2020-05-23, 22:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vilket även omfattar kvinnors benägenhet att göra sex till en handelsvara. Det är inte män som gör det, utan kvinnor.

Och du står på första parkett för att utnyttja en utsatt kvinna. Och nej, det är inte kvinnor ensamt som gjort sex till en handelsvara.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nänä men det är ett piss i Mississippi av allting som han står för här på forumet.
Jag vet inte om du missat vad vederbörande skrivit tidigare men det är inte sunt på något sätt.
Småbrudar, horhus, förtryck av kvinnor, skadeglädje när kvinnor blir våldtagna, det finns inget slut på sjukligheter som vräkts fram därifrån.
Jag har alltid undrat varför inte några män här reagerar över vad såna typer skriver. Det är ytterst märkligt, eftersom ni vill påskina att ni är vettiga.

Jag har ett evolutionärt synsätt och är därmed konsekvent. Dessutom visar vetenskapen att jag har rätt, och du har fel.
Citera
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Om ens mål är att få fungerande avkommor, absolut.

Och det ska vara ens mål!

Amen!
Citera
2020-05-23, 22:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har ett evolutionärt synsätt och är därmed konsekvent. Dessutom visar vetenskapen att jag har rätt, och du har fel.

Det finns ingenting evolutionärt lönsamt i att bedra sin fru och vara ett vidrigt svin som bara tänker på sig själv.
Men intala dig det du.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja manlig hypergami och kvinnlig hypergami är väldigt olika. Kvinnlig hypergami driver generna framåt, medans många män kan tänka sig sätta på vad fan för bottenskrap som helst med fitta och bröst.

Kvinnlig hypergami är också det en katastrof för samhället.
Citera
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Nänä men det är ett piss i Mississippi av allting som han står för här på forumet.
Jag vet inte om du missat vad vederbörande skrivit tidigare men det är inte sunt på något sätt.
Småbrudar, horhus, förtryck av kvinnor, skadeglädje när kvinnor blir våldtagna, det finns inget slut på sjukligheter som vräkts fram därifrån.
Jag har alltid undrat varför inte några män här reagerar över vad såna typer skriver. Det är ytterst märkligt, eftersom ni vill påskina att ni är vettiga.

Ja.
Och hans och mina inlägg var en del i en, vad jag hade förväntat mig, lång utläggning från hans sida, där jag accepterade hans påståenden som han hittills kommit med.

Jag väntade på att vi skulle komma till horhusen...
Citera
2020-05-23, 22:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och du står på första parkett för att utnyttja en utsatt kvinna. Och nej, det är inte kvinnor ensamt som gjort sex till en handelsvara.

Kvinnor kan inte attraheras av män om de inte står under honom inom social och ekonomisk status. Så ditt prat om "utsatthet" är bara att dra offerkortet. Typiskt vita och bortskämda kvinnor. En "utsatt" kvinna som vinner en högstatusman är inte längre "utsatt" på samma sätt.
Citera
2020-05-23, 22:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det finns ingenting evolutionärt lönsamt i att bedra sin fru och vara ett vidrigt svin som bara tänker på sig själv.
Men intala dig det du.

Det finns en evolutionär vinst med att ha övertaget och att signalera social och ekonomisk status. Då ökar min upplevda resurspotential hos kvinnor.
Citera
2020-05-23, 22:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Ja.
Och hans och mina inlägg var en del i en, vad jag hade förväntat mig, lång utläggning från hans sida, där jag accepterade hans påståenden som han hittills kommit med.

Jag väntade på att vi skulle komma till horhusen...

Ja dit kommer ni inte nu för han vill inte hamna i diskussioner med manliga användare som inte tycker som honom.
Citera
2020-05-23, 22:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

De vettiga männen här har alltid framstått som sjukt rädda för att stöta sig med de sjuka männen här. Varför vet jag inte.

ZiggeZiggarett, Sir Dwain och RedX är några bland få undantag.
Citera
2020-05-23, 22:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Manlig sexualitet är inte en handelsvara eftersom män bjuder på sex gratis. Åtminstone till unga och attraktiva honor.
Citera
2020-05-23, 22:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det finns en evolutionär vinst med att ha övertaget och att signalera social och ekonomisk status. Då ökar min upplevda resurspotential hos kvinnor.

Du kommer aldrig komma någonstans på ett känslomässigt plan, ej heller lojalitetsmässigt, så länge du ämnar att behandla kvinnor som du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in