2020-06-20, 23:22
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Varfr skulle det vara lngskt?
Det r vl ett smidigt stt fr kvinnor att slippa bli stalkade men nd kunna kika runt sjlva. Det vrsta en kvinna vet inom "krleksbranschen", r ju om en man skulle tro att hon r intresserad av honom. S det ligger helt i linje med kvinnors stt att agera. Och varfr skulle de inte gra detta nr det r s enkelt?
Med bred skning menar jag bara skning p profiler i strsta allmnhet, till skillnad frn att leta upp enskilda profiler. N, jag provade ven att vara plusmedlem ett tag. Men d det var s dtt slppte jag BC helt och hllet. Efter lng tid gick jag in igen men d hade jag glmt mitt lsenord. Och sist jag kollade var min profil raderad p.g.a. inaktivitet (mer n ett rs bortavaro tror jag det var).
Nu kollade jag aldrig ngon annan mans profil s jag kan inte jmfra. Men min var ganska anstndig frutom att jag lade upp en kukbild efter ett tag fr att se om det gjorde ngon skillnad. Jag avvaktade med just den grejen fr att mnga kvinnor, enligt deras profiler varje fall, dissade alla som hade kukbild. Men det gjorde allts varken till eller frn.
Stor tumme ner fr BC frn mig!

Trkigt att du har dliga erfarenheter, men det r ju lngt mnga fler mn n kvinnor dr s man ska ha lite tur fr att lyckas.

Det som jag hrt frn flera mn nr vi gtt ver till kik, r att dom velat f bevis p att jag r kvinna, d dom rkat ut fr profiler som psts vara kvinnor, men som r mn som bara vill ha lite smaskig sexchatt att runka till, s har ftt verifiera mig p lite olika stt fr att bli trodd. S jag var sker p att det var vanligare n tvrtom, och jag personligen besker dom profiler som har ett unikt anvndarnamn eller som finns i min nrhet, och har inga bekymmer med att visa mitt intresse fr en man, men det verkar inte populrt eller s r det inte msesidigt och det r helt i sin ordning. Och tycker bara att det r fult att utge sig fr att vara ngon annan n den man r, jag fredrar rlig och tydlig med sina intentioner.
Skulle ngon man frflja mig s fr jag vl blockera honom, eller avsluta den anvndaren och gra en ny, jag lter mig inte hindras av dom f stolliga mn som finns vad gller det.

Aha, jag sker sllan s, d jag tror att jag har lite udda strategi fr att kolla profiler. Jag kollar i frsta hand om det r ett unikt/vitsigt anvndarnamn, och sen om det finns dagboksinlgg med mera info om mannen, och s lser jag och antecknar vad som matchar med vad jag sker, och sen skickar jag ivg ett mail och hoppas p svar.

Anstndig profil r en sak, visade den hur du r som person p ett bra stt? Jag faller fr sna beskrivningar som r lite udda och sticker ut, behver inte var anstndig egentligen, men grna p ett beskrivande stt s att man fr en bild och knsla av hur mannen r.
Ngot jag aldrig skriver till eller ger tummen upp, r dom som skriver "frga om det r nt ni vill veta", d jag tycker att man kan bemda sig att ge ndvndig info i profilen och sen frga om man r mera intresserad.

Men beroende p vem man frgar s fr man olika svar om hur man bst lyckas, s var och en m ju gra som dom tycker och sen hlla tummarna p napp
Men kan frst utifrn din erfarenhet att du inte ger mycket fr BC.
Citera
2020-06-22, 09:18
Medlem
Glokulas avatar
Funkar BC fortfarande? Var in dr fr ett bra tag sen var det typ dd sida.
Citera
2020-06-22, 09:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glokula
Funkar BC fortfarande? Var in dr fr ett bra tag sen var det typ dd sida.

funkar fr tjejer o par.. men inte fr killar knappast man fr inte ens ett svar ens..
Citera
2020-06-22, 11:06
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
funkar fr tjejer o par.. men inte fr killar knappast man fr inte ens ett svar ens..

Sidan funkar fint om man r kvinna, om man ids slla bland dem stora mngden mail.

Funkar fr mn ox, om n inte lika bra kanske. Men jag har trffat flera mn som kontaktat mig, s dom har ju lyckats.

Fr sjlv sllan svar p mail jag skickar, s det kanske r praxis att inte svara ifall inget intresse finns?
Jag tycker att man gott kan svara oavsett s att den andre vet bara.
Citera
2020-07-02, 17:48
Medlem
Dimpens avatar
Anvnde BC fr ett antal r sedan fr att hitta tv tjejer. Villkoret var att dom redan var tillsammans och bi vilket slog vldigt vl ut. Fick ganska mnga svar frn tjejpar faktiskt.
Citera
2020-08-14, 20:23
Medlem
BC funkar skert bttre om man bor i en strre stad. Fr mig sjlv som bor i Norrland s r det inte s mycket aktiva anvndare.

Har varit lite aktiv till och frn, s tre trffar har det blivit genom ren. Den sjukaste trffen kan jag bertta om.
Det brjade med sms och jag reagerade p hennes dliga skrivna svenska trots att hon var fdd svensk.
Bestmde nd trff med henne och var lite misstnksam d hennes skrivna svenska var dlig s tnkte att nu blir jag rnad av ngot utlndskt gng.
Men vid vr trff visade sig att hon var dv

Bst svar frn kvinnor fr man om man kontaktar en kvinna i taget och optimerar sin profil efter vad de sker innan man skriver till dem.
Citera
2020-08-14, 20:40
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson66k
BC funkar skert bttre om man bor i en strre stad. Fr mig sjlv som bor i Norrland s r det inte s mycket aktiva anvndare.

Har varit lite aktiv till och frn, s tre trffar har det blivit genom ren. Den sjukaste trffen kan jag bertta om.
Det brjade med sms och jag reagerade p hennes dliga skrivna svenska trots att hon var fdd svensk.
Bestmde nd trff med henne och var lite misstnksam d hennes skrivna svenska var dlig s tnkte att nu blir jag rnad av ngot utlndskt gng.
Men vid vr trff visade sig att hon var dv

Bst svar frn kvinnor fr man om man kontaktar en kvinna i taget och optimerar sin profil efter vad de sker innan man skriver till dem.

Och jag har ftt uppfattningen att det kan vara en frdel att bo i glesbygd, bor ocks i Norrland.

Men jag personligen hller med om din analys om vad som funkar vid kontakt med en kvinna, tnk om alla tnkte s. I stllet fr att som en del gr, skjuter hejvilt frn hften och prickar inte s bra heller.
Citera
2020-08-15, 20:42
Medlem
ChickenShacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Men d m du haft otur, eller r det s svrt att hitta KK:s som fungerar?

Jag r kvinna och har hittat ngra mn, och fr min del funkar det utmrkt, fast jag har ju mitt liv som jag r njd med, snr som p sexet.
Blir frvnad om det inte finns fler kvinnor som fungerar p liknande stt?

Men kanske beror p ens lder och vart i livet man befinner sig ocks?

Ah men du verkar ju rtt vettig, om du finns i Mlardalen s ?
Citera
2020-08-15, 20:58
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChickenShack
Ah men du verkar ju rtt vettig, om du finns i Mlardalen s ?

Nej, jag finns i norra delen av landet.
Det verkar vara lite olika erfarenheter, en del mn sger att det r vldigt dligt med napp och vissa andra verkar ha mera tur.

r du inloggad ofta eller kollar du lget bara ibland? Tnker p ifall en kvinna skrivit till dig och inte fr svar inom nn vecka s r risken stor att man tror att mannen inte lngre r aktiv p sidan. Och har du en bra beskrivning av vem du r och vad du sker i din profil, s att du lockar till dig rtt sorts kvinna fr dig?
Knslor r lite svrare att styra, det r nog vldigt individuellt hur man fungerar. Inget jag har haft problem med.
Citera
2020-08-19, 09:31
Medlem
Har ett par vnner som brjat med ppet frhllande. Han har skaffat tindwr o alla mjliga dejting appar. O frenetiskt brjat swipa hger.

Hon r vldigt st o allmn trevlig o fin tjej och skaffar profil p bodycontact. Redan samma dag fr hon uppt 20 DMs av wierdos som ville ett och annat men hon fastnade fr en lite udda kille med konstig profiltext o hans intressen. Ibland behver man inte frska s jvla mkt.
Citera
2020-08-19, 20:50
Medlem
Hh penis gr fnusk slusk snush smush
Citera
2020-08-27, 02:13
Medlem
Eastmancolors avatar
Numer kan man inte skapa ett gratiskonto dr eftersom "verifiering" via exempelvis ett betalsms krvs. Trots att mjlighet till gratiskonto finns enligt uppgifterna i smb m registrering gr det tekniskt inte att "verifiera" ett sdant; det finns inget betalsmsalternativ fr gratiskonto nmligen.

Just for general knowledge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in