Citat:
Ber om ursäkt att jag behövde laga mat och inte kunde svara.
Citat:
Det fetade: För att återgå till din grundfråga. Nej, men om du bara finner mindre än 20% av killarna som attraktiva, så kan du väl räkna ut själv att de tar slut i en stad på 40k?
Följdfråga; tycker du själv att det är rimligt att ni finner en sådan liten andel attraktiva i förhållande till er själva? Någon nämnde det tidigare, kvinnor dejtar lika eller uppåt, män "dejtar" lika eller neråt.
Självklart är topp 20% också subjektivt i vissa fall även för tjejer.
Följdfråga; tycker du själv att det är rimligt att ni finner en sådan liten andel attraktiva i förhållande till er själva? Någon nämnde det tidigare, kvinnor dejtar lika eller uppåt, män "dejtar" lika eller neråt.
Självklart är topp 20% också subjektivt i vissa fall även för tjejer.
Jag förstår detta. Som sagt, jag ser det inte som ett problem så försök inte att få det att se ut som att jag tycker det. Jag undrade bara om det var samma för er andra när jag vet många som upplever samma sak, de flesta är tjejer dock, men en killkompis sa att han inte hittade så många snygga på tinder. Och alla vi bor inte på samma ställe heller.
Har ju dessutom inte avståndet inställt på bara den här lilla staden utan ca 4 mil, kanske 5. Ibland experimenterar jag lite och drar upp avståndet så att det täcker Göteborg, då kommer det lite fler snygga, men inte många.
Nej det är väl klart att det inte är rimligt, men som jag nämnt nu, det var en tanke och inte ett problem. Jag får matchningar när jag väl hittar någon att swipa höger på, sen gjorde jag Iakttagelsen bara att det kom snyggare killar när jag skaffade gold.