Är det någon som är insatt och vet hur länge Anna brukar vara bästis med någon innan det krisar?
MM har ju även hon haft det lite jobbigt med tjejkompisar...
Åter, det med kärringen är att hon som alltid, precis alltid, säger en sak sååå tvärsäkert och nästa stund gör precis tvärtemot det hon hävdade.
Det är bortom mitt förstånd hur man kan säga en grej för att i nästa stund göra en helt annan. Måste vara något allvarligt fel på tankeverksamheten då.
Både Anna & My har skrivit långa försvarstal ang hur noga de är med distansen . Antar att Bobby o resten av gänget på festen tänker likadant -eftersom att de är på festen 🥳
Är det någon som är insatt och vet hur länge Anna brukar vara bästis med någon innan det krisar?
MM har ju även hon haft det lite jobbigt med tjejkompisar...
My har berättat att de har varit vänner i åtta år.
Jag gör det här inlägget via min mans konto ska jag säga, har inget Flashbackkonto själv men har läst mycket i tråden...såg videon som Bloggbevakning lagt ut på YT där Anna försöker kränga sina "för stora" trosor. Sista ca 10 sek innan slutet på videon slänger hon ett par trasiga trosor bakom sig i vad som verkar vara en soppåse och strax därefter plockar Antonio upp dem och smiter iväg bakom ryggen på henne.Vad faan...?
Senast redigerad av Omniman 2020-11-28 kl. 03:55.
Jag gör det här inlägget via min mans konto ska jag säga, har inget Flashbackkonto själv men har läst mycket i tråden...såg videon som Bloggbevakning lagt ut på YT där Anna försöker kränga sina "för stora" trosor. Sista ca 10 sek innan slutet på videon slänger hon ett par trasiga trosor bakom sig i vad som verkar vara en soppåse och strax därefter plockar Antonio upp dem och smiter iväg bakom ryggen på henne.Vad faan...?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!