2021-03-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nyfiltrerad på story

https://postimg.cc/dD1G2wCJ

Jag får rysningar varje gång jag ser hennes äckligt filtrerade bilder

Hjälp (men kan inte sluta kolla)
Citera
2021-03-29, 14:12
Medlem
Chles avatar
Nu är det live med tjockskallen från bilen! Klotrund!!!
Citera
2021-03-29, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Och alltid hennes haka som sticker ut som en liten puckel.
Citera
2021-03-29, 14:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag tror inte du vet vad undergiven är.
Tvärtom är det Annas sätt att styra och kontrollera hemmet och känna att hon är viktig.

Och Anna har alltid hållit på så här. Anna boar och är en hemmafru.

Och om man pluggar hela veckan sen jobbar lördag och söndag så kan det väl vara jätteskönt att få hjälp med att bädda rent så man bara kan dusch och sen slänga sig i sängen.
Jag hade då aldrig några problem med att mina föräldrar gick in i mitt rum när jag var tonåring. Varför skulle jag ha det?
Och du vet väl vilken relation Anna har med sina barn så det är inget konstigt alls.

Och det finns tyvärr många föräldrar som sköter all markunderhållning åt sina barn. Man kan inte bara utgå från sina egna erfarenheter.
Det var väldigt vad du tog åt dig hårt av att föräldrar bäddar barnens sängar. Sedan finns det andra sätt att vara undergiven på än rent sexuella. Ett sätta kan vara att söka bot genom att uppoffra sig för andra, av olika skäl. Men...

Nu är det live! Av någon anledning sitter hon i bilen och är lika bitter, uppkäftig och jävlig som vanligt igen. Så jag tar tillbaka allt jag skrev tidigare. Anna är inte undergiven, hon drivs av en agenda. Och helvete vad stor hon är nu. Jag blev faktiskt orolig. Snart blir det nog permobil på riktigt. De där kanelbullarna satt där de skulle.

Hon berättar att hon inte firar påsk. Oklart varför. Hon har ju antytt att hon skulle vara religiös nu, men hon nämner inget om Jesus alls. Däremot erkänner hon att hon är deprimerad och därför inte orkar göra någon påsk. Men det lilla egot glömmer såklart bort att hon inte bor ensam i huset. Man får uppfattningen om att om Anna inte vill ha fjädrar och påskris så blir det inget sådant. Hon ser nästan hotfull ut när hon säger det.

Någon frågar om hon ska laga mat på Cookalong igen. Anna ljuger och fabulerar ihop (åh, hon är så tydlig i sitt kroppspråk när hon ljuger) och säger att det har hänt en del saker - på grund av Coronan - som hon inte kan rå över så det ligger på is. Hon vill inte säga mer eftersom det inte angår henne.

Ett ganska sjukt svar. Hon hade kunnat säga att någon i teamet drabbats av Corona, om det är så. Det var väl inget mer med det? Man ser hur hennes två hjärnceller slår gnistor medan hon formulerar sig. Det korrekta svaret är naturligtvis att hon inte hade tillräckligt med tittare så produktionsbolaget har tackat för sig. Eller också hade de inte råd att betala fakturan? Det är väl därför Vanessa får jobba extra hårt nu? För att betala morsans påhitt.
Citera
2021-03-29, 14:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chle
Nu är det live med tjockskallen från bilen! Klotrund!!!
Spydig hela tiden. Någon undrar om dom som är ute är med munskydd. Nej, vi i Sigtuna har inte munskydd, varit ute själv nu i 2-3 timmar. Pressbyrån, ICA, VC, Apotek med m.m. Ingen har förutom ett fåtal pensionärer. Inte ens tiggaren kloss vid dörren utanför ICA har munskydd.
Citera
2021-03-29, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Spydig hela tiden. Någon undrar om dom som är ute är med munskydd. Nej, vi i Sigtuna har inte munskydd, varit ute själv nu i 2-3 timmar. Pressbyrån, ICA, VC, Apotek med m.m. Ingen har förutom ett fåtal pensionärer. Inte ens tiggaren kloss vid dörren utanför ICA har munskydd.
Ja lyssnade det sista
Men fy vad elak hon lät
På mat liven o sånt så låter hon såå trevlig såå hur många personer är "Tunnan"
Citera
2021-03-29, 14:43
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nyfiltrerad på story

https://postimg.cc/dD1G2wCJ

Det grå vid tinningen syns tydligt. Länge sedan Tunnan var hos frisören?
Citera
2021-03-29, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Ja kan inte sluta och kolla
Liite roligare när man e ledig från jobbet annars, skulle vart tråkigt 😂😂
Citera
2021-03-29, 14:58
Medlem
Magictrixs avatar
Varför åker Anna ens med till solariet och låter Robban sola medan hon lajvar bitch i bilen? Han kan väl åka själv?
Citera
2021-03-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Varför åker Anna ens med till solariet och låter Robban sola medan hon lajvar bitch i bilen? Han kan väl åka själv?
Det skulle tydligen handlas på Lidl sen, men handla ska man ju helst göra ensam och Anna är ju såååå ansvarstagande så inte heller det är anledning att åka båda två. Hon kanske vill kolla att han verkligen solar och inte träffar nån annan?
Citera
2021-03-29, 15:26
Medlem
Är det någon annan än Anna som använder uttrycket ”bädda rent” förresten? Tydligen säger dottern Vanessa så också. Jag brukar säga ”byta lakan”. ”Bädda rent” låter som någon har kissat i sängen eller kräkts och att man nu måste bädda rent. Men det kanske är detta som händer Anna flera gånger i veckan.
Citera
2021-03-29, 15:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det skulle tydligen handlas på Lidl sen, men handla ska man ju helst göra ensam och Anna är ju såååå ansvarstagande så inte heller det är anledning att åka båda två. Hon kanske vill kolla att han verkligen solar och inte träffar nån annan?
Ja, det var min tanke också. Att hon är så svartsjuk kan jag tänka mig. Dessutom var de ju och storhandlade i helgen. Men det är klart, när Roberto håller i plånkan måste Anna se till att det finns smör och grädde hemma.

En annan grej... Anna gör ju sig till mot Roberto och lägger upp gulliga bilder och ger honom frukost på sängen. Men jag kan inte minnas att han gjort något särskilt för henne? För det skulle hon väl inte klara av att inte basunera ut? Fick hon en blomma på alla hjärtans dag eller?

Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Är det någon annan än Anna som använder uttrycket ”bädda rent” förresten? Tydligen säger dottern Vanessa så också. Jag brukar säga ”byta lakan”. ”Bädda rent” låter som någon har kissat i sängen eller kräkts och att man nu måste bädda rent. Men det kanske är detta som händer Anna flera gånger i veckan.
Nja, jo, det är nog något som sitter i sen småbarnsåren kanske? Men Anna byter ju lakan oftare än en städerska på Grand hotel. Så det där ännu en mani hon har. Det är i och för sig trevligt med fräscha sängkläder, men man får ju tänka lite på hållbarhet också. Det är dyrt att tvätta i villa och hon kör säkert 90 grader med dubbel dos tvättmedel, blekmedel och sköljmedel. Skulle vara kul att veta vad de har för elräkning där ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in