2020-11-27, 14:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det är inte ATT hon gör det utan VARFÖR och HUR som är så märkligt.
(Spanx är en typ av underkläder som ”stramar åt och håller in” )

Tänk om hon istället med glimten i ögat skulle sagt: ”Tack för komplimangen. Det måste betyda att jag ser smal och fit ut. Det gör att jag måste dansa litet extra av glädje”.
DET hade signalerat humor och självdistans.

Istället reagerar hon både omoget och överdrivet, blir kränkt och tar på sig offerkoftan.
Något som tyvärr är hennes signum!

Ja tänk vad mycket lättare hennes liv skulle bli om hon inte tog allt på så blodigt allvar och som ett hån mot henne. Sen att hon måste visa sådär att du minsann har fel och tänder på alla cylindrar och ska slå ifrån sig. Det är okej att vara ledsen men stå för det och lär dig ta saker och ting med glimten i ögat ibland Anna.

Som idag för min egna del. Såg ett black friday erbjudande på facebook som jag lockades av och förhastad som jag var beställde jag. Det var en robotdammsugare som "Kostat" 2000 och nu kunde man köpa en för 590. Efter lite eftertanke och koll på sdan, blir jag mer och mer fundersam och för bittert inse att det mycket väl kan vara bluff och båg. Kanske inte alls får nån dammsugare eller så är den värdelös. Hur som helst så ska jag försöka retunera den så fort jag eventuellt får den och om det inte går nä men då har jag väl en robotdammsugare då och får hosta upp 600. Jag erkänner gievtvis att det var otroligt dumdristigt av mig och känner mig väldigt korkad. Hade jag varit Anna hade jag aldrig erkännt misstaget, sett det som ett personligt hån och gått bananas. Hade blivit kränkt och dragit på mig 7 offerkoftor. Turligt nog är jag hyffsat normal och kan bara skratta åt mitt eventuella misstag, se det som att det kanske blir en lite dyrköpt läxa och inse att jag borde veta bättre så är 38 år gammal.
Citera
2020-11-27, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Den där kroppen är ren lyx lyx lyx! Eller inte.... Alla som ser hennes live tar sig för pannan och ser hur hon skämmer ut sig gång på gång. Men inte Anna, hon besitter inte den förmågan att veta när hon går över gränsen.

Haha 😄 Mina barn och deras kompisar har börjat läsa den här tråden
Anna behöver hjälp på riktigt !
Hon förstår inte att hon gör bort sig HELA tiden och att alla garvar/håller i skämskudden
Lili och Sussie eller Anki Bagger var betydligt större än Booken
Dom klamrar sig inte fast i sitt förflutna, en svunnen tid liksom
Skulle inte förvåna mig det minsta om hennes s.k vänner fnissar och pratar skit bakom hennes rygg ärligt talat
Citera
2020-11-27, 14:15
Medlem
Det skrattretande i munskyddssammanhanget är att hon först efter att hon enligt egen utsago har haft Covid började använda munskydd (förutom i Spanien i somras där det var obligatoriskt).
Vad är upp med det?
Citera
2020-11-27, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Det skrattretande i munskyddssammanhanget är att hon först efter att hon enligt egen utsago har haft Covid började använda munskydd (förutom i Spanien i somras där det var obligatoriskt).
Vad är upp med det?
Ja white trash kärringen är ett unikum som verkligen fascinerar, äcklar, roar och skrämmer. Tror inte vi har fler i hennes kategori i vårat land, eller? Inte konstigt att tråden sväller. Behövs inte mer än popcorn, skämskuddar och Youtubeklipp med kärringen för att få en underhållande asgarvade kväll.
Citera
2020-11-27, 14:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon är den dummaste person som finns Jag kan inte tänka mig att någon annan lägger ett använt munskydd på matbordet. Fruktansvärt äckligt, dessutom skulle inte My bjudit på fest i dessa tider när man inte skall träffa människor man inte umgås med annars.
Precis, och sen att man lyckas med konststycket att få med det på bild!

My har umgåtts för mycket med Anna det märks. Annars hade hon aldrig bjudit på fest.
Citera
2020-11-27, 16:11
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/5bGPBCt

Undrar hur länge det dröjer innan 5 små hus inser att de drabbats av ambassadörssjukan.
Citera
2020-11-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/5bGPBCt
Nytt och nytt... som vanligt mackor mackor från alla vinklar, tvären, längden, bredden. Å naturligtvis alltid den kraftigt retuscherade märstatunna med de enorma kakelplattorna i käften...Alltså den kärringen är ta mig fa... helt fuc... bäst...på att förlöjliga sig själv.
Citera
2020-11-27, 16:41
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon är den dummaste person som finns Jag kan inte tänka mig att någon annan lägger ett använt munskydd på matbordet. Fruktansvärt äckligt, dessutom skulle inte My bjudit på fest i dessa tider när man inte skall träffa människor man inte umgås med annars.
Hur kan man ställa till med fest i dessa tider??
Sen är det förstås lika korkat att gå på fest som att hålla i den.
Citera
2020-11-27, 17:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hur kan man ställa till med fest i dessa tider??
Sen är det förstås lika korkat att gå på fest som att hålla i den.
"Vi var utomhus och höll avstånd. Till en början. Så då är det väl ok. Dessutom hade många munskydd som de lade på bordet."
Citera
2020-11-27, 17:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
"Vi var utomhus och höll avstånd. Till en början. Så då är det väl ok. Dessutom hade många munskydd som de lade på bordet."

Har någon verkligen skrivit detta???
Citera
2020-11-27, 17:22
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har någon verkligen skrivit detta???
Nej, men resonemanget skulle kunna passa in på någon av raketforskarna.
Citera
2020-11-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Åter, det med kärringen är att hon som alltid, precis alltid, säger en sak sååå tvärsäkert och nästa stund gör precis tvärtemot det hon hävdade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in