Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-21, 13:39
Än en gång äter hon i liven
Citera
2021-01-21, 13:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Dags för dagen live Undrar vad som ska avhandlas idag
Tandvärk? Det syntes i förra liven att hon inte var helt opåverkad av stumpen.
Citera
2021-01-21, 13:47
Medlem
Vilken kompis va det som kommer på besök tror vi?
Citera
2021-01-21, 13:54
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har Pernilla, Carola och Isabella enbart filtrerade ansiktsbilder? Vad sett så visar dom något som händer eller vad dom gör och inte som Anna enbart ett stort filtrerat nylle.

Jag kan inte bedöma om de är filtrerade eller inte. Men det är ju ingen av dem som visar upp sig utan timmar framför spegeln först. Jo, Pernilla hade en del rätt vardagliga bilder i myskläder typ.

Men poängen är ju att de gör saker. Lena PH har jag följt rätt länge för jag tycker hon är skön. Hon är visserligen en smula narcissistisk också, men det är väl de flesta artister. Det ligger kanske i sakens natur att man söker sig till den karriären om man gillar att synas. Men det krävs ingen större raketforskare för att inse att de här artisterna älskar vad de gör och att de lider av Coronan. Oavsett det så verkar de bli triggade av att göra saker för sin egen skull och älskar att dela det med sina fans. Det finns med andra ord en anledning till att det är intressant att följa dem. De är kreativa människor som gör något de älskar. Anna... är störd. Hon gör ingenting. Det är fine att inte göra något, men när hon ljuger om vad hon gör för att hålla uppe en fasad blir det lyteskomik. Hon är verkligen kejsaren utan kläder. Vi kan alla se att hon är naken, men i likhet mad andra narcissistiska diktatorer ser hon noga till att enbart omge sig med ja-sägare som inte törs säga ifrån. Hon påminner mer och mer om häxan i Knutby. Det är väl bara en tidsfråga innan kråkslottet förvandlas till en sekt.

Jag ser två framtida scenarier för kärringen. Det ena är att hon snart får ett riktigt psykbryt och går söner. Då blir hon inlagd och familjen kanske kan få bli friska i lugn och ro utan henne. Det andra är att hon snart blir religiös på riktigt. Tokreligiös. Antingen flyttar hon till Knutby och tar över efter Kristi Brud eller sitter hon på Sergels torg och spelar ABC blandat med Ovan där och i alla sin godhet delar ut kanelbullar till narkomanerna. (För er yngre läsare satt en Anna Book-tant vid namn Maria i många år på Sergels torg och spelade elorgel och sjöng om Jesus och delade ut bullar till knarkarna.)
Citera
2021-01-21, 14:43
Medlem
Nu vart jag arg på dig Anna! Bara stänga av liven och strunta i alla oss som tittar och deltar Du är ingen snäll live-kompis som väljer bort alla oss som troget skickar komplimanger och kärleks-bombar dig med kramar och hjärtan Nästa gång du livar ska jag skälla på dig för du är ingen snäll kompis som utnyttjar oss trogna följare när du har tråkigt Anna du har ingen känsla för att vara rädd om dina vänner. Tänk på all tid som vi lägger ner att titta på dig och ditt hem.
Citera
2021-01-21, 14:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har Pernilla, Carola och Isabella enbart filtrerade ansiktsbilder? Vad sett så visar dom något som händer eller vad dom gör och inte som Anna enbart ett stort filtrerat nylle.
Jag tänker att det är skillnad på filter och filter....
Citera
2021-01-21, 17:27
Medlem
Lala.s avatar
I liven från den 15onde som Loquita la upp på youtube så pratade Anna om att Katrin Zytromierska hade någon betalningsanmärkning och inte gör rätt för sig med pengar.
Jag blev helt ställd av vilken otrolig dubbelmoral hon har när hon tar upp det. Tycker hon Felicia gör rätt för sig med pengar när hon stjäl från en stackars gumma? 🤯😳🤔
Och om jag inte minns helt fel så har väll Anna Book också haft betalningsanmärkning? Eller hur var det med det?
Citera
2021-01-21, 18:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
I liven från den 15onde som Loquita la upp på youtube så pratade Anna om att Katrin Zytromierska hade någon betalningsanmärkning och inte gör rätt för sig med pengar.
Jag blev helt ställd av vilken otrolig dubbelmoral hon har när hon tar upp det. Tycker hon Felicia gör rätt för sig med pengar när hon stjäl från en stackars gumma? 🤯😳🤔
Och om jag inte minns helt fel så har väll Anna Book också haft betalningsanmärkning? Eller hur var det med det?

Anna har skitit att betala tvlicensen och parkeringsböter, det gick till kronofogden.
Sket i betala fettsugning,det gick till kronofogden.
Tvistade om mattor.
Fast i Annas fall har hon ju alltid ursäkter..
Citat:
Ska verkligen försöka att betala Radiotjänsten i framtiden med... även om det tar emot alltså riktigt jävla hårt” fortsätter hon och fyller på med skrattande emojier.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alat-sin-skuld
Citera
2021-01-21, 18:15
Medlem
Topgun855s avatar
Angående licensen så hävdar hon att dom bara använder playtjänster.
Citera
2021-01-21, 18:15
Medlem
Tuttlutts avatar
Kollar på en live från i förrgår och hon skulle ju så gärna vilja börja arbeta på Ica men det går ju inte!
Alla skulle ju bara gå dit för att titta på henne.
Hon är ju så himla känd.
Hon sitter alltså i Märsta, utan inkomst och med skulder men kan inte ta något jobb 🙄
Citera
2021-01-21, 18:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Det är sant att Vanessa är väldigt omogen,men det är inte så konstigt när hon är minstingen i familjen.Jämfört med sina tjejkompisar så är hon mycket barnsligare än de är,men många av dem är väldigt snälla .Hon är så liten så de ser henne mer som ett barn eller maskot som får hänga med dem,och många tycker väldigt synd om henne med tanke på hennes hemförhållanden.

För er som såg filmerna från hennes 18-årsdag i somras,så råder det ju ingen tvekan om att hon skadats psykiskt av sin uppväxtmiljö.Hon läste upp ett födelsedagskort som hon fått av sin bror,men det gick knappt att höra vad hon läste för hon grät och hulkade så högt.
Samma när några tjejkompisar kom och överaskade,då började hon också gråta i högan sky,och man såg hur obekväma de blev.

Känner du familjen eftersom du verkar veta att Vanessa kompisar ser henne som en maskot som får följa med? På vilket sätt är hon omogen? Att börja gråta för att vänneröverraskar kan ju vara att hon är väldigt känslosam. Fast ja ständigt grin för minsta lilla grattiskort och vänner som kommer och grattar kan ju ses som rätt omoget och barnsligt, det håller jag med om. Jag skulle ju inte vilja ha någon sådan gråtare i min närhet, utan som hennes vänner antagligen bli rätt obekväm. Sen ska vi ju komma ihåg att hon har booken som mamma och antagligen aldrig fått rätt styrning eller lärt sig någon form av eget ansvar och tänkande.
Citera
2021-01-21, 18:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Kollar på en live från i förrgår och hon skulle ju så gärna vilja börja arbeta på Ica men det går ju inte!
Alla skulle ju bara gå dit för att titta på henne.
Hon är ju så himla känd.
Hon sitter alltså i Märsta, utan inkomst och med skulder men kan inte ta något jobb 🙄

Är hon hos kronkalle tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in