2021-01-29, 14:42
Medlem
Så varför skulle en mentalt frisk människa betala dyrt för en måltidskurs med Anna och hennes totala övertro till sin egna gastronomiska förmåga ?
Nästan ALLA klarar att vispa ihop en pulversås liksom 🤷
Citera
2021-01-29, 14:47
Medlem
Funderar på hur hon ska göra med sitt hår.. ska hon sätta upp det i en 🐴svans eller låter hon det hänga och dingla över maten för att sen stryka det längst med åt sidan.. med flottiga 👋 fingrar😣, för vacker och sexig måste väll hon ändå vara för sina fans.. annars blir VI ledsna 😢...
Citera
2021-01-29, 14:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Så varför skulle en mentalt frisk människa betala dyrt för en måltidskurs med Anna och hennes totala övertro till sin egna gastronomiska förmåga ?
Nästan ALLA klarar att vispa ihop en pulversås liksom 🤷

Kanske inte Annas fans?
Citera
2021-01-29, 15:02
Medlem
TPLs avatar
Att Anna ens kom på tanken med ett matlagningsprogram efter att ha förlorat stort i Cookalong med Tina Nordström där det gällde Annas egen "nationalrätt" paella. Hon borde ju ha varit mästare på det och snott ihop den med förbundna ögon.
Tina - Anna. 3 - 0. Totalt utklassad.
Citera
2021-01-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Här finns paellafiaskot.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

😆 Tack för länken.. skrattar fortfarande.. bränd och överkokt med för mycket syra... undra vad hon skyllde på denna gång..kände hon sig överkörd av programledarna eller var det Tina som gav henne dåliga vibbar 😎..
Citera
2021-01-29, 15:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kanske inte Annas fans?
Tror inte ens Annas "fans" betalar 119 kronor för spektaklet. Det blir familjen och dom få vännerna hon har kvar som betalar för att Anna inte ska deppa ihop.
Citera
2021-01-29, 15:10
Medlem
cece123s avatar
Detta blev tillsammans med ett antal miljövänliga gambas bilder upplagt på Annas MatlagningsFacebooksida.
Jag antar att det ska föreställa en bärpaj, men eeeh...https://pasteboard.co/JLTeA64.jpg

Ska Anna ge folk tips och råd om matlagning, tycker jag framför allt Anna behöver tips och råd själv. Som tex..
Hur man snyggt lägger upp och tillagar mat..
Citera
2021-01-29, 15:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😆 Tack för länken.. skrattar fortfarande.. bränd och överkokt med för mycket syra... undra vad hon skyllde på denna gång..kände hon sig överkörd av programledarna eller var det Tina som gav henne dåliga vibbar 😎..
Jag har tittat på eländet flera gånger idag.
När Tina öppnade lådan och det stod 3 - 0 på lappen trodde nog Anna att hon vunnit. Det är dom sekunderna jag kan se om och om igen.
Citera
2021-01-29, 15:37
Medlem
[quote=TPL|74489675]Jag har tittat på eländet flera gånger idag.
När Tina öppnade lådan och det stod 3 - 0 på lappen trodde nog Anna att hon vunnit. Det är dom sekunderna jag kan se om och om igen. [/QUenns

Dom va brutalt ärliga med 3-0... 😂
Citera
2021-01-29, 16:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
När Tina öppnade lådan och det stod 3 - 0 på lappen trodde nog Anna att hon vunnit. Det är dom sekunderna jag kan se om och om igen.

Tycker faktiskt det ser ut som Anna fattade, då hon säger att ingen var på på hennes sida.
Lite besviken var hon nog, men hon vet ju att Tina är ett proffs.
Däremot är ju inte Ewa Fröling det och då djävlar, blir Anna en hiskeligt dålig förlorare i Hela Sverige bakar.
Citera
2021-01-29, 16:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
[quote=Piluta|74489980]
Citat:
När Tina öppnade lådan och det stod 3 - 0 på lappen trodde nog Anna att hon vunnit. Det är dom sekunderna jag kan se om och om igen. [/QUenns

Dom va brutalt ärliga med 3-0... 😂
Tycker Anna tog det ganska bra, hade förväntat mig en riktigt grinig och dålig förlorare där. Besviken
Edit: Jag är besviken kanske sägas.
Citera
2021-01-29, 17:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tycker Anna tog det ganska bra, hade förväntat mig en riktigt grinig och dålig förlorare där. Besviken
Edit: Jag är besviken kanske sägas.

Hm, fast helt säkert vet man aldrig. Ibland tar det lång tid innan Annas hjärna talar i samspråk med Annas känslor.
Sega snickaren, intervjun med Tilde var ju milstolpar som man aldrig glömmer i Annas karriär.
Hennes besvikelse.. Trots att hon verkade så glaaad.
Anna kanske kommer på nu att hon var rätt så besviken nu något decennium senare och ringer upp Aftonbladet för att berätta om sin besvikelse över att man fuskade i programmet och använde sig av en kock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in