2021-02-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Roligaste kommentaren i maratonliven kommer 6 minuter innan slutet. 🤣
I beg to differ, roligaste kommentaren var om hennes diagnos var en psykisk eller fysisk sådan 👍 det tyckte tydligen Tunnan också eftersom hon knappt kan sluta skratta efter att ha läst den....inte en enda fundering kring varför någon skulle ställa den frågan....kan den kanske ha lite verklighetsförankring? 😩👎😢
Citera
2021-02-07, 19:07
Medlem
Magictrixs avatar
Nu blev det panik i det Boookska residenset. Finbesök av Dr Alban med fru (som aldrig nämns). Och hux flux dyker My och Elementet Jonas upp. Jag försökte kartlägga kändisskapets vindlingar i ett tidigare inlägg, men det här bottenskrapet övergår mitt förstånd. Om Anna varit cool hade hon nämnt besöket i en bisats. Det hade hedrat både henne själv och gästerna. Nu blev det en hel bildserie där vi inte vet huruvida Alban ringde och frågade om de var hemma och Anna kastade sig på telefonen och bjöd över My? Det tror jag.

Som vanligt bjuds det på rejält med bullar, wienerbröd och längder. Undrar om My vägde bullarna? Anna blev så till sig att hon var tvungen att skriva flera gånger att de varit vänner i såååå många år. Jag tror faktiskt internet blev dränerat på hjärtan och emojs.

Vad gjord de då? Jo, de fikade och pratade. Anna blev så till sig så hon plockade fram chipspåsarna, ostbågarna och andra snacks. Det behövdes, enligt Anna, eftersom de talat i såååå många timmar och behövde lite "snabb energi" som Anna beskriver det. När gästerna lämnade skriver Anna att Alban sagt att hon hade ett vackert hus. Hon kände att hon behövde skriva det. Samt för säkerhets skull länka till alla gästernas taggar. Så vi inte missförstår att Anna känner Alban.

"Det är viktigt att man ibland får sluta stressa och bara umgås och prata."

Om man en söndag vid lunchtid besöker goda vänner skulle i alla fall jag hoppas på bli bjuden på lunch. I synnerhet om man kanske blev sugen på lite tapas från igår? Inte kan väl familjen ätit upp allt igår? Det finns väl inget värre när man är hungrig än att behöva äta bullar och chips.

Nåja. Dr Alban är den största kändisen. Hans fru är tydligen inte värd att nämnas. Jonas borde vara nummer två, men verkar ha integritet och bryr sig inte. Sedan kommer Anna, får man nog påstå. På fjärde plats hittar vi My som trots allt är en nykomling i D-träsket.
Citera
2021-02-07, 19:17
Medlem
Nu blev det plötsligt väldigt intressant i 3-timmarsliven....hon fick frågan om hon skrivit någon text till andra artister, på det svarar hon nej men däremot har hon ju givetvis lämnat en rekommendation här och där, så fint du skrivit men lägg till det här ordet här och ändra det här...yea right....hon har exakt samma ansiktsuttryck som när hon ljög om att hon varit doula. Genomskinligt. Att ljuga är helt naturligt för Tunnan.
Citera
2021-02-07, 19:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nu blev det plötsligt väldigt intressant i 3-timmarsliven....hon fick frågan om hon skrivit någon text till andra artister, på det svarar hon nej men däremot har hon ju givetvis lämnat en rekommendation här och där, så fint du skrivit men lägg till det här ordet här och ändra det här...yea right....hon har exakt samma ansiktsuttryck som när hon ljög om att hon varit doula. Genomskinligt. Att ljuga är helt naturligt för Tunnan.

Vad hon egentligen menar.
- Hej Anna. Vill du sjunga en låt som heter Samba Sombrero?
- Jaaaa, jättegärna.
- Då skickar vi den till dig så kan du lära dig den.
Anna lyssnar och lyssnar och ringer upp
- Hej, vilken fantastisk låt. Jag sjunger den gärna.
- Ok, funkar texten? Vi kan skriva om lite ifall det inte funkar med rytmen.
- Nej, texten är fantastisk.
Jag följer ljudet av hjärtats röst
Jag följer nåt inom mig
Sen så varje slag som mitt hjärta slår
Så dras jag närmare dig

Vad finns liksom att ändra på?
Citera
2021-02-07, 19:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I beg to differ, roligaste kommentaren var om hennes diagnos var en psykisk eller fysisk sådan 👍 det tyckte tydligen Tunnan också eftersom hon knappt kan sluta skratta efter att ha läst den....inte en enda fundering kring varför någon skulle ställa den frågan....kan den kanske ha lite verklighetsförankring? 😩👎😢
Som svar på din fråga: Ja. Med MR-kamera kan man upptäcka till exempel demens.
Nu tror jag inte att det var det man upptäckte men det hade kunnat vara så. Hon pratade ju om ingrepp eller operationer. Gissar på nåt underlivsrelaterat.
Men med tanke på hennes dåliga minne och konstiga beteende rent allmänt så kan man inte helt utesluta det där psykiska. Därför tyckte jag inte att frågan som ställdes var så hysteriskt rolig som Anna tyckte.
Citera
2021-02-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Jag vet precis vilken blick du talar om, har tyvvär haft att göra med narcissister, tycker det är bra att man ser i ögonen vad dom är gjorda av, så man lättare kan undvika dessa empatistörda personer, tom och stirrig blick som inte överens stämmer med känslorna dom försöker härma.

Det har nog inte varit lätt att växa upp med den där morsan.

Han är ju dessutom en dömd pedofil, det är ingenting en normal människa råkar ut för.

Nej, har man sett en sådan blick vet man instinktivt vad man har att göra med. Fejkade känslor för egen vinning, tomhet eller bottenlös ilska. Det är allt. Det senare har vi ju sett hos Tunnan många gånger i hennes psycho-lives. Till och med bakom leendena ligger ilskan och pyr i blicken. Hur man blir efter en sådan barndom beror nog till stor del på vilken grundläggande personlighet man har, om man ärvt dragen, om man bara imiterar dem för att överleva eller revolterar direkt. Ingen av ungarna har nog haft det lätt-inte F heller. Hon har visserligen säkert varit "favoriten"(golden child) men priset har varit att Tunnan absorberat henne och gjort henne till en del av sig så hon inte kunnat frigöra sig.
Senast redigerad av Omniman 2021-02-07 kl. 20:30.
Citera
2021-02-07, 19:52
Medlem
jag har nu också investerat 119 sek i Annas event! jag tycker hon var tämligen normal. inte värre än någon annan idiotisk egocentrisk sverige-kändis. 42 köpare då kanske man kan anta? inte faaan vill man skylta med att man ska på ett event med Anna Book på Facebook 😂

https://postimg.cc/gallery/3KSKgPv
Citera
2021-02-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu blev det panik i det Boookska residenset. Finbesök av Dr Alban med fru (som aldrig nämns). Och hux flux dyker My och Elementet Jonas upp. Jag försökte kartlägga kändisskapets vindlingar i ett tidigare inlägg, men det här bottenskrapet övergår mitt förstånd. Om Anna varit cool hade hon nämnt besöket i en bisats. Det hade hedrat både henne själv och gästerna. Nu blev det en hel bildserie där vi inte vet huruvida Alban ringde och frågade om de var hemma och Anna kastade sig på telefonen och bjöd över My? Det tror jag.

Som vanligt bjuds det på rejält med bullar, wienerbröd och längder. Undrar om My vägde bullarna? Anna blev så till sig att hon var tvungen att skriva flera gånger att de varit vänner i såååå många år. Jag tror faktiskt internet blev dränerat på hjärtan och emojs.

Vad gjord de då? Jo, de fikade och pratade. Anna blev så till sig så hon plockade fram chipspåsarna, ostbågarna och andra snacks. Det behövdes, enligt Anna, eftersom de talat i såååå många timmar och behövde lite "snabb energi" som Anna beskriver det. När gästerna lämnade skriver Anna att Alban sagt att hon hade ett vackert hus. Hon kände att hon behövde skriva det. Samt för säkerhets skull länka till alla gästernas taggar. Så vi inte missförstår att Anna känner Alban.

"Det är viktigt att man ibland får sluta stressa och bara umgås och prata."

Om man en söndag vid lunchtid besöker goda vänner skulle i alla fall jag hoppas på bli bjuden på lunch. I synnerhet om man kanske blev sugen på lite tapas från igår? Inte kan väl familjen ätit upp allt igår? Det finns väl inget värre när man är hungrig än att behöva äta bullar och chips.

Nåja. Dr Alban är den största kändisen. Hans fru är tydligen inte värd att nämnas. Jonas borde vara nummer två, men verkar ha integritet och bryr sig inte. Sedan kommer Anna, får man nog påstå. På fjärde plats hittar vi My som trots allt är en nykomling i D-träsket.
Dr Albans fru? Verkar som dom är skilda sen en tid tillbaka.
Citera
2021-02-07, 20:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
jag har nu också investerat 119 sek i Annas event! jag tycker hon var tämligen normal. inte värre än någon annan idiotisk egocentrisk sverige-kändis. 42 köpare då kanske man kan anta? inte faaan vill man skylta med att man ska på ett event med Anna Book på Facebook 😂

42 köpare? Det stod 42 visningar. Kan nån ha tittat flera gånger för att bättra på statistiken?
Citera
2021-02-07, 20:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Anna vägde som mest 158 kg
Det är fan inte dåligt med tanke på hennes längd.
Citera
2021-02-07, 20:20
Medlem
cece123s avatar
Anna börjar med att filma Doktorns ankomst, redo.. innan han svänger in på gården.
Det är precis som självaste kungen kommer på besök..
Hon borde ha spelat en välkomsttrudilutt med Trombon för Doktorn.
Det bränner nog kalorier att blåsa på.
Dock glömmer Anna bort att dölja bilens regnr
https://pasteboard.co/JNi3zB4.jpg

Anna som aldrig äter chips, bullar, kakor, griskött har bullat upp
https://pasteboard.co/JNi34DQ.jpg
https://pasteboard.co/JNi2u1hH.jpg
I sedvanlig ordning DOKUMENTERAR Anna
ALLT från klockslag, temperatur, väder under dagen etc
Hon tar bilder från frukostbordets mat i ALLA vinklar, från VARJE fat. Obs det fanns fler bilder.. O r k a d e inte lägga upp dem
https://pasteboard.co/JNhZAn5.jpg
https://pasteboard.co/JNhZTTA.jpg

Jag antar att när doktorn gick på toan, passade Anna på att ta kort på ett tomt bord.
https://pasteboard.co/JNi1Pr0.jpg
För att minnas denna sällsynta dag.
Det antal gånger som Doktorn har hälsat på Anna går nog att räkna på ena handen.

Sedan dök Mysan och Jonas upp.
Jonas som typ aldrig ler och ser brutalt uttråkad ut, typ Ååh ska vi till den där babblande kärringen I G E N..
Han verkar vara på språng.
Tur att han inte är 20 bast, då skulle han väl gömt sig under bordet, för att undvika att bli fotat av Anna. Typ pinsamhetsbarometern ligger på 100.
Kin iddes inte hänga med så det blev bara Doktorn, som satt med datorn och knappade.
Ger han ekonomisk rådgivning?
https://pasteboard.co/JNi5kPx.jpg

Anna glömmer sällan, tar med detaljer
MEN hon G L Ö M D E att ta tid på sekunden och mäta vinden, när lämmeltåget stack tillbaka till civilisationen igen.
Anna kommer nog att trycka upp Doktorns ord
"Vackert hus" och limma upp på väggen.
Carpe diem, släng dig i väggen.. Här kommer "vackert hus".
Tänk, Dr Alban med så många hits, sedan 30-25 år tillbaka i tiden, tycker att Anna har ett vackert hus.
Vem har hört det av er alla? Sug på den ni!
https://pasteboard.co/JNi8O2s.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-02-07 kl. 20:50.
Citera
2021-02-07, 20:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984

42 visningar, säger ingenting om hur många som har betalat, en och samma person kan ha kollat i princip 40 gånger om man ska dra till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in