2021-08-09, 21:55
Medlem
Money2spends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så du har lagt dina bästa år på en annan tjej, vilken bra tjej skulle vilja ta över?
Klart dessa tjejer har enorma kravlistor. Dom är inte intresserade av sex eller av att ta hand om en kille, så vad ska dom få ut av en träff om dom inte kan skryta på Instagram över den fina restaurangen killen tog dom till?
Kvinnor är inte intresserade av sex och vill bara HA en massa saker säger du?
Ja, det var ju det som var min poäng i topic.

Kvinnor vill bara HA the lot, om inte får det vara.

Dö allihopa med er häst/hund/katt slickandes eran äckliga fitta, jag bryr mig inte.
Citera
2021-08-09, 21:58
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money2spend
Det var drygt två år sedan mitt förhållande sedan 10 år tillbaka tog slut (tjugo nånting + 10 år = jag 30 + nånting), träffar inte mycket kvinnor i min vardag och har inte så mycket going on där kvinnor finns att träffa så jag tänkte ”det här Tinder har man ju hört talas om, vi kollar vad det är”.

Det finns fett mycket kvinnor, men alla är fanimej dumma i huvudet.

Så här står det summerat på alla deras profiler:

”Jag är en livsglad blablabla karriärist som blev blabla är bra på blablabla och gillar blablabla och ogillar blablabla”

”Du har blablabla, kan hjälpa mig med blablabla, och får inte blablabla eller blablabla”

Im like wtf, jag vill bara ha en bra kompis att knulla med ibland. Jag skiter i om du gillar att ta morgondopp eller faktiskt är ”HEAD of accountant” eller om du är dagisfröken och jag skiter i om du kräver att jag har ditten och datten eller om du eller jag tycker sig och inte så.

Som sagt, jag vill ha en tjej som somnar bredvid mig på kvällen och vaknar bredvid mig på morgonen. Vi knullar när någon behöver och vi är vänner som kan skratta, prata, hata och gråta tillsammans.

Jag skiter i vilka restauranger du har käkat på och vad det står för märke på din jävla väska.

Varför är kvinnor såna jävla, våp?
Varför har kvinnor inga riktiga värderingar och känslor?

Män vill bara ha en kompis, kvinnor vill bli förförda, underhållna, försörjda och fucking ALLTING.

Det är liksom antingen eller, antingen är det en kultur där de blir bortgifta och HENNES familj får betala för att någon ska ta hand om henne eller så blir det så här, våp, som kräver ALLT och dör ensamma med sin jävla hund eller katt.

Allt jag ville var att var ensam tillsammans, vad hon vill, only God fucking knows.
Tinder är naturligtvis inte samhället, men efter en viss ålder så är de kvinnor som tänker som du och jag om relationer redan upptagna. De goda nyheterna är att de stannar hos sina män. De dåliga nyheterna är att dessa män inte är du eller jag.

Dessutom är det ju överskott på ytliga människor i en ytlig kanal som Tinder.

Tinder eller andra appar är helt enkelt inte ett bra ställe att leta kvinnor på när man passerat ungdomen. Tyvärr har jag heller inget tips på ett bättre ställe.
Citera
2021-08-09, 22:00
Medlem
Money2spends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Mitt tips, skippa internetdejting, det är för losers!

Börja med hobbys med mycket kvinnor, sporter, utbildningar och ta det därifrån.

Finns fan inget sämre ställe att ragga än just tinder, där samlas bottenskrapet ska jag säga! Dom kvinnorna jag träffat som varit 10 av 10 har aldrig använt tinder för att dom aldrig behövt det.

Dom anser också att killar som använder tinder är sopor. Lite lustigt hur jag gick från knappt några träffar/träffar med psykfall till att kunna vraka och välja så fort jag valde bort krogen, fester och tinder. Visst one night stands i fyllan har man väl haft, men dom bästa hittar man nyktert inom ett sammanhang eller typ bara ute på stan faktiskt.
Ja, det är såklart den ”riktiga världen” slår ”Tinder”, men här var min observation att ”Tinder”/tvärsnitt av befolkningen = fucking useless motherfucking piece of shits.
Citera
2021-08-09, 22:22
Medlem
Citat:
Kvinnor är inte intresserade av sex och vill bara HA en massa saker säger du?
Ja, det var ju det som var min poäng i topic.

Kvinnor vill bara HA the lot, om inte får det vara.

Dö allihopa med er häst/hund/katt slickandes eran äckliga fitta, jag bryr mig inte.

Dom dåliga kvinnorna ja. D.v.s dom du får.
Det är som att en batikhäxa skulle gnälla på att killar bara vill bli försörjda. Det är allt dom får, men det innebär inte att det inte finns bra killar.

Nej jag kommer inte dö(än) eller bli slickad av ett djur.
Istället knullar jag unga Tinder-killar, och dom slipper försörja mig.
Citera
2021-08-10, 01:36
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ja, det är såklart den ”riktiga världen” slår ”Tinder”, men här var min observation att ”Tinder”/tvärsnitt av befolkningen = fucking useless motherfucking piece of shits.
Som sagt, inte min upplevelse.

För typ 20 år sedan var internetdejting för dom lite knepiga, dvs. dom som hade svårt att träffa någon.

Tycker fortfarande så är fallet!
Citera
2021-08-10, 18:40
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Välkommen och grattis!

Du har svalt det röd-svarta pillret. Var glad för det, eftersom det kommer att bespara dig en massa elände. Strunta i svenska kvinnor och leta i länder där kvinnor inte är dekadenta, fulla av komplex, och faktiskt uppskattar en bra och normal man att bilda par eller familj med. Däremot kommer du utan undantag att få betala på ett eller annat sätt. Det har män gjort i alla tider, vilket många börjar upptäcka nu.

Nej, vissa män har och tror sig behöva betala på ett eller annat sätt. Själv har jag aldrig behövt göra det.

Men jag tror att det har att göra med vilken kvinno- och människosyn man har. Och vad för typ av människor man dras till.
Senast redigerad av skotittare 2021-08-10 kl. 18:42.
Citera
2021-08-11, 14:19
Medlem
Har aldrig betalat för tinder och har mer än 2500+ matchningar, och inga dåliga sådana.

Står 99+ på väntade så ni som snackar om att man måste betala är helt brända.
Citera
2021-08-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Har aldrig betalat för tinder och har mer än 2500+ matchningar, och inga dåliga sådana.

Här har vi problem nr2...

2500 match måste innebära att du dragit höger på minst 5000..

Vad innebär det i praktiken ännu mer av ingenting eg...Det är ju därför även kvinnor blir fed up på Tinder ..!

Vill bara folk ha uppmärksamhet o bekräftelse så kan det hela kvitta eg..

Hur många av dessa 2500 har du gått på dejt med ?

Kanske det blir mkt sex men återigen det blir meningslöst o kicken dör nog ut rätt fort...Så tror jag tjejer känner..

Kanske män som inte får ligga är avundsjuka när man inte lyckas på Tinder ? Nog mest det som allt handlar om..

Snabba kickar är nog tiden melodi..Men alla kommer tröttna inom kort även på det !
Citera
2021-08-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Vi har haft lite olika sätt att utnyttja Tinder du och jag och båda våra sätt verkar fungera. Jag har lämnat Tinder just nu och planerar inte att komma tillbaka inom en snar framtid. Att betala kan vara ett lätt sätt att få dejt om du får mängder av likes. Då kan du bara välja mellan dina likes och matcha med den du vill. Däremot om du inte får likes så kommer inte gold hjälpa dig tyvärr.

2500 matchningar som bara ligger och väntar blir snabbt gamla och ointressanta tyvärr. Jag hade bara 2-3 matchningar aktiva åt gången och det räckte och blev över, hade över 9500 likes. Finns ingen anledning att swipa som en galning då. Däremot skulle jag kunna swipa på alla mina likes och ha 9500 matchningar men till ingen nytta.

Du verkar däremot lyckas bra så kör hårt på din stil. Ett tips till dig pogba bara, hamna inte i min sits utan kämpa för att ha koll på dina lustar. Annars får du skapa samma typ av tråd som mig:
(FB) En sexmissbrukares rop på hjälp angående sexmissbruk.
Senast redigerad av Farzan73 2021-08-11 kl. 18:17.
Citera
2021-08-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Vi har haft lite olika sätt att utnyttja Tinder du och jag och båda våra sätt verkar fungera. Jag har lämnat Tinder just nu och planerar inte att komma tillbaka inom en snar framtid. Att betala kan vara ett lätt sätt att få dejt om du får mängder av likes. Då kan du bara välja mellan dina likes och matcha med den du vill. Däremot om du inte får likes så kommer inte gold hjälpa dig tyvärr.

2500 matchningar som bara ligger och väntar blir snabbt gamla och ointressanta tyvärr. Jag hade bara 2-3 matchningar aktiva åt gången och det räckte och blev över, hade över 9500 likes. Finns ingen anledning att swipa som en galning då. Däremot skulle jag kunna swipa på alla mina likes och ha 9500 matchningar men till ingen nytta.

Du verkar däremot lyckas bra så kör hårt på din stil. Ett tips till dig pogba bara, hamna inte i min sits utan kämpa för att ha koll på dina lustar. Annars får du skapa samma typ av tråd som mig:
(FB) En sexmissbrukares rop på hjälp angående sexmissbruk.

Det var lite det jag menade också i min poäng...
Citera
2021-08-11, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nej, vissa män har och tror sig behöva betala på ett eller annat sätt. Själv har jag aldrig behövt göra det.

Men jag tror att det har att göra med vilken kvinno- och människosyn man har. Och vad för typ av människor man dras till.
Vilken kvinnosyn man har spelar noll roll. Sluta sprida massa dynga din kommunistjävel.
Citera
2021-08-11, 20:07
Medlem
wfzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Mitt tips, skippa internetdejting, det är för losers!

............................

Börja med hobbys med mycket kvinnor, sporter, utbildningar och ta det därifrån.

Att aktivt söka sig till hobbys och det andra du listade med anledning av att det finns mycket kvinnor är också loserbeteende. Du väljer sådant efter intresse och inte efter om det är en kuk eller fitta som finns närvarande.

Fast det kanske är hobbyn - att slösa tid för att hitta fitta på ett ställe man egentligen inte vill vara på därför att "det är här man träffar riktiga kvinnor, inte där!".

Tinder fungerar alldeles utmärkt. Speciellt för män som i regel har ett mindre socialt kontaktnät än kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in