Citat:
Varfr skulle det vara lngskt?
Det r vl ett smidigt stt fr kvinnor att slippa bli stalkade men nd kunna kika runt sjlva. Det vrsta en kvinna vet inom "krleksbranschen", r ju om en man skulle tro att hon r intresserad av honom. S det ligger helt i linje med kvinnors stt att agera. Och varfr skulle de inte gra detta nr det r s enkelt?
Med bred skning menar jag bara skning p profiler i strsta allmnhet, till skillnad frn att leta upp enskilda profiler. N, jag provade ven att vara plusmedlem ett tag. Men d det var s dtt slppte jag BC helt och hllet. Efter lng tid gick jag in igen men d hade jag glmt mitt lsenord. Och sist jag kollade var min profil raderad p.g.a. inaktivitet (mer n ett rs bortavaro tror jag det var).
Nu kollade jag aldrig ngon annan mans profil s jag kan inte jmfra. Men min var ganska anstndig frutom att jag lade upp en kukbild efter ett tag fr att se om det gjorde ngon skillnad. Jag avvaktade med just den grejen fr att mnga kvinnor, enligt deras profiler varje fall, dissade alla som hade kukbild. Men det gjorde allts varken till eller frn.
Stor tumme ner fr BC frn mig!
Det r vl ett smidigt stt fr kvinnor att slippa bli stalkade men nd kunna kika runt sjlva. Det vrsta en kvinna vet inom "krleksbranschen", r ju om en man skulle tro att hon r intresserad av honom. S det ligger helt i linje med kvinnors stt att agera. Och varfr skulle de inte gra detta nr det r s enkelt?
Med bred skning menar jag bara skning p profiler i strsta allmnhet, till skillnad frn att leta upp enskilda profiler. N, jag provade ven att vara plusmedlem ett tag. Men d det var s dtt slppte jag BC helt och hllet. Efter lng tid gick jag in igen men d hade jag glmt mitt lsenord. Och sist jag kollade var min profil raderad p.g.a. inaktivitet (mer n ett rs bortavaro tror jag det var).
Nu kollade jag aldrig ngon annan mans profil s jag kan inte jmfra. Men min var ganska anstndig frutom att jag lade upp en kukbild efter ett tag fr att se om det gjorde ngon skillnad. Jag avvaktade med just den grejen fr att mnga kvinnor, enligt deras profiler varje fall, dissade alla som hade kukbild. Men det gjorde allts varken till eller frn.
Stor tumme ner fr BC frn mig!
Trkigt att du har dliga erfarenheter, men det r ju lngt mnga fler mn n kvinnor dr s man ska ha lite tur fr att lyckas.
Det som jag hrt frn flera mn nr vi gtt ver till kik, r att dom velat f bevis p att jag r kvinna, d dom rkat ut fr profiler som psts vara kvinnor, men som r mn som bara vill ha lite smaskig sexchatt att runka till, s har ftt verifiera mig p lite olika stt fr att bli trodd. S jag var sker p att det var vanligare n tvrtom, och jag personligen besker dom profiler som har ett unikt anvndarnamn eller som finns i min nrhet, och har inga bekymmer med att visa mitt intresse fr en man, men det verkar inte populrt eller s r det inte msesidigt och det r helt i sin ordning. Och tycker bara att det r fult att utge sig fr att vara ngon annan n den man r, jag fredrar rlig och tydlig med sina intentioner.
Skulle ngon man frflja mig s fr jag vl blockera honom, eller avsluta den anvndaren och gra en ny, jag lter mig inte hindras av dom f stolliga mn som finns vad gller det.
Aha, jag sker sllan s, d jag tror att jag har lite udda strategi fr att kolla profiler. Jag kollar i frsta hand om det r ett unikt/vitsigt anvndarnamn, och sen om det finns dagboksinlgg med mera info om mannen, och s lser jag och antecknar vad som matchar med vad jag sker, och sen skickar jag ivg ett mail och hoppas p svar.
Anstndig profil r en sak, visade den hur du r som person p ett bra stt? Jag faller fr sna beskrivningar som r lite udda och sticker ut, behver inte var anstndig egentligen, men grna p ett beskrivande stt s att man fr en bild och knsla av hur mannen r.
Ngot jag aldrig skriver till eller ger tummen upp, r dom som skriver "frga om det r nt ni vill veta", d jag tycker att man kan bemda sig att ge ndvndig info i profilen och sen frga om man r mera intresserad.
Men beroende p vem man frgar s fr man olika svar om hur man bst lyckas, s var och en m ju gra som dom tycker och sen hlla tummarna p napp

Men kan frst utifrn din erfarenhet att du inte ger mycket fr BC.