Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzzarin
Du fick mig precis att inse det är lika bra ta bort Badoo (som är det sämsta skiten sedan nätdejting uppfanns) GoodOnes facebook dejting och Tinder när mitt plus går ut. Blir komma tillbaka till våren istället och fokusera på något som ger mer energi än vad det tar, blivit så mycket negativ energi med nätdejting och sociala/medier, så blir en paus.

Förstår dig mannen. Tyvärr.

Enligt mig funkar irl ragg mycket bättre. Dock har man mycket konkurrens där med samt
är tjejer ofta omringade av en tjejgrupp där man alltid hittar nån som fu*kar upp det för en.

Sen är det generellt svårare i Sverige. Jag tror alla här insett det. Jag är själv invandrare så för mig är det mycket svårare om jag t.ex. går efter en svensk tjej. Men vi lever i ett osocialt land också. Prova resa runt (efter covid-19 iaf). Helt annorlunda. Sjukt hur stora skillnader det är.

Minns att jag reste till ett land helt själv. Min första dag (!) satt jag bara i baren för att skåda scenen. Direkt kommer en tjej fram till mig. Och hon var inte eskort eller nåt. Direkt började samtala med mig och visade intresse. Bjöd t.o.m. på drinkar. Och hon var kanske en 7:a.

Btw, hur är GoodOnes? Aldrig testat den
Citera
2021-01-12, 21:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Kontaktat över 1000 killar på tinder!! Ingen ville bli ihop? Eller är det för tidigt att säga? Jag körde det med han förra jag var kär i en men det blev inte av pga mig nu provar jag mina chanser vill gärna ha någon annan
Citera
2021-01-12, 21:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är väl jättebra att de inte knullar runt.
De knullar runt med de snyggaste 8:10 killarna som knullar alla tjejer
Citera
2021-01-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
De knullar runt med de snyggaste 8:10 killarna som knullar alla tjejer

Låter mer som att det är dessa killar som knullar runt.
Citera
2021-01-12, 21:57
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Låter mer som att det är dessa killar som knullar runt.
Så kan det låta men jag försäkrar dig om att det är tjejerna som använder tinder för att knulla runt
Citera
2021-01-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det kanske kan vara värt att gå till whats app en gång då? Jag menar om dom bara vill att du ska skicka pengar för bilder och videos så hade dom gett dig deras Only Fans eller dom luderna haffar inte klienter på Tinder?

Jag tror att de vill förflytta sig till annan plattform då de hamnar utanför tinders regelverk och svårare att bli bannad. Jag orkar inte skaffa whatsapp bara för att konstatera det jag redan vet. Antingen är det för att locka mig till en betalsida eller få mitt nummer för att på så vis komma åt min swish. Jag har i alla fall gett tjejerna numret till Vita huset. Har varje gång fått tillbaka om det verkligen är rätt nummer och att dom inte hittar mig på Whatsapp.
Citera
2021-01-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Det där påminner om de utländska kvinnorna (som verkade komma från Sverige), som jag matchade med. Och bildsköna var de.

Skickar de sedan bilder på sig själva utan att man begärt det, skriver dålig svenska, ibland utan å, ä och ö och vill fortsätta konversationen på annat ställe än Tinder borde varningsklockorna ringa.

Det är alltid fotomodeller. Alltid tjejer den genomsnittliga mannen inte har någon chans på. Något jag lärt mig i mitt liv är att ju snyggare en tjej är desto lättare att göra en tabbe och bli dissad. Snygga tjejer har långa köer med friare och då räcker det med att du glömmer släcka lampan på toan så är du dumpad. Samma sak gäller på Tinder. Va dryg, säg något som annars inte går hem. Fortsätter hon skriva då är det garanterat fejk. En gång skrev jag att min kuk är 3 cm lång, jag har HIV och att alla kvinnor utan undantag står lägre än mannen. Hon fortsätter skriva och vill mer än gärna träffa mig och allt crap de kör med. Då är det helt bekräftat att det är fejk.
Citera
2021-01-13, 09:24
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Nu är det ju min egen personliga bedömning att den är tillräckligt bra för att någon ska bli intresserad. I jämförelse med många kvinnors profiler är den långt bättre. Men passar det inte andra, så gör det inte. Jag tänker inte göra om mig till någon annan för att det ska duga. Kvinnor är helt enkelt tröga.

Ok. Jag har nog aldrig någonsin tidigare hört någon prata om att vederbörande har en bra profil och bra bilder. Kanske att det är någon annan i den här tråden som har sagt samma sak. Det verkar bekant. I övrigt så är de flesta ganska modesta när de pratar om sina profiler.

Man ska inte göra sig till, nej. Men ibland så måste man kanske anpassa sig efter plattform och situation. Det är inte riktigt samma sak som att förställa sig och bli någon annan.

Män springer efter kvinnor. Och så är det med det. Kvinnor behöver egentligen bara existera för att få kontakt med män. Som kvinna kan man bli snackad med bara man går till återvinningen med gamla tidningar. Typ. Och appar som Tinder drar det hela till sin spets.
Citera
2021-01-13, 11:51
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Män springer efter kvinnor. Och så är det med det. Kvinnor behöver egentligen bara existera för att få kontakt med män. Som kvinna kan man bli snackad med bara man går till återvinningen med gamla tidningar. Typ. Och appar som Tinder drar det hela till sin spets.
Ja så här kan vi inte ha det. Dags att feminismen gör sitt intåg i dejtingvärlden, för visst vill vi ha jämställdhet? Ni låter priviligerade, tänk vad många introverta och socialt handikappade män som önskade de var i er sits. Bara kunna luta sig tillbaka och vara passiv och välja och vraka utan någon motprestation.
Citera
2021-01-13, 11:55
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villianlol
Ja så här kan vi inte ha det. Dags att feminismen gör sitt intåg i dejtingvärlden, för visst vill vi ha jämställdhet? Ni låter priviligerade, tänk vad många introverta och socialt handikappade män som önskade de var i er sits. Bara kunna luta sig tillbaka och vara passiv och välja och vraka utan någon motprestation.

Det är hög tid att män slutar vara så jävla knulliga! Det är gjort i en handvändning ska du se. Lätt som en plätt och snabbt som en vessla. Ett ögonblicksverk det här!
Citera
2021-01-13, 16:50
Medlem
Unisertits avatar
Dessa snygga tjejer har tycker jag oftast har dåligt självförtroende och ibland självkänsla. Tror det kan härstamma i att de måste sänka sig själva i sina umgängeskretsar där de rör sig med mindre snygga tjejer. Mediokra till fula tjejer brukar vara värst, oerhört stort ego.

Att snygga tjejer har många att välja på kan spä på egot, men uppenbarligen inte hos alla. De vill fortfarande att mannen ska visa dom vägen och ta initiativ. Brukar inte vara extrema feminister heller, vilket är självklart då de är eftertraktade och inte har så mycket svartsjuka gentemot andra tjejer och således hat mot andra män.

Dejtar hellre snygga tjejer. Har lite mer klass och är enklare att se på och älska.
Senast redigerad av Unisertit 2021-01-13 kl. 16:53.
Citera
2021-01-13, 17:21
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Dessa snygga tjejer har tycker jag oftast har dåligt självförtroende och ibland självkänsla. Tror det kan härstamma i att de måste sänka sig själva i sina umgängeskretsar där de rör sig med mindre snygga tjejer. Mediokra till fula tjejer brukar vara värst, oerhört stort ego.

Att snygga tjejer har många att välja på kan spä på egot, men uppenbarligen inte hos alla. De vill fortfarande att mannen ska visa dom vägen och ta initiativ. Brukar inte vara extrema feminister heller, vilket är självklart då de är eftertraktade och inte har så mycket svartsjuka gentemot andra tjejer och således hat mot andra män.

Dejtar hellre snygga tjejer. Har lite mer klass och är enklare att se på och älska.

"Dessa snygga tjejer"? Va?

Jag konstaterade att köttmarknaden är kvinnornas. Oavsett utseende. Så har det alltid varit. Det är inget som har kommit med Tinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in