Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-25, 12:55
  #116965
Medlem
Har jag fattat det rätt att LW använde sin Gmail och där lagt till sin One-mejl via Lägg till konto>Konfiguera E-postkonto>Annan (IMAP) ?

Ones mejlkonton har inte tvåstegsverifiering nämligen.

Är det då möjligt att den person som har LW:s mobil där på natten kan logga in på en annan enhet med ett för den personen känt lösenord till mejlen och få en verifieringskod skickad till LW:s mobil så koden då syns som en notis på den låsta skärmen?

Google sparar bara aktiviteten att en annan enhet loggat in i 28 dagar.

Om teorin med verifieringskoden som notis på låst hemskärm stämmer så kan ju personen komma åt mejlen och där radera det mejl som även skickas då en annan enhet loggat in (eller försökt logga in?).

På så vis kan mejlen ha kommits åt där vid 05-tiden på natten.

Men det finns fler alternativ. Tvåstegsverifieringskoden kan inte bara fås per sms utan även per röstsamtal.

Sådana sms eller samtal angående kod borde dock ha synts i telefontrafiken?

MEN det finns ett trick till. Om lösenordet är känt för någon och mejlen har tvåstegsverifiering så kan man när man ställer in denna funktion i mobilen välja ett antal engångskoder.

Det är max tio 8-siffriga koder man kan välja.

Låt säga att SD som är allas fixare och mycket IT-kunnig hjälpte LW med denna tvåstegsverifiering utan att hon satt och kikade över axeln på henne hela tiden. Då hade han kunnat ”lägga beslag” på ett antal engångskoder för eget bruk. LW kanske inte ens visste efteråt att funktionen fanns med koderna.

Det kan även vara SD som uppmuntrat henne till att skaffa tvåstegsverifiering om man vill vara lite konspiratorisk.

Någonstans i omständigheterna ovan så kan man ha kommit in i mejlen där på morgonen.

MEN vi vet också att SD skickar medelande till LW på morgonen vid 5-tiden. Ungefär samma tid görs inloggningen på mejlen. Alltså var han vaken...

Kanske gjort en tankevurpa här och vet inte helt hundra hur ONE-mejlen spelar roll om det bara var det kontot som det var inloggat på eller både Gmail och One då genom att Gmail kopplat One genom IMAP.

Mer om IMAP:


Håller teorierna ovan så kan person lattja runt i kontot och efter 28 dagar så finns inte ett spår kvar i kontot att en annan enhet loggat in.

Vill man i kontot dölja att en ”främmande” enhet varit inloggad på kontot så klickar man på de tre prickarna bredvid enhetens namn vid Mina Enheter och sen klickar Logga ut så är enheten borta.

Gör man sen en Google Takeout eller liknande efter 28 dagar så borde det mesta vara undanstädat?

Skulle dock en främmande enhet ligga kvar så kan man då se ip-nummer och första och sista inloggningsdag.

Vet inte om vi blir klokare på ovanstående men ville bidra med lite tankar där just att det går att komma åt en tvåstegsverifiering om man har tillgång till mobilen och som i det här fallet lite inside information vad gäller koder och tidigare privat IT-support.

Det finns ett dilemma bara att beaktta för den som vill spåna vidare på detta.

När man raderar (loggar ut) en enhet som varit inloggad på kontot så går ett mejl till inkorgen vilken enhet som loggat ut.

Ställer man upp all ovan info mot varandra så talar det mesta för att någon haft alla tillgängliga medel eller använt LW:s mobil eller annan av Google tidigare känd enhet. Men då borde det framgå i kontot när den enheten var inloggad senast och från vilken ip. Engångskoderna är inte helt ointressanta i sammanhanget dock.

Sen en sista fundering. Är det verkligen mejlen som man varit inloggad på eller någon annan tjänst som kräver Google-konto?
Som ett exempel kan nämnas Pokemon Go och liknande appar använder Google-konto för inlogg.

Ja frågorna är många...

(Lite mer IT. Sen är väl SD:s mejl saabst****spam@gmail.com en typisk mejladress man använder till alla tjänster på nätet som kräver mejl men där man sen inte vill ha tusen spam med erbjudanden och nyhetsbrev)
__________________
Senast redigerad av Avel 2020-11-25 kl. 13:08.
Citera
2020-11-25, 14:17
  #116966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, det är skandal att man inte fick fortsätta undersökningarna i SD´s hus. Den jouråklagaren har ett lika stort ansvar i detta klanteriet, som den polis som beslöt att inte skicka ut en bil efter Dalaans samtal om fruktansvärda skrik. Och att SD och hans gäng fick chansen att storstäda huset är ett fullständigt vansinne. Det är några FÅ som låtit detta gå så förbannat illa i början av utredningen. Och det är inte Peter Springare. Och heller inte alla de poliser och tekniker som ville fortsätta, och som ännu fortsätter att utreda.

Istället fick Golvbrunns-Hanna städa vattenlås och avloppsbrunnar för det vilda, trots att hon inte städat sina egna sen 1800-talet. INGEN kan få mig att tro att hon är helt oskyldig och helt ovetande. INGEN!

Minns bara att hon rapporterade om sin "försvunna granne" till sin chef 07:40 på dagen efter mordet. Då hon enligt sig själv inte ens visste något om detta med LW.

"Hoppas att hon är död", var hennes kommentar. Helt normalt?

Nej, SD har fått behålla en av sina "mammor", den andra mördade han och originalet verkar lysa med sin frånvaro sen han blev häktad? Minns att SD´s syskon sa att HD är en exakt kopia av deras mamma.

Det är inte flera fruar han vill ha, skulle jag tro. Han vill ha flera mammor.

Och en favorit i repris:


TR, Rättegången del 21, ungefär 10:40, gällande blodlögnerna:

"Tja, ibland kan det se rent förskräckligt ut. Ehhh, ja, där på kontoret hade jag ju liksom i hela ansiktet utsmetat och halsen och usch, ja, så ser det ut som om det har varit litervis..."

Tick, tack, tick, tack...

#TeamÅsaHiding

Det är väl praktiskt för SD att ha en sjuksyrra som ställer upp för hans dåliga rygg. Den släpper han inte i första taget. Tror ju dock att hon kommer att hitta nya vägar.
Citera
2020-11-25, 15:29
  #116967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
STORT TACK för det arbete du lagt ned på att ge oss en klar bild av Hannas motvillighet i förhören.
Maken till utstuderat beteende, bara snäppet från yrkeskriminellas standardförfarande ”inga kommentarer”. Att hon inte är fortsatt utredd, fortsatt misstänkt är för mig en gåta.

Jag har kokat ner svaren från dina 5 inlägg..

HANNAS (o)hjälpsamma SVAR:

Vet inte. Jag vet inte.

Jag vet inte varför jag raderar.

Jag vet inte,jag har inget minne av att jag har raderat.

Jag tänker inte spekulera i det i efterhand,eem och säga om,att det var okej eller inte okej

jag vet inte vad min känsla var då,den var säkert olika dag för dag. Eem så nej,jag tänker inte spekulera och svara på det.

Jag tror att jag har svarat på den frågan.

Det tänker inte jag kommentera.

Det är bara en spekulation,jag kan inte svara

Jag vet inte om jag ska svara på den, eem... nej,jag väljer att inte svara.

Två meningar tagna, jag tänker inte kommentera dom överhuvudtaget

Jag vet inte.

Så jag väljer att inte svara.

Jag vet inte, jag tror inte jag gör, jag tror inte jag gjorde så mycket

Inte vad jag kan komma ihåg

Nää jag kommer inte ihåg

Jag har ingen åsikt om det

För det kan inte jag svara på

Det tycker inte jag har med det här att göra så jag väljer att inte svara på det

Ja, men jag väljer att inte svara på det.

Ja,men inget jag vill delge. Så jag svarar inte på det

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tänka.

Jag har inget svar på det

Jag har inget svar

Nej nu sitter jag och spekulerar, nej, jag svarar inte mer på det.

Nääe jag väljer att inte svara på det, det vet ni,

Det har jag berättat tidigare, så det, väljer jag att inte svara på en gång till

Nej det står helt stilla i huvudet.

Nej jag vet inte, jag kan inte säga det.

Men jag gör inte det, jag gör inte det.

Vet inte, jag kommer inte ihåg.

Men jag kommer inte ihåg,

Äh, äh jag vill säga saker jag kan säga med helt hundra procent säkerhet så, nej jag vet inte.

Nu vill inte jag svara mer på dem här frågorna jag har svarat det jag kan vad gäller den frågan.

Det är ju en hypotetisk fråga äh, nej jag svarar inte på det.

Alltså, nej det blir bara spekulationer jag vill inte svara.

Jag vill inte svara på den frågan.

Ingen jag kan säga säkert vet jag inte.Nej jag kan inte säga säkert, kan jag inte svara på det.

Jag tänker inte svara på det.

Jag anser ingenting om det, jag vill inte svara på det

Inte som jag vet om.

nej det vill jag inte svara på..inte spekulera

Jag vet inte vad jag ska tänka om det.

Nej jag vill inte säga nånting om.

Vill jag inte svara på.

Jag vill inte svara på hur jag mår och hur jag känner..

Vill jag inte svara på.

Ja jag har reflektioner men inget jag vill dela med mig av.

Nej det är inget jag vill prata om.

Jag har ingenting att säga om det.

Jag har ingenting att säga om det för jag har inget minne från det samtalet. Så jag har ingenting att tillägga.

Aah jag kan inte kommentera det.

Jag kan inte säga nånting om det.

Nej jag, jag kommer inte och prata mer om städningen.

Det har jag redan svarat på. Jag kommer inte svara.

Nej det vill jag inte kommentera.

Det har jag sagt.

Jag vill inte.

Ja det vill jag inte säga någonting om.

Ingen kommentar till det.

Nej jag vill inte det.

Nej jag kommenterar inte.

Jag tänker inte kommentera det.

Jag tänker inte kommentera det.

Jag tänker inte kommentera det.

Nej jag kommenterar inte det.

Jag kommer inte kommentera det som är skrivet på flashback.

Mm.. men jag tänker inte kommentera det.

Nej jag har kommenterat det redan. Jag har sagt vad jag vet.

Jag tänker inte kommentera det.

Det har vi pratat om tidigare och jag..eh..tänker inte prata mer om det.

Tänker inte säga nåt mer

Jag tänker inte kommentera det här heller


(Källa:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19))


Har man ingenting att dölja så svarar man väl, kan jag tycka.
Citera
2020-11-25, 15:53
  #116968
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Har man ingenting att dölja så svarar man väl, kan jag tycka.




Exakt. Att inte svara på polisens frågor när hon är så oskyldig som hon vill ge sken av är bara otroligt korkat och dumt. Men vill hon verkligen vara misstänkt så agerar hon helt riktigt. Jag misstänker att vi har att göra med en dysfunktionell familj med stort D.
Citera
2020-11-25, 16:44
  #116969
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Nej, LW:s blod har vad beträffar mgm:s hus endast hittats strax t.v. om tvättmaskinens lucka och handtag.

SDs skrivelse, s. 2
"- Det var fullt med saker, dammigt och skräpigt hela vägen 15-25/5. Dvs ej skurat med klorin etc. Alltså ej städat natten till 14-15/5 heller. Inga spår att avtorkning skett, vilket man skulle sett enligt G*öran S*chwartz. Dvs tvättmaskinen var ej avtorkad."

"- DNA/blod från LW på tvättmaskinen var på en punkt. (Vi visades bild med två ringar)"

Typisk kommentar från SD om att tvättmaskinen inte var avtorkad. Det kan man väl inte bevisa om man inte undersökt den. Särskilt som att vi vet att blodet hittades först efter storstädningen. Att SD ens pratar om Klorin, får mig att tänka att det är just det som har skett.

A 157/285

Från platsundersökning 5 juni- 18:

"Duschhörnan var betydligt renare än övriga ytor i badrummet. På väggar och golv
iakttogs att de torkats av med tvål eller rengöringsmedel som strukits över ytorna.
Duschblandarens ovansida var avtorkad.
På gallret till golvbrunnen låg ett rött strå liknande de som finns på diskborstar. En
diskborste med sådana strån hade tidigare iakttagits liggandes på trappan utanför
ytterdörren. Då golvbrunnens galler lyftes upp iakttogs att där var anmärkningsvärt vitt
och rent. Endast några enstaka gruskorn hade samlats där. Förprövning med
leukomalakit grön reagens gjordes från golvbrunnens insida. Resultatet var positivt,
"som för blod". Ett tops från golvbrunnens insida säkrades som spår S086.
"

Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
- Men det kanske inte är så konstigt: Man släppte ett kaosartat och ofullständigt genomsökt hus trots att blod hittats på ett par shorts (+indikation på blod i såväl golvbrunn som vattenlås).

Jag fattar inte riktigt varför man släppte avspärrningen mellan 18 maj- 31 maj. Visserligen hade man gjort husrannsakan och beslagtagit en del saker. När man tittar på tidpunkter för vissa undersökningar såsom jeansen, golvbrunnen/vattenlås och koll av värmepannans förbränningsutrymme sker det först 5 juni- 18.

A 157/224

"Schwarz gick igenom huset. Han kunde med snabbtest konstatera att fläckarna under
källartrappen inte kom från blod. Däremot vill jag minnas att han fick positivt snabbtest på
humant blod på shortsen. I övrigt framkom inget specifikt.
Shortsen togs i beslag. Likaså ett antal datorer som fanns i huset. (Se beslagsprotokoll).
"

5 juni-18 gjorde man ytterligare undersökningar.
(Då hade som sagt redan storstädningen utförts):

A 157/ 284
Folketorp undersökte man först 30/5 och 11/6, då man beslagtog jeansshorts och skor.
Kanske det framkom via förhör saker som gjorde att man gjorde de undersökningarna senare.

SDs skrivelse s. 10:
"- De shorts jag bär kvällen 14/5 har inget DNA från LW (men från SD vis skadan från benet). De är beslagtagna i otvättat skick."

Här kan jag nästan få en uppenbarelse.
SD är så säker på att de inget kommer att finna på honom.

Kanske fotot i hallen som tas på SD i shorts och blå skor är taget för att vilseleda polisen? Varför ligger ett par blodiga jeans överst i tvättkorgen?
Han har alltså två (tre?)par närapå likadana jeans. Här har det ju funnits tid för tvätt och att lägga villospår.

Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Vidare framkom redan i förhör 29 maj att en vattenspridare flyttats runt mitt i natten, men trots detta tjatas om denna spridare i förhör efter förhör och utan att någon tycks ha brytt sig om att leta reda på den. - PM utses så småningom av mgm till den som efter x antal timmar stängt av spridaren. - Och säkert var mgm på det klara med alla hundrastares vanor och promenadstråk.


Jag undrar verkligen om de har letat tillräckligt efter vattenspridaren, som enligt SD ska ha legat i växthuset. Har vi sett några undersökningar av växthuset öht?

SDs skrivelse s. 11
"- Vattenspridaren: Min vattenspridare har varit av stort intresse, men den är ej undersökt eller beslagtagen"

Man beslagtog en vattenslang med munstycke.

Och den 11 juni verkar SD varit i växthuset enligt en granne:

Har SD varit i sitt hus medan det har varit avspärrat? Den 11 juni- 18?
Vad gjorde han där?

A 150, s. 344
Förhör L*sa:

"L*isa uppger att hon vet om att Stefan blivit utsläppt från häktet men att han fortfarande är
misstänkt.
Igår den 11 juni kom hon och åkte hem från jobbet och åkte på Skördevägen kl. 16.45-16.50.
Framför henne åkte en svart liten bil med vita tassar på, runt varje tass fanns en röd kontur
och bilen hade en företagslogga som Li*sa tror började med "CA T" eller "CA TISH". Tassarna
var placerade på vänster sida en bit upp på bagagesidan. Bilen svängde in på Betesvägen och
stannade på höger sida någonstans mellan Davidsson och Uffe. Bilen var ganska platt i
bakfronten och var en liten pluttbil.
L*isa skulle hämta barnen, handla och sen hem och lämna matvarorna, då var klockan 17.45
när hon larmade av huset. När hon passerar Stefans hus ser hon två bilar stå på höger sida
bredvid hans hus. Den ena bilen var en röd Mazda, liknande en C3 eller CX modell och var
djupare röd och framför den stod den svarta lilla bilen. L*isa kör sakta förbi och tittar höger in
på Stefans tomt och ser då Stefan stå nere vid växthuset. I handen håller han en låda, L*isa är
osäker på typ av låda men säger att det kan ha varit en kattlåda, fiskelåda eller kaninbur.

Stefan bar en klarblå t-shirt med vit text på. L*isa såg ingen annan person.
"

//

"L*isa tillfrågas om Stefan såg henne när hon åkte förbi och L*isa uppger att de tittade i
varandras ögon. Stefan såg henne men ingen av dem hälsade. "

https://www.flashback.org/p73188718#p73188718

Aktbil 155, sid 48:

AVSPÄRRNING SD:S HUS




Alltså, kommer vi någonsin få veta om det har funnits en vattenspridare? Barnen och HD borde veta. Kan inte minnas att HD fått frågan, men inte säker på att jag läst allt. Och vad jag minns, inga grannar hade sett en vattenspridare.

Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ingen ska säga att inte mgm är bra på att dribbla bort både åklagare och förhörsledare; låta deras tankar åka karusell tills de blir alldeles yra i mössan, för att till sist tappa tråden; ibland t.o.m. fattningen.

Här känner jag att SD är väldigt slug, när han skickligt (o)svarar på frågor. Men sedan finns det en annan sida hos honom, som inte är lika smart. Den sidan lyser igenom i t ex skrivelsen.

Att han har gått fri (hittills) är inte enbart SDs egen förtjänst tror jag, utan det finns stora brister i undersökningen. Kanske man inte har tillräckligt med resurser. Men, men. Förslagen är han. Raderar och raderar.
Citera
2020-11-25, 16:57
  #116970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Exakt. Att inte svara på polisens frågor när hon är så oskyldig som hon vill ge sken av är bara otroligt korkat och dumt. Men vill hon verkligen vara misstänkt så agerar hon helt riktigt. Jag misstänker att vi har att göra med en dysfunktionell familj med stort D.

Föräldrar som är helt och hållet upptagna av mobilen eller fnattar runt i skogen på ständiga geocachingturer...
Stackars barn.
Citera
2020-11-25, 20:38
  #116971
Medlem
Söker på Samsung Cloud och får inte en träff i tråden.

Nån som sett i fup om det nämnts?

Har LW:s mobil som är på vift inte använts för att logga in på One mejl (kan vara förstörd redan 00:47) och ingen har smitit in och öppnat datorn för att logga in i webläsaren (mejl l*ena@w*esstrom.se lösen r*****t2****0) så måste det vara en annan enhet.

Man köper ett kontantkort med surf och från neutraliserad dator loggar in i Android/Google/Samsung-världen som LW (chansen finns att SD kan användarnamn och lösen, se delen som beskiriver lösen i åklagarens komplettering till HovR) på den nya datorn och slangar hem säkerhetskopian för den dator som står hemma i hennes kök så har man i princip en speglad dator som man då gör en aktivitet i.

Nämligen att man 05:23 (vaken är man för det skickas meddelande SD>LW) går in i browsern och loggar in på One mejl. Sen görs inget mer. Den nya datorn synkar till övriga enheter som då endast borde vara datorn i köket som polisen får tag i. Där kan de utläsa att en inloggning gjorts 05:23 men som alla läst så vet de inte från vilken enhet.

Så frågan är alltså om det från midnatt någon gång och fram till 05-tiden stått en dator och hämtat säkerhetskopia från LW:s Samsung Cloud?

Eller ännu enklare, köp ett kontantkort och en neutral dator. Logga in i Google som LW, öppna Chrome och logga in på One webmail och låt sen skiten synka.
Har du koll på Gmail så kan du rensa alla eventuella säkerhetsmejl som går kors och tvärs.


Skriver mest om dator ovan men kan ju även vara mobil eller läsplatta.

Jag var inne på detta för länge sen insåg jag nu:

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
__________________
Senast redigerad av Avel 2020-11-25 kl. 20:46.
Citera
2020-11-26, 03:21
  #116972
Medlem
Visst var det väl så att No@s sms till sin mamma hade öppnats/lästs? Ett sms som skickades då de inte hittade henne i hemmet?
Citera
2020-11-26, 07:57
  #116973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Detta inlägg från mig var den 29/6 2018

Förutom att jag inte kan stava så framgår det iaf att jag inte hade en absolut mördare klar för mig från början (som vissa andra i tråden).

Nu har vi som du skriver fått mycket mer info... och det lutar inte åt någon våldtäktsman. Om så vore är det väl SD... det var hans sperma på LW:s kjol.

Har du hittat var glorius lyckats avslöja stalkern från Gbg?

Hej @Tufsankatt

Jag tänkte på, att om denne personen på Rättar*vägen 5, kan ha försökt våldta LW bakom bullerplanket men misslyckades med detta då LW bjöd gärningspersonen på kraftigt motstånd och skrek för full hals ... och sedan en kort stund senare slog det helt enkelt över i huvudet på gärningspersonen [Rättar*vägsmannen] och då tog han fram sin ficklampa som han hade i någon av sina fickor och började misshandla LW ... och till sist hade han slagit LW så pass många gånger och under så pass lång tid, att LW till sist avled av skadorna ?

Jag ställde under gårdagen endast en fråga till dig om vad du själv tror om detta.

Gällande den sperma från SD som kunde konstateras på LW:s kloj kan ju ha kommit dit under Lördagen den 12 Maj eller också någon gång under Söndagen den 13 Maj 2018 och sedan därefter att LW inte tvättat kjolen, hon kanske inte hade en aning om att hon hade lite av SD:s sperma just på kjolen vid det aktuella tillfället. Jag undrar, vad tror du själv om detta, finns det en möjlighet att det kan ha gått till på det viset ?
Citera
2020-11-26, 08:53
  #116974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, 10 par trosor i tvättkorgen, helt utan blod i dem och inga andra blodiga kläder säger väl allt? Eller var LW hemma och tvättade sina blodiga kläder i SD´s tvättmaskin i smyg - företrädesvis då ett tag EFTER hon blivit mördad? Han ljuger så skämskudden åker fram när man läser förhör och lyssnar på TR!

Blodet som han trodde var kvar på cykelsadeln, det ser jag ENDAST ett bevis för att han cyklade efter omedelbart efter mordet.

Sen spolade han av både sig och cykel med vattenslangen. Dagarna efter var han rädd att han inte spolat rent ordentligt på den torra gräsmattan, därför jagade han folk som skulle vattna gräset i en vecka. Jag undrar fortfarande om det var just till den platsen han flyttade SPA´s till? Med hjälp av en polis/polistekniker?

Tick, tack, tick, tack...

#TeamÅsaHiding

Kan man inte känna empati och andra normala känslor, så blir det så här när en älskarinna sen minst 6 år tillbaka "försvinner":

En bild säger mer än 1000 ord...
https://forumbilder.com/i/ro6E

Håller med Dig i tanken om hur det gått till efter utfört uppdrag.

Han var verkligen om sig och kring sig!

Från blodbad till under senare förhör bara lite i kalsongerna.

Tror som Du, han duschade av både sig och cykeln när han kom hem. Ytterbelysningen var lämpligt nog släckt (enl grannen).

Var det inte så att han också sa att när LW hade sex med cykelsadeln så hade han fått utlösning på cykelhjul?

Var han så kall/uppe i varv att han fick utlösning efter mordet som hamnat på cykelhjulet och på LW:s kjol när han skulle fiska upp mobiltelefonen?

Varför skulle han absolut till G-vik dessa dagarna som är aktuella, så viktigt att han i princip fick bryta sig in vid sista tillfället? Finns det några styrka/våga-tabletter som man kan ta som han kunde få tag på av någon person som jobbade/kund på gymmet (spekulation)?
Citera
2020-11-26, 09:25
  #116975
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det är bra det! Vi är fler här som gör detsamma löpande. Det borde alla göra som tycker att de har något av vikt att förmedla till antingen Åsa Hiding eller direkt till Lisa Rehn, eller båda två.

Som du säger: Utredningen pågår!

Tick, tack, tick, tack...

Kanske blir det jul i kurran för en viss herr Självgod (och fler)? Om inte till jul eller strax efter, så blir det så efter mars 2021.


#TeamÅsaHiding

Jul i fängelse kan vi nog glömma för SD. Jag tror inte någon åklagare kan besluta över en TR:s dom att SD ska frikännas och släppas på fri fot.

Det är bara HR som kan ändra på det nu.
Citera
2020-11-26, 09:56
  #116976
Medlem
Har försökt söka i tråden. Har det diskuterats att platsen där LW:s mobil ”stängs av” 23:38 är mitt inne i LW och HD:s bostadsområde, fast på ”gården” närmast fyndplatsen, på en parkering där typ?

https://goo.gl/maps/UqFMHR9FQ2uyFJk4A

Koordinaterna är

59.2893317, 15.1859535

Hänvisning till fup och fler detaljer här:

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback