2020-08-27, 12:18
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Numer kan man inte skapa ett gratiskonto där eftersom "verifiering" via exempelvis ett betalsms krävs. Trots att möjlighet till gratiskonto finns enligt uppgifterna i smb m registrering går det tekniskt inte att "verifiera" ett sådant; det finns inget betalsmsalternativ för gratiskonto nämligen.

Just for general knowledge

Helt sant, men om man är beredd att lägga 10 kr vid registrering så är det gratis efter dessa 10 kr.
Men du har rätt i att det inte är helt gratis, då det krävs en insats om 10 kr. Men en engångskostnad om 10 kr som sen ger medlemskap utan ytterligare avgifter.
Citera
2020-08-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Helt sant, men om man är beredd att lägga 10 kr vid registrering så är det gratis efter dessa 10 kr.
Men du har rätt i att det inte är helt gratis, då det krävs en insats om 10 kr. Men en engångskostnad om 10 kr som sen ger medlemskap utan ytterligare avgifter.

Frågan är om man ens vill träffa någon som är så gniden att de inte kan spendera en tia på detta. 500kr eller bankid hade vart ännu bättre, mycket färre fejkkonton och troll då.
Citera
2020-08-27, 22:27
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Frågan är om man ens vill träffa någon som är så gniden att de inte kan spendera en tia på detta. 500kr eller bankid hade vart ännu bättre, mycket färre fejkkonton och troll då.

Bank-id hade varit suveränt
Jag har däremot inga åsikter om huruvida man är snål eller inte, men en 10:a är ju inte så stor insats i förhållande till vad för bra man faktiskt kan hitta där...
Citera
2020-08-28, 09:01
Medlem
Citat:
Bank-id hade varit suveränt
Jag har däremot inga åsikter om huruvida man är snål eller inte, men en 10:a är ju inte så stor insats i förhållande till vad för bra man faktiskt kan hitta där...

Nej...
Citera
2020-08-28, 09:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnx72
Nej...

Hur menar du med Nej?
Citera
2020-08-28, 12:10
Medlem
Citat:
Hur menar du med Nej?

Dåligt förslag med bank-Id på BC.
Citera
2020-08-28, 22:54
Medlem
Eastmancolors avatar
Förr var sådana här tjänster gratis. Nu är det bara avgifter, reklam och övervakning (antar jag). Bättre att leta reda på folk IRL om man vill ha sällskap. Som man gjorde innan internet fanns...
Citera
2020-08-28, 23:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Förr var sådana här tjänster gratis. Nu är det bara avgifter, reklam och övervakning (antar jag). Bättre att leta reda på folk IRL om man vill ha sällskap. Som man gjorde innan internet fanns...

Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga världen för en återkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljöer jag skulle kunna hitta en man som vill ses för återkommande sexträffar, där vi båda tänder på varandra och vi har möjlighet att prata i förväg om vad vi vill få ut av det?

Krogen känns svårt, inte så stillsamt att sitta där och prata sexuella preferenser, och det är ju inte så lätt att veta hur en man jag ser på stan är som person, då jag vill veta att jag kan lita på mannen i fråga innan jag träffar honom.

Så för mig funkar det bra med en portal där jag vet att andra också söker en sexkompis i någon form, och så kan man surra fram och tillbaka tills man känner att det verkar vara en vettig typ man fått tag i, och att man är ute efter samma upplägg innan man bestämmer sig för att ses.

Nån reklam ser jag inte på BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen är det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha fördelarna som plusmedlemskap medför. Men det funkar rätt bra med gratismedlemskapet också, beroende på hur man vill söka och filtrera.
Citera
2020-08-29, 06:34
Medlem
Citat:
Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga världen för en återkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljöer jag skulle kunna hitta en man som vill ses för återkommande sexträffar, där vi båda tänder på varandra och vi har möjlighet att prata i förväg om vad vi vill få ut av det?

Krogen känns svårt, inte så stillsamt att sitta där och prata sexuella preferenser, och det är ju inte så lätt att veta hur en man jag ser på stan är som person, då jag vill veta att jag kan lita på mannen i fråga innan jag träffar honom.

Så för mig funkar det bra med en portal där jag vet att andra också söker en sexkompis i någon form, och så kan man surra fram och tillbaka tills man känner att det verkar vara en vettig typ man fått tag i, och att man är ute efter samma upplägg innan man bestämmer sig för att ses.

Nån reklam ser jag inte på BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen är det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha fördelarna som plusmedlemskap medför. Men det funkar rätt bra med gratismedlemskapet också, beroende på hur man vill söka och filtrera.

Som man är det nästan lättare i verkligheten även för sexkompis. Tjejerna är så mailbombade på BC. Och får man tag i nån som verkar bra blir man misstänksam att det är fejk, man blir lika chockad varje gång det visar sig vara en tjej irl
Citera
2020-08-29, 10:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Som man är det nästan lättare i verkligheten även för sexkompis. Tjejerna är så mailbombade på BC. Och får man tag i nån som verkar bra blir man misstänksam att det är fejk, man blir lika chockad varje gång det visar sig vara en tjej irl

Hur lägger du fram att du vill ses återkommande och kollar av sexuella preferenser i den riktiga världen?

Jag har turen att inte bli så "bombad", men har valt att inte ha bild och en intetsägande profil, med relevant info i dagboken.
Det verkar sålla bort dom som inte är angelägna nog att ta reda på vad jag söker ☺

Det förklarar varför en del män vill ha bevis på att jag verkligen är en kvinna....
Men jag kör nog vidare på BC då jag vill ha några "kriterier" säkerställda innan jag vet om mannen är intressant.
Citera
2020-08-29, 12:46
Medlem
Har varit medlem där rätt länge och sidan har helt klart gått ner sig ordentligt.
i min mening är den fylld av fejk profiler eller TS personer som säljer sex.
har haft några lyckade träffar med tjejer el par men det är få.

Finns bättre sidor för singel killar
Citera
2020-08-29, 14:11
Medlem
Söker man tillfälliga eller längre varande homosexuella kontakter är väl sidan fortfarande suverän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in