn.. jag blev catfishad!!

Det kan även hända den bästa!

lol, fick du inga helkroppsbilder innan, hur tjock var hon då ?
Citera
2021-06-13, 10:36
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Frågan är varför man skulle bemöda sig med att ge respekt, förståelse och kärlek till ett luder? Dessa kan man spara till en kvinna mer förtjänt av det.

TS: vad förväntar du dig? Tinder är ett rövhål och likt ett rövhål finns bara skit där.
Så länge män som du finns, kommer kvinnor leta vidare efter någon att älska istället. Någon som det går att tycka om. Någon som förtjänar att en kvinna är kvar vid hans sida.

Ja, så länge din sort finns på appar är de skit. Ni förstör för alla bra män. Män som absolut finns och definitivt skulle vara mer seriösa men som ni blockerar kvinnors synfält för, när ni som skräpet tar plats ni inte förtjänar eller ska ha.
Citera
2021-06-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Under åren jag varit på Tinder har jag stött på snygga kvinnor, som varit reggade på Tinder sedan appen kom till och innan dessa hängde de på skitsidan happypankaka. Det rör sig om kvinnor som ser bra ut, men ändå aldrig lyckas få något förhållande att "hålla". Det är uppenbart när man varit på dejt med dessa att de mest gnäller om alla kukar de haft som "varit svin". Sen gillar de att bli bjudna på dyra middagar med vin ute i folkvimlet.

Tänkte mest höra era historier, om de värsta ludren ni stött på och hur mycket kuk de fått genom åren genom att härja på Tinder?

Tinder är en dystrofiskt smitthärd.

Oavsett om man får, eller ger, så blir man, mer smittad.
Citera
2021-06-13, 11:03
Medlem
En riktigt jäkla snygg tjej, matchade, skrev lite kort men väldigt flirtigt till varandra, sedan presenterade hon en prislista för olika sexuella tjänster hon erbjöd. Det var rätt ludrigt. En kort stund tänkte jag "Kan jag sjunka så lågt?" (pga att hon var så snygg på bilderna) men beslutade mig för nej. Det kan jag inte.
Citera
2021-06-13, 11:27
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
En riktigt jäkla snygg tjej, matchade, skrev lite kort men väldigt flirtigt till varandra, sedan presenterade hon en prislista för olika sexuella tjänster hon erbjöd. Det var rätt ludrigt. En kort stund tänkte jag "Kan jag sjunka så lågt?" (pga att hon var så snygg på bilderna) men beslutade mig för nej. Det kan jag inte.
Klokt. Scam alternativt rånbögmord hade varit att vänta.
Citera
2021-06-13, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Klokt. Scam alternativt rånbögmord hade varit att vänta.

Utöver det helt hutlösa priser. Nu har jag ingen aning om vad normal prissättning är men kommer ihåg att jag tänkte "Vem fan har råd med sånt?"
Citera
2021-06-13, 17:25
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
lol, fick du inga helkroppsbilder innan, hur tjock var hon då ?

Jo, Instagram också. Men hon såg
Smal ut på bilderna jag vet nt hur hon gjorde jag skojar inte asså..
Senast redigerad av realthug 2021-06-13 kl. 17:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in