Citat:
Ursprungligen postat av
Eastmancolor
Förr var sådana här tjänster gratis. Nu är det bara avgifter, reklam och övervakning (antar jag). Bättre att leta reda på folk IRL om man vill ha sällskap. Som man gjorde innan internet fanns...
Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga världen för en återkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljöer jag skulle kunna hitta en man som vill ses för återkommande sexträffar, där vi båda tänder på varandra och vi har möjlighet att prata i förväg om vad vi vill få ut av det?
Krogen känns svårt, inte så stillsamt att sitta där och prata sexuella preferenser, och det är ju inte så lätt att veta hur en man jag ser på stan är som person, då jag vill veta att jag kan lita på mannen i fråga innan jag träffar honom.
Så för mig funkar det bra med en portal där jag vet att andra också söker en sexkompis i någon form, och så kan man surra fram och tillbaka tills man känner att det verkar vara en vettig typ man fått tag i, och att man är ute efter samma upplägg innan man bestämmer sig för att ses.
Nån reklam ser jag inte på BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen är det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha fördelarna som plusmedlemskap medför. Men det funkar rätt bra med gratismedlemskapet också, beroende på hur man vill söka och filtrera.