2020-10-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
finns det vatten i hinken kring det ”faktum” att Henrik utnyttjat myra sexuellt och därför slutade hon, samt andra kvinnor i IRM? Jag finner det extremt svårt att tro, men läste något om detta några sidor bak? Vad fan är det?
jo det undrar jag med.
Citera
2020-10-15, 15:20
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Någon som kollar/kollat streamen från Myras möte med Cissi och Unni idag?
OBS! Endast för Myras patroner ( Min plånbok sätter stopp för mer patreonspons)

https://www.patreon.com/myrannosaurus
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-10-15 kl. 15:28.
Citera
2020-10-15, 15:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
jo det undrar jag med.
Deras stalker spred ryktet. Inte sant.
Citera
2020-10-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Någon som kollar/kollat streamen från Myras möte med Cissi och Unni idag?
OBS! Endast för Myras patroner ( Min plånbok sätter stopp för mer patreonspons)

https://www.patreon.com/myrannosaurus
Lyssnar på mobilen med halvt öra. Inget jätterevolutionerande än så länge. Känns som Cissi försöker stryka Myra medhårs lite.
Citera
2020-10-15, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Jag har bett om att få slippa både Haveristerna och deras haverier, och om de vill låtsas respektera det är det väldigt konstigt beteende att sitta och skriva om hur värdelös jag är på allehanda ställen på nätet där jag uppmärksammas på det.

De som är hågade kan ju fundera på hur märkligt det är att 1/3 som av allt att döma har stenkoll på vad som sägs på flashback är den enda ur podden som inte har postat i tråden (under eget namn).

Märkligt, det där.

Att föra kampanjer för att tysta gamla medarbetare och anklaga dem för att underprestera när de slutat engagera sig pga dåligt mående, låter lite som något Anna Björklund eller CW skulle göra va?

Att skapa anonyma konton för att hetsa mot meningsmotståndare på flashback, låter lite som något N*omi skulle göra va?

Tänk, när man stirrar in i avgrunden för länge är det nästan som att den stirrar tillbaka.

Glöm inte att bli PatrEons.

Nu håller psykfallet och mansgrisen Henko och svinar i Rosa Apor och försöker peka ut den ena och andra för att stå bakom konton här. De flesta har nog också räknat ut att Henko tror att han är så slug att han kan skriva här utan att det märks vem han är. Ett sånt jävla äckel!

Jag kan inte kan länka nåt utan att det blir 1.06, men tonen är jävligt aggressiv kan jag lova. Men undrar om det ändå inte finns lite fog för att folk tycker att han är obehaglig?

Självklart har tokdåren och seriesnedknullaren från Avesta också totalfel om vem det är som ligger bakom det förhatliga kontot. Du vet, man kan lämna villospår också... Hahahahahahaha!
Citera
2020-10-15, 21:04
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nu håller psykfallet och mansgrisen Henko och svinar i Rosa Apor och försöker peka ut den ena och andra för att stå bakom konton här. De flesta har nog också räknat ut att Henko tror att han är så slug att han kan skriva här utan att det märks vem han är. Ett sånt jävla äckel!

Jag kan inte kan länka nåt utan att det blir 1.06, men tonen är jävligt aggressiv kan jag lova. Men undrar om det ändå inte finns lite fog för att folk tycker att han är obehaglig?

Självklart har tokdåren och seriesnedknullaren från Avesta också totalfel om vem det är som ligger bakom det förhatliga kontot. Du vet, man kan lämna villospår också... Hahahahahahaha!

Du skulle kunna länka och **** sådant som är 1:06. Det väsentliga är att det kommer fram hur han beter sig på andra forum. Jag är bannad från den gruppen i nuläget och är nyfiken.
Citera
2020-10-15, 21:13
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Du skulle kunna länka och **** sådant som är 1:06. Det väsentliga är att det kommer fram hur han beter sig på andra forum. Jag är bannad från den gruppen i nuläget och är nyfiken.

Huh. Du slog mig som en som hade stenkoll på den gruppen. Skaffa ett extrakonto annars som normalt folk.
Citera
2020-10-15, 21:57
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Materwelon
Podden är iallafall bättre nu än förr. Levererar mycket och bra. Vilket jag tror "vissa" här vet och tjurar över. "Vissa" borde kanske jobba på sitt eget content istället för att vända kappan och gulla med Cissi.

Hur tänker du här Materwelon? Är det ännu ett fult påhopp på Myra? Uppenbarligen skräms du av tanken på kvinnor i samtal om män ;-)
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-10-15 kl. 21:59.
Citera
2020-10-15, 22:04
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Klarar den här "Henko" av att byta kalsonger själv? Han känns som typen som glömmer bort det tills någon i omgivningen ingriper, typ en mamma eller annan kvinna i liknande roll.
Citera
2020-10-15, 22:59
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Hur tänker du här Materwelon? Är det ännu ett fult påhopp på Myra? Uppenbarligen skräms du av tanken på kvinnor i samtal om män ;-)

Fula påhopp på Myra var du ju väldigt duktig på tills ni fick gemensamma intressen.
Men i övrigt, jaa kvinnor är mitt värsta.
Citera
2020-10-15, 23:33
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Fula påhopp på Myra var du ju väldigt duktig på tills ni fick gemensamma intressen.

Syftar Ni ( i din kommentar) på kvinnor som sitter med pärmar? Känns det lite jobbigt?

Citat:
Men i övrigt, jaa kvinnor är mitt värsta.
Och då åker de in under bussen när goa herrn blir förnärmad.
Citera
2020-10-15, 23:48
Medlem
Citat:

Jag tror Materwelon menar att 1) Haveristerna är bättre utan Myra 2) Myra borde göra bättre eget content istället för att fortsätta lipa om hur dumma de var mot henne och slutligen 3) att det är lite lustigt att hon vill göra ett samtal med en av Sveriges största psykfall och hycklare som hon själv dessutom hånat otaliga gånger i den podd hon sedermera lämnade. Det är inte ”kvinnor i samtal om män”, det är ett halvpsykotiskt freak och en försmådd konspiratör. Vad skulle kunna gå fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in