Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
Om du skickar ett mail till Åklagare Åsa Hiding så kommer hon med stor sannolikhet att svara dej att dessa personer är avskrivna och alla har ett starkt FYSISKT alibi för mordet på LW. När polisen utreder ett mord så utreder dom brett till en början eller är det så att du tror att polisen lägger 12-15 namn i en hatt och det namn dom drar upp blir MGM.
Så spännande är det inte så jag ska börja maila folk.Vore kul om du eller någon annan kunde namnge dom och visa att dom är avskrivna.Men nej,allt jag tar upp studsar tillbaka som en ping-pong boll.
SD skrev
efter utredningen och
efter rättengång om dessa 12-15 män och när är det i tid? Kanske en 4-5 månader sen rättegången avslutades.Har jag fel någonstans?Jag har läst SD's brev och ni alla har följt rättegången så då borde det vara klart att man efter 2 år efter brottet avskriver dessa män på 4-5 mån.
Hur vet du att alla har dessa 12-15 män har fysiskt alibi när SD skriver att dom inte har det?Hur vet du så mycket mer än rättsväsendet,polis,SD och dom 12-15 män?Inget nytt har framkommit sen SD skrev brevet men du vet vilka och att dom är avskrivna.
Jag gjorde iaf ett försök att föra en diskussion...