Citat:
Ursprungligen postat av
Mazzzarin
Du fick mig precis att inse det är lika bra ta bort Badoo (som är det sämsta skiten sedan nätdejting uppfanns) GoodOnes facebook dejting och Tinder när mitt plus går ut. Blir komma tillbaka till våren istället och fokusera på något som ger mer energi än vad det tar, blivit så mycket negativ energi med nätdejting och sociala/medier, så blir en paus.
Förstår dig mannen. Tyvärr.
Enligt mig funkar irl ragg mycket bättre. Dock har man mycket konkurrens där med samt
är tjejer ofta omringade av en tjejgrupp där man alltid hittar nån som fu*kar upp det för en.
Sen är det generellt svårare i Sverige. Jag tror alla här insett det. Jag är själv invandrare så för mig är det mycket svårare om jag t.ex. går efter en svensk tjej. Men vi lever i ett osocialt land också. Prova resa runt (efter covid-19 iaf). Helt annorlunda. Sjukt hur stora skillnader det är.
Minns att jag reste till ett land helt själv. Min första dag (!) satt jag bara i baren för att skåda scenen. Direkt kommer en tjej fram till mig. Och hon var inte eskort eller nåt. Direkt började samtala med mig och visade intresse. Bjöd t.o.m. på drinkar. Och hon var kanske en 7:a.
Btw, hur är GoodOnes? Aldrig testat den