2021-01-21, 20:08
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Hon äter inget smärtstillande eftersom det inte finns något som hjälper..
Undra hur hon skulle reagera om hon drabbades av Hortons huvudvärk även kallad självmords huvudvärken. Hon sparkar på sjuka människor som lider av verkliga sjukdomar och smärta, med allt hennes hittepå.
Citera
2021-01-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Hon äter inget smärtstillande eftersom det inte finns något som hjälper..
Undra hur hon skulle reagera om hon drabbades av Hortons huvudvärk även kallad självmords huvudvärken. Hon sparkar på sjuka människor som lider av verkliga sjukdomar och smärta, med allt hennes hittepå.

Hon har legat inne för avgiftning från starka smärtstillande som hon var beroende av
Citera
2021-01-21, 20:22
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har skitit att betala tvlicensen och parkeringsböter, det gick till kronofogden.
Sket i betala fettsugning,det gick till kronofogden.
Tvistade om mattor.
Fast i Annas fall har hon ju alltid ursäkter..

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alat-sin-skuld

Finns väll ingen som kastar så mycket sten i glashus som Anna.
Finns det något mer pinsamt att ha en betalningsanmärkning på? Kronofogden ringer och Roberto svarar. ”Hej det är kronofogden, din fru har fortfarande inte betalat sin fettsugning”. HAHAHHAHAHHA.
Citera
2021-01-21, 20:35
Medlem
Loquitas avatar
Delar av lajven från den 19:e

https://youtu.be/jmTFaZVfxB8

https://youtu.be/U7_moOvi5-c
Citera
2021-01-21, 21:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är hon hos kronkalle tro?
Oddsen för det är nog inte skyhöga.
Citera
2021-01-21, 21:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon har legat inne för avgiftning från starka smärtstillande som hon var beroende av

Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Känner du familjen, du verkar ju veta, berätta?!

Var inte jag som påstod att Vanessas vänner såg henne som maskot. Allt annat jag skrev är ju utifrån hur Anna agerar och vad andra här skriver.
Citera
2021-01-21, 21:36
Medlem
cece123s avatar
Antar att Anna själv ansökt om att få "jobbet" på memmo.
Det finns ansöknings"formulär"på deras hemsida..
Citera
2021-01-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu försöker Tunnan med ett sista halmstrå med yngsta dottern. LillTunnan är körd alla hennes försök i kändis/artistvärlden har gått åt helvete bloggen falsksång i idol hästen skenade i farmen. Som grand final tjuveri hos åldring och narkotikabrott fullkomlig lysande karriär. Till och med Tunnan måste förstå att det är kört. Nu sätter Ers Hemskhet igång någon kampanj för att pucha Vanessa in i branschen vad jag har sett har hon inte visat något att hon vill något sådant. Hade hon haft några talanger hade Mamma Mu skrutit sig blå om dem. Tror tack o lov att det inte finns en chans i helvete att Tunnan lyckas i sitt uppsåt , Kör ett race med Halmpyntet oxå han är så hunsad och bränd i huvudet så han går med på att försöka med Lets Dance

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ja nu för tiden betalar ingen tv-licens eftersom det går via skatten och det förvånar mig inte att Anna, precis som så många andra som inte vet hur Sverige fungerar, trodde att tv-licens hade något att göra med vad man tittar på. Tv-licensen är en licens för innehav av mottagare av tv-sändningar, i princip kan tv-n vara trasig och användas som bord och inte tittas på men man måste ändå betala licens...eller inte nu då alltså men förr
Anna är helt okunnig om hur det fungerar. Eftersom de bara tittar på playtjänster så betyder det att de aldrig kollar på nyheter och andra program där man lär sig och blir informerad. Samtidigt brukar hon titta på idol, lets dance , filmade lucia mm så ingenting stämmer vad hon säger. Hon är en obildad , lat arbetslös white trash kvinna som tror att folk skulle kolla på henne på Ica. De flesta skulle inte ens veta vem hon är och de andra skulle inte känna igen henne för att hon inte kan ha filter på sig i kassan.
Citera
2021-01-21, 21:52
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Oddsen för det är nog inte skyhöga.
Det är lätt att kolla. Bara att ringa och uppge hennes personnummer och fråga.
Jag kollade för något år sedan och då hade hln ingen skuld eller anmärkning och anmärkning ligger ju kvar i tre år så hon höll sig ju ett tag.
Citera
2021-01-21, 22:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Delar av lajven från den 19:e

https://youtu.be/jmTFaZVfxB8

https://youtu.be/U7_moOvi5-c
Tack
Citera
2021-01-21, 22:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu har hon en attack av svår smärta p g a sina sammanväxningar i buken. Men inte kan man sluta liven för det.

Med tanke på att Anna bjöd in Kvällstidningarna till hennes sjuksäng
när magen brast igen för 995e gången
Så vill ju naturligtvis generösa Anna bjuda
på alla känslor, även den djupaste smärtan
inför en LIVEpublik.
The show must go on.
Hon satt ju och hade sura uppstötningar häromdan, hon kallade det för hicka..
Borstade hår över sin mat på det.
Vad kommer härnäst? Ett besök på toan?
Anna bangar nog ingenting.
Citera
2021-01-21, 23:31
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon borde skaffa en lite second hand butik .. det tror jag skulle funka bra för henne .
Hon har ju haft mkt loppisar o gillar det .

Ja, det tror jag också. Men Anna håller nog inte riktigt med. Hon sa bland annat följande i sin senaste "live-sändning":

Citat:
"skulle jag börja jobba på ICA, skulle ju folk bara komma dit och sitta och glo på mig. Eller typ stå
och skratta och... de skulle tro att det var Dolda Kameran"
Källa: https://streamable.com/p3q26r

Hon kan ju alltid rådfråga Christina Schollin som har erfarenhet av egen butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in