2022-03-24, 19:22
Medlem
2n00b4Us avatar
Hade ett konto dr frut, men tog bort det d det nstan bara var mn som skrev till mig. Jag hade annars lite kontakt med ngra par, som aldrig ledde nnstans. Men jag minns att mnnen som skrev till en mig ofta skrev att de var helt friska. Hur ofta tror ni det stmmer p en sida som BC?
Citera
2022-03-24, 20:00
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Hade ett konto dr frut, men tog bort det d det nstan bara var mn som skrev till mig. Jag hade annars lite kontakt med ngra par, som aldrig ledde nnstans. Men jag minns att mnnen som skrev till en mig ofta skrev att de var helt friska. Hur ofta tror ni det stmmer p en sida som BC?

Menade dom att dom inte hade ngra knssjukdomar eller?
Det beror ju alldeles p vilket liv man lever och vilket risktnk man har, bara fr att man finns p BC behver man inte leva riskfyllt, ven om en del gr det.

Mycket mrkligt att en del mn vljer att skriva till andra mn, lr vl inte var s ofta dom fr utdelning fr den chansningen antar jag?
Citera
2022-03-28, 20:09
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Menade dom att dom inte hade ngra knssjukdomar eller?
Det beror ju alldeles p vilket liv man lever och vilket risktnk man har, bara fr att man finns p BC behver man inte leva riskfyllt, ven om en del gr det.

Mycket mrkligt att en del mn vljer att skriva till andra mn, lr vl inte var s ofta dom fr utdelning fr den chansningen antar jag?

Visst kan man tycka att det r mrkligt att vuxna mnniskor inte kan lsa och att dom drfr skickar meddelanden till anvndarprofiler som inte r ute efter det dom sjlva kan erbjuda. Men, andra sidan, nr knsfrdelningen r s pass skev som den r p Bodycontact och mnga anvndare tycks vara ute efter samma typ av mnniskor/konstellationer kanske det trots allt inte r s konstigt att vissa skickar ivg massa meddelanden i hopp om att f napp.

Hur pass vanligt det r att homosexuella/bisexuella mn fr napp nr dom kontaktar heterosexuella kan jag dessvrre inte svara p. Men jag kan, precis som du r inne p, inte tnka mig att det hr till vanligheterna.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-03-28 kl. 20:14.
Citera
2022-03-30, 17:27
Medlem
Har varit medlem dr i omgngar
Oerhrt mycket jobb fr lite utdelning.

Nu verkar sajten dessutom har blivit vldigt inspirerad av Flashback s vldigt stor andel av de f tjejer som finns p sidan skriver att dem sker storkukade mn med +20cms kukar...
Citera
2022-03-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lil_farny
Har varit medlem dr i omgngar
Oerhrt mycket jobb fr lite utdelning.

Nu verkar sajten dessutom har blivit vldigt inspirerad av Flashback s vldigt stor andel av de f tjejer som finns p sidan skriver att dem sker storkukade mn med +20cms kukar...
Det gller ven par som sker en extra kille. Men det r vl inget problem d det kryllar av 20 cm kukar p BC😂
Citera
2022-03-31, 10:25
Medlem
DayNites avatar
hller med om vad mnga skriver gllande BC

BC har fyllt sin funktion nr man varit singel, ven som par , ltt att hitta swingersvnner och fester mm

frut var det ltt att f till sextrffar, ven anonyma trffar dr man sgs och knullade sen gick utan snack, i bilar, hallen, garaget, tvttstugan och p sommaren i parken, har ven knullat i en stngd thairestaurang p natten ( en helt annan historia ).

har gjort s sjuka saker, jag skulle kunna skriva en bok om olika ventyr frn tex BC.

mnga bgar som trlar BC och frsker ligga med hetro mn, jvligt tjatiga och utan stil, s jag frstr hur kvinnor p BC knner sig, man blir totalt avtrubbad och orkar inte

har tjejkompisar som r p BC och det r intressant att se hur dom kan vlja och vraka, dom kan ha 20 mn att knulla inom 30 min,
MEN som dom sger, det r vldigt ofta mn som pundar, blir fr fulla, nervsa, inte kan f stnd, eller sprutar efter 2 min, ljuger om hur dom ser ut, ljuger som sin kuk, kommer till en date utan kdisar, orakade, luktar illa, klr sig fult, eller bara r jvlig creepy, eller s kanske dom skickar en kompis istllet fr dom vgar inte g dig sjlva, listan r lng.

S att f ligga p BC r svrt d det r samma terkommande tjejer, samma trtta par och dessa bottenskrap till kvinnor fr knulla hur som, dom behver inte ens ha en bild, bara lgga ut annons om kuk.

Det r p BC flertalet kvinnor benmner sig som "ngot mullig", men skulle platsa som SSBBW i vanliga livet och rultar fram i fr sm trningstajts.

Nu p det senaste halvret s str det "endast nordiska mn" i dom flesta tjejers / pars profiler vilket inte s r s konstigt men trkigt att hudfrg ska vara avgrande.

BC var en bra sida, Hemligg inte s bra och Tinder r det som gller nu om du vill ligga och har lite game, stil samt ser bra ut.
Senast redigerad av DayNite 2022-03-31 kl. 10:29.
Citera
2022-03-31, 10:41
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Den r inte ens mobilanpassad! Sen vill alla brudar gka utan gummi! Tammefanimig sandslst.
visst r det mrkligt att s mnga kvinnor p BC vill ha random sextrffar utan kondom?
dom fr flera 100 svar p sina annonser, det galet, vem ligger utan kdis ? sker random cream pies, jvla idioter
Citera
2022-07-12, 20:53
Medlem
FuckSwedens avatar
r det bara hr som skfunktionen saknas helt? Jag r inte plusmedlem.
Citera
2022-07-12, 21:13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
r det bara hr som skfunktionen saknas helt? Jag r inte plusmedlem.

Skfunktionen har varit borta sen BC hade ngot sorts trubbel med hemsidan eller servern fr ngra veckor sedan. Det gr inte att komma t forumet heller, s terstr att se ifall dom lgger energi p att f till det.
Utan skfunktion blir det lite trubbigt...
Citera
2022-07-12, 21:16
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Skfunktionen har varit borta sen BC hade ngot sorts trubbel med hemsidan eller servern fr ngra veckor sedan. Det gr inte att komma t forumet heller, s terstr att se ifall dom lgger energi p att f till det.
Utan skfunktion blir det lite trubbigt...
Vilken tur att jag inte lade pengar p skiten d. ;D
Citera
2022-07-12, 21:21
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Vilken tur att jag inte lade pengar p skiten d. ;D

Fr stunden s fungerar sidan i sig, men minus skfunktionen och forumdelen.

Du kan ju ska genom att kolla igenom inloggade profiler lnsvis, men blir ju trubbigare n den vanliga skfunktionen. r man gratismedlem s fyller inte skfunktionen s stor nytta tycker jag nd d man inte kan filtrera p lder och annat.
Citera
2022-07-13, 06:12
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Precis, hitta ngon vettig kvinna p kontactsidor likt denna r som frgjort.
Antingen r det frtckta betaldamer eller ocks r det skadat och kantsttt gods, svl utvndigt som p insidan😄

Nej passa er noga, kontakter med kvinnor ska man ska p stllen dr normaliteten r pkltt tillstnd p bilderna.

Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
visst r det mrkligt att s mnga kvinnor p BC vill ha random sextrffar utan kondom?
dom fr flera 100 svar p sina annonser, det galet, vem ligger utan kdis ? sker random cream pies, jvla idioter
Vi har sedan ngot r inte ngon profil p BC och inte p ngon annan kontaktsida heller, fr den delen.
BC fyllde nog sin funktion men var en enorm tidstjuv. Att sortera agnarna frn vetet var ett jttejobb. S smningom s blev det lttare nr vi hittade serisa personer som kunde bertta vilka profiler som kunde g direkt i skrpkorgen.
Numera har vi en egen adressbok fr de vnner vi klickar med, svl par som singlar. Nya bekantskaper lr vi knna p festerna.
Nakenbaden kan faktiskt ocks funka som kontaktyta. Tyvrr r det vldig mnga numera p baden som inte ker skidor men allemansrtten omfattar ven dem.
Hittade nyligen en tjej/kvinna som tilltalade oss och hon blev nyfiken p oss. Vi solade, badade och bytte erfarenheter o tankar, plus email adresser.
I slutet av vr resa p BC s knde vi som mnga har beskrivit hr, att desperationen tagit verhand. Troligen pga av snedfrdelningen mella singlar o par.
Att det finns par/kvinnor som vgar cream pie r inget vi hetsar upp oss fr. Troligen skrare att f det frn 10 - 15 mn som testat sig i nrtid n random mn p Mas Palomas eller Cap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in