Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Sån rappakalja. Det finns bättre objekt att putsa genusglorior på än en illa vald pastor som sålde till djävulen.
Lena var hård som flinta och synnerligen aktiv i elakheterna och fuknullandet i bygden. Sårbara var alla runt omkring henne som hon gav sig på. Inte minst barnen. Hela Lena var ett sår som rev sönder allt i sin omgivning.
Den ondskefulla "pastorn" utnyttjade att Hanna var mycket sjuk för att slå klorna i hennes man. När hon inte lyckades gav den "kära lilla Lena" som blivit utnyttjad av SD sig på Hanna med så elaka grejer så man tror inte det är sant.
Synnerligen destruktiv människa som sabbade ALLT omkring henne, äktenskapet. Bortsett från att hon blev mördad så finns bara en förövare och det var LW.
Offren var alla som kom i hennes egotrippade värd UW, barnen, kollegor, älskare, grannar, HD, äktenskap et etc.. Hon hade allt men fuckade up med öppna ögon. Sluta med genustramset att ge männen skulden för att Lena Wesström var sjuk.
Det går fan inte hitta något hon inte kvaddade. ALLT hon rörde vid förstördes. Vill man vara alldeles tydlig så var hon lika destruktiv som en knarkare.
Det är svårare att förstå hur hon kunnat bli så jäkla galen än att förstå varför hon mördades.
Att några dårar identifierar sig med henne är mycket skrämmande.
Vad hon ställt till med i hjärsta och omnejd var inte ok för att hon blev mördad..
------------
Lenas Wesström "smutskastar" sig på facebook messenger till Hanna Davidsson.
--------------------
Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.
Sanningen är att Lena var en fruktansvärt elak människa och det var därför hon mördades.
Ska det vara så svårt att förstå att det inte går att så hot, hat och elakheter och skörda kärlek? Livet fungerar inte så.. Lena jobbade hårt och enträget och oförtröttligt på att bli mördad. Det är fakta!
SD hade nog också svårt att ta sig vidare, hans tankar fastnade förmodligen i liknade tankebanor.
Han drar sig inte heller för att ljuga.
Ditt citat kommer från
A 168, s. 2880 Citatet kommer upp på flera sidor, i olika varianter. Det är helt klart att det är texter som Lena skriver för sig själv och sparar.
Om du läser ordentligt kan du se att överst på sidhuvudet står:
"
Lena Wesström, 2019-12-20 13:59 diarienr: 5000-K574218-18 "
Inledning till avsnittet som kommer på följande sidor börjar med:
Sid 2756:
"
Messengerchatt: Lena Wesström - Lena Wesström"
Innehållsförteckningen:
Undersökningsprotokoll Rapport Facebook Messenger. ..................................... .
Bilaga: A*nders L*indström
Bilaga: C*hristian V*on B*ennigsen
Bilaga: E*rik M*ossberg
Bilaga: F*redrik R*oas
Bilaga: H*elena A*ström
Bilaga: H*enrik A*hman
Bilaga: J*enny C*/aar/F*oley
Bilaga: J*immy H*olmqvist
Bilaga: J*oakim S*jöberg
Bilaga: J*onas D*ah/in
Bilaga: K*enneth J*ohansson
Bilaga: K*ristin J*acobson
Bilaga:
lena Wesström
Bilaga: M*arie S*trömblad
Bilaga: M*ats L*arsson
Bilaga: S*tefan A*lbinsson
Bilaga: S*tefan J*ämt bäck
Bilaga: s*trnellösa
Bilaga: T*ommy T*heoren
Exakt 11 gånger har du nu lagt upp ovanstående citat.
Detta är messengerchatt som Lena inte har skickat till någon. Hon har sparat dessa. Tillsammans med mycket annat.
Gårdagens citat har du citerat 9 ggr. Vart vill du komma med dina upprepade citat?
Din slutsats= densamma som alltid.
Kommer du vidare?
Har du något nytt att komma med?
Mer än att försöka få det att se ut som att Lena skickat detta till HD?
Och ingen vet om Lena var bipolär. Det finns ingen sådan diagnos som Lena fått som vi sett svart på vitt.
Sluta spamma tråden med felaktig information.
.