2025-10-24, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Man tappar verkligen all respekt för män när man är medlem på dejting- och sexsidor.

För männen är så kåta eller desperata att de träffar vem som helst utan att veta om man kommer att tända på personen eller ej. Hur fan fungerar män som kan åka hem till en okänd kvinna för att sex (om det är "överenskommelsen" på förhand)? Tänk om man verkligen inte tänder på kvinnan, rentav tycker hon är ful eller äcklig, men ändå "måste" genomföra ett samlag eller någonting sexuellt. Som kvinna vill man ändå känna sig utvald och åtminstone någorlunda speciell. Eller handlar det enbart om att kunna röra vid en vagina, stöna och jucka och spruta och få den kicken? Onani hade jag föredragit över det än att ha ett "tekniskt samlag" utan känsla.

Jag får brev där man säger att man vill träffa mig en dag, samma kväll, eller direkt för anonymsex. Utan att veta det minsta om mig.

Jag har börjat att äcklas av alla män på grund av vad jag ser och upplever på BC. Männen blir liksom en förbrukningsvara utan hjärna eller mänsklighet, som de själva gjort sig till.
Kvinnor knullar vem de vill. Män knullar den de kan. Är det verkligen en nyhet?
Citera
2025-10-25, 01:19
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Man tappar verkligen all respekt för män när man är medlem på dejting- och sexsidor.

För männen är så kåta eller desperata att de träffar vem som helst utan att veta om man kommer att tända på personen eller ej. Hur fan fungerar män som kan åka hem till en okänd kvinna för att sex (om det är "överenskommelsen" på förhand)? Tänk om man verkligen inte tänder på kvinnan, rentav tycker hon är ful eller äcklig, men ändå "måste" genomföra ett samlag eller någonting sexuellt. Som kvinna vill man ändå känna sig utvald och åtminstone någorlunda speciell. Eller handlar det enbart om att kunna röra vid en vagina, stöna och jucka och spruta och få den kicken? Onani hade jag föredragit över det än att ha ett "tekniskt samlag" utan känsla.

Jag får brev där man säger att man vill träffa mig en dag, samma kväll, eller direkt för anonymsex. Utan att veta det minsta om mig.

Jag har börjat att äcklas av alla män på grund av vad jag ser och upplever på BC. Männen blir liksom en förbrukningsvara utan hjärna eller mänsklighet, som de själva gjort sig till.
Män är inte lika ytliga som kvinnor. Nätdejting har gjort detta smärtsamt uppenbart.
Citera
2025-10-29, 02:43
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Män är inte lika ytliga som kvinnor. Nätdejting har gjort detta smärtsamt uppenbart.

Män är äckligt desperata.

Det i sig gör dem äckligare.

Det har ingenting med ytlighet att göra.

Män med självrespekt och preferenser är naturligtvis mycket mer attraktivt för en kvinna.
Citera
2025-10-29, 02:46
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Kvinnor knullar vem de vill. Män knullar den de kan. Är det verkligen en nyhet?

Män är som sagt en förbrukningsvara på det sättet.

Man kan behandla dem hur som helst och de är fortfarande lika desperata och korkade.
Så länge det finns minsta chans på "fitta".

En man är som ett stort efterblivet barn.
Citera
2025-10-29, 07:43
Medlem
Var med där för längesen och intrycket jag fick var att det är för kvinnor och par. Ensamma män ska nog söka lyckan nån annanstans.
Citera
2025-10-31, 11:21
Medlem
När jag var singel sökte jag via BC kontakt med gamla pervo snuskgubbar för några år sedan, att runka naken hemma hos dem... Väldigt enkelt, träffade massor som jag runkade naken hos.

Sen hade jag extrem tur att jag träffade kvinnan jag nu är gift med på BC!
Citera
2025-11-03, 18:06
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmMinArsladeFru
När jag var singel sökte jag via BC kontakt med gamla pervo snuskgubbar för några år sedan, att runka naken hemma hos dem... Väldigt enkelt, träffade massor som jag runkade naken hos.

Sen hade jag extrem tur att jag träffade kvinnan jag nu är gift med på BC!

Vänta va? Du åkte hem till gamla gubbar och runkade framför dom? Nu gift med en kvinna? Du är bög min vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in