2019-11-09, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Väldigt få guldkorn på Tinder.

Fullt med fula tjejer typ 80 procent.
Jag förstår inte att många tjejer ser ut som killar ? Var är dom feminina tjejerna nånstans? Vissa har väldigt fult språk i sin presentation. Sjukt många utan presentation.
Många tjejer har festbilderna, har ni festbilder på ert cv också? 1 bild. Bilder där man inte ser hur dom ser ut, konstgjorda bilder som kanin öron, hur gammal är du egentligen?
Vänsterextrema som hatar Sd ser jag en del av och dom är så fula, frågan är inte om Sd killar vill ha dom, vill verkligen vänster killar ha dom. En utländsk tjej ville inte ha rasister men tror hon verkligen att en rasist skulle välja henne. 😂😂😂
Sjukt många mammor.
Svenskar som pratar engelska, varför.

Håller med helt. Skrämmande vilka kvinnor som finns där från Sverige. I andra länder är det helt annorlunda. Snygga tjejer och du får lätt kontakt.

I Sveriges Tinder: Fula feminister med DDR-frilla, bittra 40 taggare med hög utbildning och toppjobb som lipar att ingen man vill ha dem och de ser redan slitna och gamla ut.
Citera
2019-11-09, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Med andra ord, vara hel och ren och marknadsföra sig som lite sund (inga festbilder, fest innebär supa och knull och sjukdomar) och de tjejerna ökar 4 snäpp på den tiogradiga skalan bara genom att hålla igen lite med sminket.

Glad jag inte är med på Tinder. Skulle vara helt bedrövad av vad jag ser.

Det sorgliga är att som kille så kan man inte vara så picky på nätdejting utan ha sjukt mycket överseende eftersom tjejer väljer ca 4-15 procent av killarna så lyckas man sen att få en match då ska man skriva en udda meddelande annars lär dom inte svara på just dig av alla meddelanden.
Citera
2019-11-09, 10:30
Bannlyst
Citat:
Det sorgliga är att som kille så kan man inte vara så picky på nätdejting utan ha sjukt mycket överseende eftersom tjejer väljer ca 4-15 procent av killarna så lyckas man sen att få en match då ska man skriva en udda meddelande annars lär dom inte svara på just dig av alla meddelanden.

Det får stå för dig. Inte fan skulle jag swipa höger, försöka matcha, med feminister, veganer och andra vänsterbrudar, eller med brudar på festbilder. Nog för att jag är äldre. någon tant som tagit bild på restaurangen på finlandsfärjan vore en annan sak.
Citera
2019-11-09, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Håller med helt. Skrämmande vilka kvinnor som finns där från Sverige. I andra länder är det helt annorlunda. Snygga tjejer och du får lätt kontakt.

I Sveriges Tinder: Fula feminister med DDR-frilla, bittra 40 taggare med hög utbildning och toppjobb som lipar att ingen man vill ha dem och de ser redan slitna och gamla ut.

Ser en del slitna från 27 och uppåt. I min ålder och uppåt finns det typ inga guldkorn, alla ser sjukt gamla ut, jobbigt då man själv tycker man ser ung ut fortfarande. Strax under min ålder så finns det någon enstaka. Sen ska man få dom att välja en så att ragga på nätet är som att spela på lotto. Har tänkt på att skaffa någon utomlands länge man vill ju gärna vara lite kräsen och vara attraherad till personen och inte ta någon för att slippa vara ensam.
Citera
2019-11-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det får stå för dig. Inte fan skulle jag swipa höger, försöka matcha, med feminister, veganer och andra vänsterbrudar, eller med brudar på festbilder. Nog för att jag är äldre. någon tant som tagit bild på restaurangen på finlandsfärjan vore en annan sak.

Så lågt sjunker jag inte att jag medvetet swiper höger på vänsterdårar men kan ha gjort det då jag swipa höger på nästan alla i början men jag väljer mer och mer efter omsorg nu.
Festbilder har jag tyvärr tryckt höger på nästan alla även om jag är emot. Översminkade solbrända attitydbrudar har jag tyvärr tryckt höger på nästan alla också, vilket i mina ögon är helt ointressant men jag vet att andra killar gillar sådant men som sagt svårt och vara kräsen när tjejerna har makten.
Jag räkna inte med att träffa någon på Tinder utan mer brist på annat och jag vill testa appen utomlands.
Citera
2019-11-09, 12:07
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:

Jag förstår inte att många tjejer ser ut som killar ? Var är dom feminina tjejerna nånstans? Vissa har väldigt fult språk i sin presentation. Sjukt många utan presentation.
Många tjejer har festbilderna, har ni festbilder på ert cv också? 1 bild. Bilder där man inte ser hur dom ser ut, konstgjorda bilder som kanin öron, hur gammal är du egentligen?
Vänsterextrema som hatar Sd ser jag en del av och dom är så fula, frågan är inte om Sd killar vill ha dom, vill verkligen vänster killar ha dom. En utländsk tjej ville inte ha rasister men tror hon verkligen att en rasist skulle välja henne. 😂😂😂
Sjukt många mammor.
Svenskar som pratar engelska, varför.

Helt ärligt så tycker jag att en majoritet av brudarna ser väldigt, väldigt bra ut. Feminist utseendet du syftar på är endast en minoritet. Lägstanivån på Tinderbrudarna, iaf i Sverige, är sjukt hög. Och högstanivån, såklart.

Dock håller jag med om att SD hatet börjar gå för långt, och detta kommer från en blatte. "Röstar du på SD så nej tack". "Röstar du höger så svep vänster". Väldigt tröttsamt.

Och precis som du säger, väldigt många singelmammor i unga ålder. Vore en grej om singelmammorna var 40+, men nu är fan varannan 20+ en singelmamma. Relationer håller inte nuförtiden och alla skaffar barn väldigt tidigt. Lider med barnen.
Senast redigerad av R.Bloodworth 2019-11-09 kl. 12:11.
Citera
2019-11-09, 12:12
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates

Konstigt. Precis som jag skrev i mitt senaste inlägg så tycker jag brudarna på Tinder håller en sjukt hög nivå utseendemässigt. Är väl perosnligheten som brister om något.
Citera
2019-11-09, 12:16
Medlem
Citat:
Snyggt, jag har 3 st matchningar och Ingen svarar när jag skriver.
Några matchningar har försvunnit så jag antar att dom har tryckt fel eftersom dom försvann lika snabbt som dom kom.

Vissa matchningar säljer sexbilder och filmer på Snapchat sjukt oseriöst

Jag håller med att det är sjukt att man inte kan va kräsen utan swipa höger på tjejer man egentligen inte är så pigg på.
Samma här, nu har två av dom tagit bort matchningarna, inga jag bryr mig om men säger lite om vilka som hänger där.

En annan tjej har jag matchat med vid två tillfällen, först i slutet av augusti, sen snackade vi på snap, plötsligt efter några dagar tog hon bort mig utan vidare. Nu för typ två veckor sedan matchade vi igen (hur det nu gick till). Låtsades som att jag inte kände henne, och vi snackade lite på snap och t.om i telefon i nästan en halvtimme. Några dagar senare plockar hon bort mig på snap igen. Kan såklart sms:a och fråga varför men skiter i såna personer bara, vill inte lägga min tid på att bry mig om folk som inte bryr sig tillbaka.

Det roliga med Tinder är ju att se vad som händer när man är utomlands, längtar tills man är i Tyskland och Polen nästa gång.
Citera
2019-11-09, 12:31
Medlem
RobocoprahWinfreys avatar
Citat:

Jag förstår inte att många tjejer ser ut som killar ? Var är dom feminina tjejerna nånstans?
Är det inte så att du själv är väldigt ful? Algoritmen gör att du i kortleken ser och visas endast för de som är på din nivå.

Själv upplever jag att Tinder är fullt med snygga supermänniskor. Supersnygga brudar med bra jobb och utbildning.
Citera
2019-11-09, 12:45
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey
Är det inte så att du själv är väldigt ful? Algoritmen gör att du i kortleken ser och visas endast för de som är på din nivå.

Själv upplever jag att Tinder är fullt med snygga supermänniskor. Supersnygga brudar med bra jobb och utbildning.

Den teorin tror jag inte på. Jag är inte snygg men får upp otroligt snygga tjejer i princip efter varenda svep jag gör. Jag får helt klart fler snygga tjejer än fula när jag swipar.

Sedan beror det kanske på vart man bor. Jag bor i Stockholm så det kanske förklarar en del.
Senast redigerad av R.Bloodworth 2019-11-09 kl. 12:58.
Citera
2019-11-09, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey

Jag säger inget om att inte jag är ful och därefter får man sänka sina krav. Väldigt liten procent av killarna kan välja och vraka.
Jag är väl en 6-7a och därefter får nöja mig med tjejer som är lägre och har jag tur så får jag en på samma nivå. Dom få tjejer jag har matchat med har vart min nivå.
Jag är över 30 också och tjejerna är inte vackra i den åldern.
Runt 25 är där jag swipa mest till höger eftersom dom ser utseende mässigt mer mogen ut men ingen har swipat höger vad jag vet om mig.
Under 25 swipar jag höger eftersom många ser bra ut men många omogna i sina bilder. Räkna med att ingen swipar höger på mig eftersom jag är för gammal för dom.

Över 40 är kärringar trots att jag själv är där snart. Ingen har valt mig därifrån och jag har väl swipat höger på kanske 3 st.

Jag swipar höger 2 av 20 och då med sänkt krav.
Blicken är viktigt.
Citera
2019-11-09, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomy
Samma här, nu har två av dom tagit bort matchningarna, inga jag bryr mig om men säger lite om vilka som hänger där.

En annan tjej har jag matchat med vid två tillfällen, först i slutet av augusti, sen snackade vi på snap, plötsligt efter några dagar tog hon bort mig utan vidare. Nu för typ två veckor sedan matchade vi igen (hur det nu gick till). Låtsades som att jag inte kände henne, och vi snackade lite på snap och t.om i telefon i nästan en halvtimme. Några dagar senare plockar hon bort mig på snap igen. Kan såklart sms:a och fråga varför men skiter i såna personer bara, vill inte lägga min tid på att bry mig om folk som inte bryr sig tillbaka.

Det roliga med Tinder är ju att se vad som händer när man är utomlands, längtar tills man är i Tyskland och Polen nästa gång.

Tjejer är verkligen märkliga. Jag funderar på att ta bort mina matchningar när dom inte ens svara. Jag skiter i om dom får 100 meddelande, tryck inte på match då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in