Citat:
Röra som i 100-tals pågående chattar? Spelar det roll för algoritmen alltså? Jag tog bara bort de som jag inte ville träffa efter att ha chattat något. Slutade de svara så lät jag dem ändå ligga kvar om jag själv ansåg att de var intressanta. Tyckte inte det spelade någon roll eftersom det rimligen inte skulle komma något svar efter några dagar ändå om de slutat svara. Men sitter man och hoppas mentalt på svar om de ligger kvar som matchning så anser jag det vara bättre att avmatcha.
Tjejen jag träffar nu slutade svara, men återkom efter 2veckor. Jag hade tydligen "svepts in i hennes Tinderchat-röra". Det hade varit tråkigt om jag avmatchat henne bara för att rensa. Det lär ju vara extremt ovanligt att någon tjej återkommer på det sättet dock.
Tjejen jag träffar nu slutade svara, men återkom efter 2veckor. Jag hade tydligen "svepts in i hennes Tinderchat-röra". Det hade varit tråkigt om jag avmatchat henne bara för att rensa. Det lär ju vara extremt ovanligt att någon tjej återkommer på det sättet dock.
Ni har alltså kommit så långt att ha träffats, och sedan glömts bort i 2v när hon har haft fullt upp med andra som skrivit med henne. Alltså jag vet inte hur andra fungerar i allt, men för egen del hade jag haft större intresse/prioritering för någon man träffar/träffat beroende på vad man söker såklart. Sedan kan allt såklart va på gott eller ont, beroende på vad hon kände under tiden ni träffades.
För egen del skulle jag iallafall inte köpa det. Det handlar bara om prioriteringar i slutändan utav dagen. Hade du gjort ett så pass stort intryck på henne, så hade det inte gått 2v av frånvaro, och ursäkten ’tinder röra’. Om jag nu uppfattade den delen korrekt.
Det låter mer som ett klassiskt ’gräset är grönare på andra sidan’ scenario. Kanske det inte var, efter två veckor av utforskning.
Du gör ju såklart som du känner är mest nice för dig. Men fan, vill man något så spelar de ingen roll om man chattar med 50 andra personer. Då är man helt enkelt inte tillräckligt intressant bara, för stunden iallafall. Nu verkar du ju vara det igen, så det är ju alltid positivt.