Citat:
Ursprungligen postat av
pollenper
Hur beter sig normala?
Jag vill veta, tänk om jag gått igenom livet påp fel sätt.
Tjaa den här inställningen att sex är något jobbigt som man måste kompromissa om och flickvänner och pojkvänner som känner sig "tvingade" låter helt jävla absurt. Tror alla män och kvinnor i sådana förhållanden är extremt olyckliga. För mig ser det mer ut att handla om sadism än kärlek, man gillar makten som det ger när man sexvägrar. Sex är ett vapen i förhållandet. Att beskriva det som "sunt" att hålla på såhär som en av stollorna gjorde innan vittnar ju bara om hur sjuk i huvudet man är. Hur du gör däremot har ju ingen aning om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Inte om jag raggat upp någon nej. Varför skulle jag ragga upp någon och sen säga "nej" till sex?
Resten är totalt nonsens. Du får nog läsa om mina inlägg och fråga om där är något du inte förstår.
Varför skulle du säga nej till den du påstår dig älska och är kåt på? Jag frågade ju om din sadism men ok det var din gräns, om DU har raggat upp någon. Har han raggat upp dig däremot njuter du av att säga nej.
Du avslöjade dig själv igen, jag var spot on från början. "Parterapi"...

Du är en light psykopat kvinna som bara träffar extrema tofflar. Vad var det för konstig projicering, är ju du som konstant yrar om att du inte förstår och inte jag.