2019-08-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Var det ngon brud frn Gteborg?

Ja ett par stycken.
Citera
2019-08-08, 20:04
Ok vad hette dom p bc? Nyfiken bara har varit med en d del dr ifrn med.
Citera
2019-08-09, 10:41
Nr var erat senaste ligg med en kvinna p bodycontact?
Citera
2019-08-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ok vad hette dom p bc? Nyfiken bara har varit med en d del dr ifrn med.

Minns inga namn, men de var rtt unga. 16, 18 och ca 25 r

Citat:

ca 4-5 r sedan kanske.
Citera
2019-08-17, 18:51
Medlem
Citat:
Fr 30 min sen haha
Citera
2019-08-17, 21:07
Medlem
Min erfarenhet r att det r omjligt att f sex dr nr nstan ver 95 % av medlemmarna r killar och resten mindre n 5 % r tjejer, s hur stor chans har man att f sex dr om man r heterosexuell man?
Det mrks ganska tydligt om man r tjej och bombarderas av hundratals eller tusentals meddelanden frn desperata manliga medlemmar bara frsta dagen, s det r inte konstigt att de flesta tjejer p Bodycontact inte svarar!

S min erfarenhet av Bodycontact efter att ha varit medlem dr i ver 12 r, det r bara slseri med tid och energi.
Senast redigerad av Rolfsvenne 2019-08-17 kl. 21:13.
Citera
2019-08-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfsvenne
Min erfarenhet r att det r omjligt att f sex dr nr nstan ver 95 % av medlemmarna r killar och resten mindre n 5 % r tjejer, s hur stor chans har man att f sex dr om man r heterosexuell man?
Det mrks ganska tydligt om man r tjej och bombarderas av hundratals eller tusentals meddelanden frn desperata manliga medlemmar bara frsta dagen, s det r inte konstigt att de flesta tjejer p Bodycontact inte svarar!

S min erfarenhet av Bodycontact efter att ha varit medlem dr i ver 12 r, det r bara slseri med tid och energi.

Hller med dig!

Var medlem till fr tv r sedan. Sa upp mitt medlemskap och trffar folk IRL istllet. Fungerar mycket bttre.
Citera
2019-08-18, 11:03
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Hller med dig!

Var medlem till fr tv r sedan. Sa upp mitt medlemskap och trffar folk IRL istllet. Fungerar mycket bttre.

Omjligt r det inte men absolut inte det effektivaste stllet fr att f ligga. Dessutom r det svrt att ven som kille hitta dom fina tjejerna d det r mnga lgvattenmrken som utnyttjar maktstllningen som tjejer har p en sn sida. Har man som man attraktiva bilder underlttar det nog, MEN vad de flesta mn inte frstr kanske r att viktigaste r att kunna skriva bra och uttrycka sig s tjejerna/paren blir intresserade. Nr jag testade den sidan ett tag hade jag inga bilder men fick ngra bra napp nd, bilder kan man ta via appar sen.

Har man utseendet fr sig s r tex Tinder extremt mycket lttare och balanserat, mycket lttare att hitta snygga tjejer dr. ven hrt att badoo ska vara ltt.
Citera
2019-08-18, 11:16
Bannlyst
Citat:

Som du sger s bestr BC mest av desperata mn som inte ftt knulla p r, och dom f kvinnor som finns dr r mer eller mindre trsktroll. Fetton, handikappade, missbildade, gamlingar, och andra typer av tjejer som har problem p dejtingmarknaden.
Fr kom igen, som vi alla vet r det inga problem fr en snygg/st tjej att f ligga. En sn tjej skulle aldrig behva vara medlem p en knullsite dr utbudet bestr av uttorkade mn som kan g ver lik fr att knulla.

/Niggern
Citera
2019-08-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Som du sger s bestr BC mest av desperata mn som inte ftt knulla p r, och dom f kvinnor som finns dr r mer eller mindre trsktroll. Fetton, handikappade, missbildade, gamlingar, och andra typer av tjejer som har problem p dejtingmarknaden.
Fr kom igen, som vi alla vet r det inga problem fr en snygg/st tjej att f ligga. En sn tjej skulle aldrig behva vara medlem p en knullsite dr utbudet bestr av uttorkade mn som kan g ver lik fr att knulla.

/Niggern

Av olika anledningar s finns det folk som vill ska/ trffa anonymt och veta i frvg vad som gller. Tjejer och par med fantasier de skms ver vgar kanske inte g ut och frga mn p stan om de vill komma med hem och kissa p dem. Det vore ocks tidskrvande och mnga frgor till fel personer.
Det finns skerligen mest trsktroll men det finns ven en hel del normala och ven riktigt snygga dr. Tjejer som r upptagna r kanske ofta snyggare n singeltjejerna. Jag har bara sttt p tjejer som ligger runt 7-8 p skalan. Kropp 9 tom.
Citera
2019-08-18, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Av olika anledningar s finns det folk som vill ska/ trffa anonymt och veta i frvg vad som gller. Tjejer och par med fantasier de skms ver vgar kanske inte g ut och frga mn p stan om de vill komma med hem och kissa p dem. Det vore ocks tidskrvande och mnga frgor till fel personer.
Det finns skerligen mest trsktroll men det finns ven en hel del normala och ven riktigt snygga dr. Tjejer som r upptagna r kanske ofta snyggare n singeltjejerna. Jag har bara sttt p tjejer som ligger runt 7-8 p skalan. Kropp 9 tom.
Samma hr. Faktiskt s sttte jag p Prinsessan Sofia, aka Sofia Hellqvist fr en sisdr 12 r sen. Hon var riktigt het p grten m jag sga.
Citera
2019-09-21, 17:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeithri
Den bilden knns ju skev tycker jag. Har porrstjrnor inte strre?
Var en kille som skrev till mig som bara hade 10 cm... Mer om det nedanfr.
Vi pratar omkrets nu, r du uppmrksam?
Citat:
Jag blir kt p bde och.
Jag kan bli grymt kt p det visuella men ven p tanken
tanken p att den du ligger med r ngon annan?... kanske Johnny Deppig?

Citat:
Minst 3 som skrivit till mig har blivit arga fr att jag gett dom nobben.
En kallade mig frdomsfull fr att jag ppekade direkt i hans ppningsbrev bara var ute efter sex - denne man hade dessutom totalt sett 3 bilder av sig sjlv, en bild p sitt ansikte, och tv exakt lika bilder p sin enbart 10cm lilla kuk.

En av dom frsta blev frbannad och sade ngot skumt bara om att han var glad fr sin hjd d han var 170 och minsan en riktig man fr det, trots att jag inte sagt ngot elakt mot det o_O

Tror en av favoriterna av dom som inte kan lsa var en som frgade mig om vi skulle knulla, om han kunde komma ver direkt sent p natten, varp jag frgade om han ens hade lst min sida dr jag har krav p att inte vara en hrig apa t.ex.. Han svarade med "Nej, jag lser inte en hel bok." . . .
Och ja, han var hrig och nej, trots 10 pm drefter och trots att jag var vrlkt den kvllen s fick han fortfarande inte komma ver. Hade han lst och platsat det jag sker, d hade det ju varit en annan historia..

S det r min erfarenhet av BC thus far.

En rolig sak r att en tjej jag pratat med ville prata mer fr jag kunde formulera mig mer n 10 brev utan att det blev "Ska vi knulla", och ett par skrev till mig och var vldigt flrtiga ver att jag kunde skriva med hjrna tillskillnad frn den stora majoriteten
Angende lskunnigheten, s handlar det om att dom inte respekterar vad du sker, drfr att dom tror att dom r sna stjrnor att du ska bli intresserad av parbyte, fr ett sdant erbjudande kan ingen tjej st emot, och det stmmer ju s lnge det r 2 killar (helst svarta) och en 1 tjej, dremot gillar ni inte tanken p 2 tjejer och 1 kille och att vara tredje hjulet i det straighta parets lilla ljliga spel
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-21 kl. 17:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in