2021-01-22, 10:49
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Efter snart 200 sidor av malande om att podden är fullständigt ointressant fylleslödder från nån halvsnygg bimbo och en alkad f d fackpamp från skogen som absolut ingen skulle få för sig att lyssna på försöker du alltså lansera teorin om att poddens kanske allra minst profilerade medlem bor hyresfritt i ditt och en massa andra människors huvuden och har gjort så i åratal?

Kan du utveckla lite grann kring hur du får ihop de här båda påståendena, om alls?

Anfall är bästa försvar? Men förstår att du inte kunde bemöta det där med hoten på ett seriöst sätt.

Axel är dömd för olaga hot, och kommer bli dömd igen om han inte skärper sig.
Citera
2021-01-22, 13:40
Avslutad
Citat:
Om en invandrare säger att han ska knulla din mamma, förväntar du dig då att han verkligen ska ha samlag med henne?

Man ska inte ta Axel på allvar för han är neger är det vad du försöker säga?
Citera
2021-01-22, 13:44
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Anfall är bästa försvar? Men förstår att du inte kunde bemöta det där med hoten på ett seriöst sätt.

Axel är dömd för olaga hot, och kommer bli dömd igen om han inte skärper sig.

Det finns även andra medverkande i haveristernas podcasten som är dömda för liknande brott.
Citera
2021-01-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Det finns även andra medverkande i haveristernas podcasten som är dömda för liknande brott.
Det låter intressant, jag antar att du inte bara pratar utan har en dom du kan ladda upp?
Citera
2021-01-22, 14:44
Avslutad
Citat:
Jag försöker alltså inte säga något, utan jag försöker ställa en fråga i den meningen du citerar. Det framgår av att meningen avslutas med ett frågetecken.

Du kan läsa mer om olika skiljetecken (inkl frågetecken) t ex här:
https://www.prefix.nu/interpunktion-del-3.html

Din fråga är korkad om du tror det är skillnad på när en invandrad eller någon annan säger "ska jag knulla din mamma" Är man rasist så ställer man din sorts frågor! RASSESVIN!

Otippat att ditt nick syftar på M*agnus F*rnström och du är här inne och white knightar Haveristerna
Citera
2021-01-23, 16:54
Medlem
Johannes Nilsson på Nyheter idag i en chockhatattack på Henko.

https://nyheteridag.se/mobbning-som-affarsmodell/?fbclid=IwAR0io-tkHcwuU3MqrfpWk1t3ItItyQN8EIrZYLEZgMDpFmzZV9gFUt_J Hfw
Citera
2021-01-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Johannes Nilsson på Nyheter idag i en chockhatattack på Henko.

https://nyheteridag.se/mobbning-som-affarsmodell/?fbclid=IwAR0io-tkHcwuU3MqrfpWk1t3ItItyQN8EIrZYLEZgMDpFmzZV9gFUt_J Hfw

Du menar nog "satir-attack"?
Citera
2021-01-23, 17:43
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyftigare
Omg. Skallskador är den vanligaste orsaken till död och invaliditet hos unga vuxna. Tinningen är det farligaste stället att slå på, eftersom det finns stora blodkärl där som ger stora blödningar om de brister. Hjärnan pressas då ner mot nacken där andningscentrum sitter. Pressas det ihop dör du direkt.

Du måste liksom inte in innanför skallbenet och gegga runt.

Det torde ju vara allmän kunskap för alla som i alla fall gått grundskola att ett slag i tinningen är livshotande. Vilket jag får för mig att Axel har gjort.
Jag fick lära mig på karaten att man skulle slå mot tinningen med tummens knoge eftersom tinningen är en svag del.

Jag är tveksam till hur tummen skulle klara slaget men man kan nog ta med sig att vill man döda eller skada någon ordentligt i slagsmål så är nog att dunka sidan av huvudet mot en kant en bra idé. Är det inga dåliga vittnen kan man alltid köra med att vi brottades och tappade balansen ...

De här snubbarna som har podden, är de vältränade? Stora? Kampsportbakgrund?
Citera
2021-01-23, 18:21
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Du menar nog "satir-attack"?

"Satir är ett litterärt uttrycksform vars syfte är att förlöjliga eller håna någon eller något, ofta på ett elegant och träffande sätt. Väldigt elegant och träffande i denna podcast! Väldigt elegant och träffande att håna Malcom K för att vederbörande sökt hjälpt för sin ADD och autism, genom att söka hjälp i form av en god man.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Satir
Citera
2021-01-23, 21:04
Medlem
moralhoras avatar
Ja, nu har Henrik trampat i kavalleriet. Varken han och Axel står i bra ljus där i kombination med att han faktiskt arbetar som ombudsman eller vad han nu gör.
Citera
2021-01-23, 21:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, nu har Henrik trampat i kavalleriet. Varken han och Axel står i bra ljus där i kombination med att han faktiskt arbetar som ombudsman eller vad han nu gör.
Men hallå! Just a prank bro! Det är bara jargong!
Citera
2021-01-23, 21:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men hallå! Just a prank bro! Det är bara jargong!

Han verkar ta det lugnt iaf:

https://twitter.com/mrhenko123/status/1353074653300813825
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in