2020-11-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Bristen på logik, avsaknad av konsekvenstänk och kraftigt begränsad impulskontroll är i sig handikappande.

Att därtill vara totalt underkastad och styrd av sitt belöningscentra i kombination med total avsaknad av empati är helt enkelt upplagt för katastrof.

Det är inte alls konstigt att psykopater styrs av sitt belöningcentra, de har aldrig och kommer heller aldrig att uppleva några djupare känslor på något plan. Inte ens hat.
Så det enda sättet för dem att "leva" blir då att mata belöningscentrat vilket till viss del göds av normalt förekommande stimulans men även extremt avvikande och skadlig stimuli.

Ja, men de kan fortfarande skilja på rätt och fel vad gäller samhällets lagar och normer, att de däremot inte tar hänsyn till dessa, är ett fritt val. Därför kan de inte omyndigförklaras eller ursäktas. Människor har alla möjliga olika funktionsnedsättningar men ett fritt val existerar fortfarande. Även om barn och utvecklingstörda personer kan exkluderas pga omognad.
Senast redigerad av Mimmirider 2020-11-07 kl. 22:47.
Citera
2020-11-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Instämmer i vartenda ord. Frågan är varför han lät henne hållas. Hos varenda vettig man hade varningsklockorna ringt vid första korsförhöret. Hur han kunde han sälja ut din fru till den onde är ofattbart.
Att han misstog hennes sjukdom och efterhängsenhet för kärlek är väl ingen högoddsare?

Avser återkomma med ett stycke där han själv försöker svara.

Med tanke på hur han behandlar kvinnorna i sitt liv, skulle säkert inte de flesta andra inom normalvariationen av kvinnosläktet acceptera dylik behandling. Kanske kände han sig som tuppen bland hönorna, en aning mallig och självbelåten?

För människor med normal självbevarelsedrift skulle aldrig tolerera ett sådant typ av ofördelaktigt kontrakt, som endast gynnar ena parten. Sedan fick han själv känna av hur det kändes att vara i underläge och hunsas av Lena. S och L blev alltmer lika mot slutet av Ls existens. Tog ingen annan hänsyn än till sig själva.
Senast redigerad av Mimmirider 2020-11-07 kl. 23:12.
Citera
2020-11-08, 00:13
Medlem
Ja denne Stefaaan Davisson som mördat en 3-barnsmor på ett vidrigt sätt
-som sitter i rätten och inget minns,
-som sitter i rätten och ljuger,
-som i rätten sitter och skrattar åt offer och de anhöriga (bara det skulle vara straffbart)
-som inte har något medlidande om offer och anhöriga
-Han har under många år knullat offret, våldfört sig på offret, fotat offret i smyg med andra män, ja utsatt offret för psykiskt lidande,,,,,listan kan göras lång, om någon tror att detta kräk är fri i denna skuldfråga så är man nog ganska mycket bakom flötet.
Att TR ev inte kan dömma pga "utom allt tvivel" så är det så sorgligt, men jag kan lova att detta as kommer får krypa in i fängelset till slut, det kommer fortsättas gräva o grävas till Stefaaan Davisson sitter inne o det känns ju SKÖNT.
Citera
2020-11-08, 11:52
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Vad gäller steget från fantasi till att önska någon död på riktigt tror jag det existerar både och. Men det är däremot inte mätbart av den enkla anledningen att de flesta människor aldrig behöver konfronteras med följderna, då deras fiende fortsätter vara i livet. Om det, och när ďet i undantagsfall i verkligheten inträffar, är det något man aldrig initialt kan föreställa sig följdverkningarna av, eftersom det påverkar så många fler än dig själv. Eftertänksamhetens kranka blekhet. Så jag tror ångern handlar mer om att man saknar djupare insikt i vad man egentligen önskar sig, än att döden inte verkar vara en tänkbar utväg ur ett svårt dilemma. Det betyder främt att du känner desperation och panik. Just därför ska man passa sig för vad man önskar sig, så länge man har ett verksamt samvete och förmåga till empati. Att då önska fel saker kan då bli traumatiskt om det verkligen skulle inträffa.

Naturligtvis finns det människor som kan önska någon död på riktigt när något går dom emot.

För mig känns det som att det är ovanligt att man kan få tankar om att önska någon död om man hamnar i SDs situation. Mycket ovanligt tror jag. Jag tror att de flesta löser problemet på helt andra sätt och tanken på att önska någon död inte ligger nära till hands. Inte ens i fantasin.

Jag hänger inte riktigt med i dina tankar om ångern. I det fallet har mordet redan skett?
Visst, det är svårt att förutse vad följderna blir. Kanske inte riktigt som han tänkt sig. Men i första hand handlar nog inte ångern så mycket om att han önskade Lena tillbaka för att han önskar att hon levde, utan att hans liv har blivit förstört. Han trodde nog att han skulle slippa undan lättare.

För en person som är oskyldig till mordet, kan förstås tankar på att önska någon död, vara mycket tungt. Särskilt tungt för henne om hon känner att mordet är gjort för hennes skull. Eller ännu värre att hon yttrat något som hon kan förknippa med att det kan ha utlöst mordet. Det skulle kunna vara något hon har sagt; såsom att det kan aldrig bli något mellan oss så länge Lena är kvar, eller något liknande. För HD skulle det kunna blivit så tungt att hon har förpassat de tankarna till långt bak i det undermedvetna. Jag är alltid skeptisk till att tro att hennes depressioner inte har med SD att göra.

Citat:
Sedan finns ett brett spektrum kring att förstöra någon annans liv, och vad man inbegriper i det begreppet. Men observera, att om man för egen del känner och uppfattar sig som så pass hotad av en annan människa att man vill hävda att de förstör ditt liv, då är det starka indikationer på att en konflikt blivit ohanterbar. Stressen och pressen eskalerat. Och att du ser få, om inga utvägar ur din svåra situation. Det betyder i praktiken att det kvittar om du har fel i din bedömning, så länge du känner och uppfattar saken som att du är i trångmål och upplever dig hotad.

Nu pratar jag om mordet på Lena, SDs otrohet mot HD och vår diskussion som utgår från Snoris konstaterande att det är självklart att SD och HD önskade livet ur Lena och det var lätt att förstå. Därför håller jag mig till det, när jag fortsätter att diskutera för att slippa gränsdragningar.

Jag håller inte med dig om att om någon känner sig så hotad att man uppfattar det som att den personen förstör ditt liv betyder att det verkligen är en konflikt som är ohanterbar.

Det personen känner, kan vara något som är helt inom denna persons upplevelse, vilken kan vara helt förvriden och absolut inte behöva vara varken ohanterbar eller ens verklig. I det här fallet vet vi att det har varit en konflikt, men det har absolut funnits vägar ur detta. Hur en person känner kan man aldrig ta ifrån dom. Men det betyder inte att den är delad av andra.

Citat:
Just därför att alla andra iñte reagerar precis som jag själv i varje enskild stressande situation, så bör man också vara medveten om detta att en del är mer lättkränkta, en del dör hellre än förlorar ansiktet i en skamfylld situation. Man behöver byta perspektiv, så man inte är vårdslös och tar risker i onödan. Jenny F menade att Lena var vårdslös i relationen till S, och hon är ju psykolog, så hon har säkert ett hum om sakens karaktär.

Ansvaret för det hemska beslutet att döda Lena, det får mördaren ensam ta. Det är inget beslut som är lätt att förstå för varken Lena, Lenas vänner, SDs vänner eller grannar. Inte heller vårt rättssystem anser att det var ett lätt och begripligt val.

Naturligtvis hade det bästa varit att Lena lämnat SD, att hon tagit hoten på allvar och att hon inte hade hotat SD med att lämna ut hans dubbelspel. Jag tror att hon stoppat huvudet i sanden, fast hon egentligen förstått hur det legat till. Hon har velat ha SD fast hon inte ville. Som vi människor gör ofta. Man får en allvarlig diagnos, men man hoppas på nya behandlingar. Man hoppas på under.

Lenas vårdslöshet, den har enligt flera vänner och släktingar förvärrats den senaste tiden. Den beror enligt mig på att Lena har fått ett sämre mående av sin bundenhet och de kränkningar hon försöker värja sig mot. Hennes kamp mot SD är hennes sätt att "överleva". Hon vägrar att ta skiten mer, hon sätter sig emot. Samtidigt är det det som blir hennes död.

Citat:
Jag tror inte H behöver Stefans hjälp för att hata L. Det räcker nog bra med att L legat 6 år med hennes make och i maskopi med vederbörande fört henne bakom ljuset när hon varit sjuk och sårbar. Men det anser jag inte typiskt för H, utan den reaktionen är nog inom normalspektrum, för bedragna parter, skulle jag tro. H, verkar leva vidare i godan ro, efter Lenas död. Superglad, med Stefan på kort ute och geocachar på sommaren.

Hata är en sak, att önska någon död är en annan. Det finns en förståelse för att HD känner sig sviken av Lena som ändå har varit i den nära sfären till familjen. Men att HD lägger skulden på Lena, och verkar förlåtande mot SD ser jag som ett tecken på att något är vajsing här. Det är ju samma konstiga beslut som JG tar när han kraftigt förskjuter och fördömer Lena men förlåter SD. Inget av dettta känns normalt. Inte heller att båda två, HD och JG verkar gå med på att gå med på att använda Telegram, att ljuga/glömma på förhör och i rätten och radera på polisstationen. Jag ser det som att de är manipulerade av Mr Nice.

Citat:
Lena har varit en aktiv aktör, precis som Stefan. Hon är varken våldtagen, förtrollad, eller utsatt för hypnos, hon vet hur S funkar, och agerar, vilket avslöjas tydligt i hennes kommunikation med vänner och väninnor. Hon vet att hon kan bryta sig loss om hon vill. Rewiern hejar på hennes självständighetsanspråk.

Jag har redan svarat på detta ovan.
Jag tror inte som du. Lena skrev om och om igen till andra hur sjukt det var att hon inte klarade att bryta sig loss, men att hon borde. Hennes spärrar sitter i hennes själ som blivit fast i ett beroende.

A 168 A, s. 295

"Lena Wesström
Om du vill säga att han är sjuk och ett svin och att jag måste gå, så säg det till nån annan. Jag vet.
Orkar inte höra. Darrar i ångest och ber om hjälp att ta itu med det som är orsaken till mina
symptom. Nrä jag fått verktyg ska jag gå
"

Nu börjar jag blanda ihop dig med @MirandaMirage och @sno. Ni har så lika sätt att skriva på och väldigt lika tyckanden kring Lenas agerande. Kanske tar jag fel här, men jag uppfattar en skuldförskjutning på Lena för mordet från din sida.

Citat:
Sedan tror jag inte längre att H är duperasd av S, som helhet. Hon fortsätter hänga ihop med honom för att hon vill ha en intakt familjesituation. Jag tror hon intuitivt både förstår och vet att S dödade L, men det bekommer inte henne på något djupare plan. Lena var endast en belastning och ett problem för henne som hon numera slipper. Hon har inga problem att hantera att Lena är död, hon tycker nog det mest är skönt. Det är min hypotes och diagnos efter att ha läst fup.

Du kan ha rätt, jag har svårt att greppa HD. Mest tror jag att ingen slipper undan SDs manipulationer.
Citera
2020-11-08, 12:29
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Med tanke på hur han behandlar kvinnorna i sitt liv, skulle säkert inte de flesta andra inom normalvariationen av kvinnosläktet acceptera dylik behandling. Kanske kände han sig som tuppen bland hönorna, en aning mallig och självbelåten?

För människor med normal självbevarelsedrift skulle aldrig tolerera ett sådant typ av ofördelaktigt kontrakt, som endast gynnar ena parten. Sedan fick han själv känna av hur det kändes att vara i underläge och hunsas av Lena. S och L blev alltmer lika mot slutet av Ls existens. Tog ingen annan hänsyn än till sig själva.

På något sätt får du det att framstå som att Lena och HD är två självmordskandidater. Att de varken har självbevarelsedrift eller är personer som faller inom normalvariationen.

Det är knappast så att SD mordhotade Lena i början av deras relation.
Det spårade ur någonstans på vägen.

Att Lena blir alltmer lik SD, det vet jag inte. Men hon svarar på det enda sätt hon kan mot honom. Hans eget språk.

A 168 D, s. 3529

Från den långa konversationen Lena har med SD 1 mars- 17 där SD kräver total öppenhet från Lena. När Lena börjar berätta mer om denna SL (vem är denna person egentligen?) så trodde hon att "avtalet" blev uppfyllt och att SD och hon skulle få ses, vilket inte hände.

"Lena Wesström

Jag är trevlig och tillmötesgående och vill väl och underkastar mig, fortfarande, en massa. Men inte
längre vad som helst. Påminde om att jag inte skulle ta ett fortsatt otrevligt bemötande från dig utan
att ge det tillbaka
1 mar 2017 22:00
"

s. 3530
Läs nerifrån o upp

"Stefan Davidsson
Varit nyss
1mar201721:59

Lena Wesström
Jag är inte hotfull
1mar201721:58

Stefan Davldsson
Menade eh

Lena Wesström
Jag är inte otrevlig

Lena Wesström
Jag krigar inte
1 mar201721:58

Stefan Davidsson
Visst. Delar nu. Bra

Lena Wesström
Vadå "En?"

Stefan Davidsson
Du krigar och är äckligt otrevlig och hotfull
1 mar201721:58

Stefan Davidsson
Otydligt?
1 mar 2017 21:58

Lena Wesström
Vad är ändrat?

Stefan Davidsson
En?

Stefan Davidsson
?
1mar201721:57

Lena Wesström
Vad är det nu då?
1 mar 2017 21:57

Lena Wesström
Va fan?!
1mar201721:57

Stefan Davidsson
Exakt. Innan
1 mar201721:57

Lena Wesström
Du sa innan att det fanns mycket goda möjligheter
1 mar 2017 21 :57

Lena Wesström
vanurå?
1 mar 2017 21 :57

Lena Wesström
JAså?
1 mar 2017 21:57

Stefan Davidsson
Osannolikt
1 mar 2017 21:56

Lena Wesström
Hoppas på fin stund i morgon efter AW
1 mar201721:54
"
Senast redigerad av notknapparen 2020-11-08 kl. 13:10.
Citera
2020-11-08, 16:56
Medlem
Snor-Johans avatar
Ytterligare en sekundrelaterad mega-kontroll över SD
Aktbilaga It-protokoll 164 LW del C sid 284 (pdf) Snabbmeddelanden 2017-12-17

SD Och låter mig prata vidare?

LW. Ja, eftersom du pratar så absolut kort du bara kan och ändå ser till att vi får vår stund sen

LW. Vi får ingen stund

SD. Jag ska Jobba. Sedan hem

SD. Vi får en stund

LW. ANNARS har du backat

LW Jag åker nu. Skriv vilken ingång jag ska ta?

SD. Du får vara här. Som jag har sagt så ska jag jobba och sedan åka hem

LW. På väg

LW. Du är ju angelägen om att bjuda till

LW. Du vet hur lång tid det brukar ta

LW 20:44:09 skrev du. 20:45:29 svarade du?

SD. Det är exakt 80 sekunder

LW. på att kolla När det är dags att lägga nån sekund

LW. Du har inte gått ned?

SD. Nej. Sitter kvar

SD. Det här började mycket dåligt från din sida

LW. Jag åker hem till tg istället eller vad?

SD. Vet Inte om Jag kan tänka mig att släppa in dig när du började så vad ska du till henne och göra?

LW. Du är dum nu

LW. Kom ned exakt nu

SD ehhh

SD. Finns något fel i mitt resonemnag?

LW. I extremt god ton

LW. Det tar vi när du öppnat

SD. då börjar vi med att du förklarar vad som just hände i denna konversation

LW. Du jävlas nu

SD. okej?

LW. Silly med det

LW Du har fått mig att stå sex minuter extra i din port

LW Du brukar inte gilla det

LW. Brukar mer gilla reta upp mig verkar det som

LW. Du har Inte backat. Men du har valt att skära bort större delen av allt vi ses. För att minska den förlusten tar vi vara
på varenda litet tillfälle som ändå går att knåpa ihop. Ibland mycket kort. Att ses en längre stund helt ostört händer inte längre varje vecka, mindre ändå.

Att INTE göra stora ansträngningar för att ta tillbaka en del av det är VERKLIGEN att backa. Jag kastade mig iväg så fort du gav minsta vink om ,"tillåtelse". Tog med kakan. Med kärlek.

Visst, du behöver sova. Jag med. Men att Inte vilja stuva om så att vi kan få en stund tillsammans här I kväll, DET vore ren och skär backning. Att ta en stund här snart kommer Inte ta jobbet ifrån dig, Inte döda dig av sömnbrist och inte påverka negativt på nåt annat sätt du påstår.

Jag anpassar mig sjukt mycket för att vi ska ses. Jag sitter här som en hunsad oönskad byracka, Visa respekt nu för mig och min tid. Om vi tar en stund nu eller efter påverkar inte när du blir klar. Du kan välja nu att agera med ful backning eller visa att du är kvar.

------------------------------
Lena Wesström utövade sekundkontroll (över 80 sek) på Stefan Davidsson. Hon bestämde när och hur mycket han fick sova och om han fick jobba mm mm.

Och genustrollen gnäller om att SD (Rt) kontrollerade LW. Fyf-n såna dumma människor det finns.

Tänk om SD skulle utsatt den stackars (Rt) kontrollerade Lena för detta? Åkl och & vilka genuskapat utredningen påstår att Lena mördats för att hon vilke lämna den kontrollerande mannen ganska precis fem (5) månader efter denna konversation.

Har SD mördat den dygnet-runt-i -flera-år sekundkontrollerande psykiskt sjuka Lena så var motivet att hon INTE lämnade honom ifred. Upprepar att Lena satt som en igel på SD. Total kontroll tom, över hans sömn. Hennes ord var hans lag.

Åkl + hennes lika galna genussvans i tråden hade behövt krånglat av sig sina flaskbottnade genusglasögon för att lösa mordet på henne. Tyvärr har genusutredingen (alla kvinnor mördas när dom vill lämna mannen punkt!) kört rakt in i kaklet. (utan att ens ha förmågan att känna efter med tungan att framtänderna knäcktes)
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-11-08 kl. 17:42.
Citera
2020-11-08, 19:12
Medlem
Efter att varit ut tråden ett halvår är det ändå vidrigt att läsa det några få härinne fortfarande insinuerar, att Stefan Davidsson inte har med mordet att göra och att allt är Lws eget fel att hon är död, men det ska bli så gött när Stefan Davidson får sin dom i vår, såklart livstidsdom. Åker förbi detta as nästan varje dag och möter hans livrädda blick ganska ofta, den lyser av rädsla och han förstår såklart själv att tiden som ”fri” snart är slut,,,,
Citera
2020-11-08, 20:31
Medlem
Lova33s avatar
Den enda som tramsar i denna tråd är du, Snor-Johan. De "bevis" du lägger fram visar med all tydlighet att LW var offret i exakt alla tänkbara situationer gentemot SD. Hon var faktiskt en oskyldig liten ängel jämförelsevis.

Genus hit och genus dit. Säg det till psykopatmännen som misshandlar och mördar kvinnor, det är de som skapat denna situation.
Passa även på att skälla ut alla våldtäktsmän som är orsaken till att "en tjej inte ska gå ut ensam i mörkret" och därmed misstänkliggjort varje okänd man.

Skärp dig Snor-Johan, bara skärp dig. Du är för genomskinlig och typ ingen håller med dig i sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Könsmaktsordnings trams. Du sprider en falsk bild av att Lena var ett offer.
Ända fram till mordet är det tveklöst Lena som var förövaren vilket är förklaringen att hon inte bröt sig loss och blev mördad. Det var många"offer" kring Lena och Lena njöt av att dominera dom alla inte minst barnen.

Lena hunsar med SD,
Aktbilaga 164 It-protokoll LW del (C) sid 1071 Samtalet ligger i en mapp med datum 2016-12-27

Stefan menar att det känns som att Lena hotar sig till sex och undrar vad han ska göra? Ska han bara komma dit och dra ner byxorna och le? Diskussionen fortgår och Stefan vill fortsätta hem men Lena säger att han måste komma förbi henne. Stefan menar då att han måste komma förbi henne i värme och glädje då annars avlivar hon honom. Lena säger åt honom att komma in men han uppger att han sitter kvar i bilen.

Här ger hon sig på HD.
Lenas Wesström "smutskastar" sig på facebook messenger till Hanna Davidsson.
--------------------
Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Här stänger hon in paret med sin bil
Aktbilaga 147 förhör SD (2) sid 33
Förhörsledare Peter Springare 2018-05-29 förhör inlett 11 :28 avslutat 14:40 MT är SD

MT: Äh det närmaste vi kan komma (suckar) nått annat det var, knappt, knappt värt och nämna men nu började jag i alla fall ( ohörbart) äh geocaching är ju att man letar, behållare gömda på olika platser och, vi hamnade på samma ställe jag och Hanna äh kom till en plats och sen korn Lena efteråt det var på en liten grusväg äh och då, parkerade Lena in oss så vi var tvungna och vänta till hon var färdig och då kom hon fram till bilen och, äh, var ganska så otrevlig i mun jag minns inte exakt vad hon sa, men hon var ganska otrevlig.

Vill man maximera risken att bli mördad så har Lena professur i ämnet.

Symtom vid mani är:

▪Ihållande kraftigt förhöjt stämningsläge och eufori (kraftig upprymdhet)
▪Markant minskat sömnbehov (vaknar pigg trots några få timmars sömn)
▪Ökad målinriktad aktivitet (intensivt engagemang i skola, arbete, socialt eller sexuellt)
▪Kraftig överaktivitet eller motorisk rastlöshet
▪Kraftigt förhöjd självkänsla eller grandiositet (personen känner sig särskilt betydelsefull eller utvald)
▪Mycket mer pratsam än vanligt. Personen blir svår att avbryta och har svårt att hålla tråden
▪Kraftig irritabilitet och aggressivt beteende som inte är typisk för personen
▪Lättdistraherad och en känsla av att tankarna rusar fram
▪Omdömeslöst beteende (inleder sexuella kontakter, spenderar stora mängder pengar, för personen avvikande socialt beteende)

https://www.vgregion.se/ov/bipolar/vad-ar-bipolar-sjukdom/symptom/

Symtomen på bipolär sjukdom är en så exakt beskriving av Lena att den hade kunnat författats med henne som utgångspunkt. Hävdar bestämt att det var bipolaritet som var orsaken till Lenas gränslösa och elaka betenden vilket hon ( enl, UW utreddes för)själv ville bli inlagd för . Dom som hävdar motsatsen anser följaktligen att hon var djävulen.

Symptomen stämmer på pricken på Lena
Sexuella risktagningar får väl tillskrivas att knulla maken hon vigt. Grandiositeten att ge sig på hans fru på ett obeskrivligt elakt sätt. . Det går inte vara överaktiv och sova så lite som Lena gjorde utan att bli utbränd vilket också blev resultatet med lång sjukskriving som följd.

Här beskriver hon själv ett par av dom vanligaste symtomen:

https://mobile.twitter.com/softpocahontas
Lena Wesström
@softpocahontas
Pratar fort Geocachar Soft Springer långt Äter sakta Skrattar högt Sover lite Leker glatt Trivs i skogen Längtar skidspår Älskar ungarna
-------------------------
Genustrollen försöker tyvärr använda mordet till att framställa LW som ett viljelöst offer för att få in henne i "mallen" om hur kvinnor "måste" mördas.
Citera
2020-11-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Efter att varit ut tråden ett halvår är det ändå vidrigt att läsa det några få härinne fortfarande insinuerar, att Stefan Davidsson inte har med mordet att göra och att allt är Lws eget fel att hon är död, men det ska bli så gött när Stefan Davidson får sin dom i vår, såklart livstidsdom. Åker förbi detta as nästan varje dag och möter hans livrädda blick ganska ofta, den lyser av rädsla och han förstår såklart själv att tiden som ”fri” snart är slut,,,,
Jag vet. Det är väldigt trist att läsa skitet som ett par stycken här spyr ut. Lekstuga och obehagligt. Det är inte längre en ABoK-tråd, utan något heeelt annat.

Lena, RIP, kommer förhoppningsvis få upprättelse i mars 2021. Förhoppningsvis.
Citera
2020-11-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag vet. Det är väldigt trist att läsa skitet som ett par stycken här spyr ut. Lekstuga och obehagligt. Det är inte längre en ABoK-tråd, utan något heeelt annat.

Lena, RIP, kommer förhoppningsvis få upprättelse i mars 2021. Förhoppningsvis.

Stefan Davidsson kommer få sitt straff, vi kan vara helt lugna med det och det finns några till som bör vara oroliga, Hanna Davidsson och Jerry G kommer nog ha svårt att sova efter nyår
Citera
2020-11-08, 21:24
Medlem
Citat:
Stefan Davidsson kommer få sitt straff, vi kan vara helt lugna med det och det finns några till som bör vara oroliga, Hanna Davidsson och Jerry G kommer nog ha svårt att sova efter nyår
Jag är inte så säker på att man bryr sig om att öppna en utredning på JG. Men HD kanske ligger illa till. Enligt Hiding är samtliga misstankar släppta. Men kanske för att få arbetsro gällande hennes älskade make. Svårt att driva parallellt i just det här fallet kan jag tänka. Det är ju också möjligt att man fortsatte utredningen mot henne trots detta och kommer ta upp den fullt ut i vår. Hoppas kan man ju alltid. Vet inte hur det juridiskt ser ut ang det dock. Men hoppet är det sista som överger en
Citera
2020-11-08, 21:39
Medlem
Citat:

En väldigt ensam o rädd psykopat. Värst för honom är nog att han tappat greppet. Under babyfacet finns en slug ond djävul som inte längre kan tillfredsställa sina behov av att trycka ned o kontrollera sina två fruar och den skitnödiga vännen Jelly.

S vet att svaren finns i utredningen. Han är nog lös i magen av oro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in