2020-08-29, 03:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Eller så är man inte tillsammans med en man som man inte är kompatibel med sexuellt? Vad sägs om det? Och vill du likförbannat vara tillsammans med en sådan man, ja då får du fan ställa upp eller acceptera att han går till bordellen. Hur svårt ska det vara att förstå?

Jösses, nivån av entitlement hos er jävla feministförstörda kvinnor...

Du är så jävla puckad.

Hur fan kan du misstolka allt man skriver så jävla grovt?

Jag gav ett exempel din dumme fan. Ja något tillspetsat för att få fram en poäng.

Alltså intelligensnivån på er kvinnohatande män.
Citera
2020-08-29, 03:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einars.Soldater
Lugna ner dig lite för fan kvinna! Gå och sticka en grytlapp.

Jag är lugn som en filbunke. Varför skulle jag gå och sticka en grytlapp? De finns superbilligt på Ikea.
Citera
2020-08-29, 05:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Einars.Soldater
Så hetsig Jenny9 är. Man blir lite tänd och lite småfeta kvinnor gillar vi.

Ash, seså. Det räcker väl med textraderna?
Citera
2020-08-29, 05:07
Avslutad
Upplever att många fruntimmer är känslokalla och blir elakare för varje år. Problemet är att jag inte är det och då får det vara.
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-29 kl. 06:02.
Citera
2020-08-29, 05:55
Medlem
Ja du moment 22 det är uppenbart att du är en hjärntvättad feminist av idag. Jag har aldrig varit på bordell men är det egentligen så farligt när samhället är som det är. Åk runt i världen och vidga dina vyer lite råder jag dig, folk dör av svält överallt. Det är uppenbart att du är singel, lite fet och otränad, bryr dig inte om smink eller ens klädsel för att du tror att du känner dig fri och vill göra som du vill. Visst gör så men tro inte att du blir lycklig av det. Vilka män tror du attraheras av det ? och vad är poängen med att göra som du ? bevisa vad för vem ? jag struntar fullständigt i dig som exempel. Varför skulle en seriös man vilja vara med dig tror du ? eller du kanske inte vill träffa någon nej då gör du kanske rätt! Som jag sagt tidigare smarta seriösa kvinnor har i regel både utbildning, bildning och är måna om sitt utseende det tyder på disciplin och karaktär min vän...ditt beteende är slappt, wt ja looser beteende. Du är otroligt hjärntvättad och okunnig utan att veta om det och jag tycker du är ett offer.
Citera
2020-08-29, 06:40
Medlem
Moment 22 jag skulle även vilja säga att du är naiv i dina tankar för världen är galen och idealism fungerar inte så bra. Se verkligheten som den är istället. De starkaste, snyggaste, smartaste vinner oftast och får som de vill, konkurrensen är stenhård. Disciplin och stenhårt arbete belönas oftast men inte ens det är någon garanti. Det finns inget som heter jag har rätt..naturen är grym ja. Se på djurvärlden bara de starkaste, snyggaste, mest attraktiva djuren förökar sig osv... naturen tar inte hänsyn till och struntar fullständigt i feminisim jag lovar.
Citera
2020-08-29, 06:43
Medlem
Moment22, mitt råd är att bilda dig, utbilda dig och börja träna stenhårt. Sedan lär du dig hur man sminkar sig och klär sig och rör sig som en kvinna. Sedan kanske du märker hur naturens lagar blir till din fördel..i all välmening min vän....
Citera
2020-08-29, 07:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Givetvis är det val man gör.

Varför skulle en attraktiv ateist hålla sig till sin fru om hon:
-Struntar i sitt utseende (samma sak som att inte bry sig om vad mannen tycker).
- Vägrar sex
- Är otrevlig
?

Samma sak gäller för motsatt kön förstås, men kvinnor har andra primärbehov.

Av vilka skäl kan mannen tänkas hålla sig till en sådan kvinna?

Nämen herreGud, varför skulle hon vara otrevlig, vägra sex och strunta i sitt utseende?
Då pratar vi om något helt annat än att kvinnor överlag inte "håller sina kroppar i trim", vilket var utgångspunkten för samtalet.

Om ens make eller maka är otrevlig, går omkring som en slusk 24/7, och vägrar sex så finns det väl inte någon som skulle tycka att det vore fel att lämna personen. Lämna. Inte springa på bordeller eller vara otrogen.
Citera
2020-08-29, 11:06
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nä jag är inte förvirrad, du började svamla om strippklubbar och sexsvältande män, till trots att de flesta uppbrott initieras av kvinnor. Och din lösning på detta är att kvinnan ska släppa till mer hemma för då minsann hade äkta mannen inte gått på strippklubb eller haft behov därutav. Hur vet du detta? Eller du bara gissade att det är såhär det förhåller sig?

Jaha.

Det var så jävla dumt att jag kunde inte tänka så lågt om dig. Vet du varför äkta män går på strippklubb/bordell? Kan du posta dessa studier/utredningar/statistik? Jag läste om en man som gick på bordell några dagar efter att hans fru hade fött deras barn. Dåligt av henne att "skicka" honom på bordell....

Detta är så naivt och dumt. Man får väl göra en kompromiss eller hur? Om den ena vill ha sex varje dag och den andra två ggr/vecka så kanske man kan komma fram till ett mellanting som båda är ok med. Jobba som ett team remember?

Hur många procentuellt sett beror på "för lite sex hemma"? Hur vet du att de har sex bara när "frugans lust faller på"?

Så jävla korkat. Om din man gillar våldsamt sex och bara vill knulla dig hårt i rumpan då? Jamen förfan ställ då upp för annars går han till strippklubbar/bordellen. Vilket dumt jävla "råd".
Jag kan räkna ut själv att en man som är proppmätt på sex inte springer på strippklubb. Jag valde att prata om strippklubbar istället för bordeller eftersom bordeller är olagliga i Sverige, men det förekommer bordellverksamhet på strippklubbar ibland också.

Om din man är våldsam mot dig och skadar dig är problemet att han är våldsam och skadar dig. Att din man har högre drift än du borde inte vara ett problem, det är ju din man vi talar om: ligg med din man! Är det någonting hemskt?

Kompromisser handlar om att ingen blir egentligen nöjd, utan båda lever på sparlåga. Läran om att kompromissa inom äktenskapet är roten till mycket elände. När båda parter har sina roller och respekterar dessa finns inga behov av kompromisser.
Gällande att kompromissa om just sex blir resonemanget bara märkligt. Du ska ändå ligga fast du inte är kåt, men bara så pass att han inte svälter ihjäl helt? Varför i hela friden då?
Är det en plåga att ha sex med din egen man?

Ge mannen så mycket sex han bara orkar med, så kommer han inte söka upp det annorstädes! Enkel matte!

Att män går på porrklubb medan hustrun ligger på BB säger väl egentligen allt... Han vill ha sex och sedan kombinerar man detta med låg moral och egoism, så har du förklaringen till beteendet där.

En man som tvingas gå på sexuell
sparlåga svälter. Det krävs disciplin att banta på det viset, och syns inget slut på bantningskuren får man räkna med att han finner på sin egen lösning.
Citera
2020-08-29, 11:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag kan räkna ut själv att en man som är proppmätt på sex inte springer på strippklubb. Jag valde att prata om strippklubbar istället för bordeller eftersom bordeller är olagliga i Sverige, men det förekommer bordellverksamhet på strippklubbar ibland också.

Om din man är våldsam mot dig och skadar dig är problemet att han är våldsam och skadar dig. Att din man har högre drift än du borde inte vara ett problem, det är ju din man vi talar om: ligg med din man! Är det någonting hemskt?

Kompromisser handlar om att ingen blir egentligen nöjd, utan båda lever på sparlåga. Läran om att kompromissa inom äktenskapet är roten till mycket elände. När båda parter har sina roller och respekterar dessa finns inga behov av kompromisser.
Gällande att kompromissa om just sex blir resonemanget bara märkligt. Du ska ändå ligga fast du inte är kåt, men bara så pass att han inte svälter ihjäl helt? Varför i hela friden då?
Är det en plåga att ha sex med din egen man?

Ge mannen så mycket sex han bara orkar med, så kommer han inte söka upp det annorstädes! Enkel matte!

Att män går på porrklubb medan hustrun ligger på BB säger väl egentligen allt... Han vill ha sex och sedan kombinerar man detta med låg moral och egoism, så har du förklaringen till beteendet där.

En man som tvingas gå på sexuell
sparlåga svälter. Det krävs disciplin att banta på det viset, och syns inget slut på bantningskuren får man räkna med att han finner på sin egen lösning.

Jag pratade inte om huruvida det var jobbigt att ligga med sin man eller inte.

Hur bra tror du en relation/äktenskap är om mannen hela tiden hotar med att knulla andra om hon inte ställer upp varenda gång han vill och hur han vill?

Hur bra tror du att det är om hon hotar med att knulla andra om han inte går med på hennes krav? Vilka de nu månde vara.

Du resonerar omoget och infantilt, jag får intrycket av att du inte är känslomässigt mogen/utvecklad.

Jag orkar inte diskutera det här med dig längre.
Senast redigerad av Jenny9 2020-08-29 kl. 11:28.
Citera
2020-08-29, 11:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Ja du moment 22 det är uppenbart att du är en hjärntvättad feminist av idag. Jag har aldrig varit på bordell men är det egentligen så farligt när samhället är som det är. Åk runt i världen och vidga dina vyer lite råder jag dig, folk dör av svält överallt. Det är uppenbart att du är singel, lite fet och otränad, bryr dig inte om smink eller ens klädsel för att du tror att du känner dig fri och vill göra som du vill. Visst gör så men tro inte att du blir lycklig av det. Vilka män tror du attraheras av det ? och vad är poängen med att göra som du ? bevisa vad för vem ? jag struntar fullständigt i dig som exempel. Varför skulle en seriös man vilja vara med dig tror du ? eller du kanske inte vill träffa någon nej då gör du kanske rätt! Som jag sagt tidigare smarta seriösa kvinnor har i regel både utbildning, bildning och är måna om sitt utseende det tyder på disciplin och karaktär min vän...ditt beteende är slappt, wt ja looser beteende. Du är otroligt hjärntvättad och okunnig utan att veta om det och jag tycker du är ett offer.

Citat:
Moment 22 jag skulle även vilja säga att du är naiv i dina tankar för världen är galen och idealism fungerar inte så bra. Se verkligheten som den är istället. De starkaste, snyggaste, smartaste vinner oftast och får som de vill, konkurrensen är stenhård. Disciplin och stenhårt arbete belönas oftast men inte ens det är någon garanti. Det finns inget som heter jag har rätt..naturen är grym ja. Se på djurvärlden bara de starkaste, snyggaste, mest attraktiva djuren förökar sig osv... naturen tar inte hänsyn till och struntar fullständigt i feminisim jag lovar.

Citat:
Moment22, mitt råd är att bilda dig, utbilda dig och börja träna stenhårt. Sedan lär du dig hur man sminkar sig och klär sig och rör sig som en kvinna. Sedan kanske du märker hur naturens lagar blir till din fördel..i all välmening min vän....

Stackars människa. Sök hjälp.

Dessutom är det emot forumreglerna att diskutera andra medlemmar så som du gör.
Citera
2020-08-29, 11:33
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nämen herreGud, varför skulle hon vara otrevlig, vägra sex och strunta i sitt utseende?
Då pratar vi om något helt annat än att kvinnor överlag inte "håller sina kroppar i trim", vilket var utgångspunkten för samtalet.

Om ens make eller maka är otrevlig, går omkring som en slusk 24/7, och vägrar sex så finns det väl inte någon som skulle tycka att det vore fel att lämna personen. Lämna. Inte springa på bordeller eller vara otrogen.
Utgångspunkten var från början att kvinnan (men det kan även gälla ombytta roller) ignorerar mannens behov.

Det finns säkert män som byter kvinna pga att hans hustru ökat 20 kg i vikt, men de verkar inte vara speciellt många. Det är den sammantagna bilden av en kvinna som ignorerar mannens behov som utgör den stora faran här skulle jag påstå, även om du och apägaren diskuterat just kilon fram och tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in