Citat:
Ursprungligen postat av
Zeithri
Den bilden knns ju skev tycker jag. Har porrstjrnor inte strre?
Var en kille som skrev till mig som bara hade 10 cm... Mer om det nedanfr.
Vi pratar omkrets nu, r du uppmrksam?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zeithri
Jag blir kt p bde och.
Jag kan bli grymt kt p det visuella men ven p tanken
tanken p att den du ligger med r ngon annan?... kanske Johnny Deppig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zeithri
Minst 3 som skrivit till mig har blivit arga fr att jag gett dom nobben.
En kallade mig frdomsfull fr att jag ppekade direkt i hans ppningsbrev bara var ute efter sex - denne man hade dessutom totalt sett 3 bilder av sig sjlv, en bild p sitt ansikte, och tv exakt lika bilder p sin enbart 10cm lilla kuk.
En av dom frsta blev frbannad och sade ngot skumt bara om att han var glad fr sin hjd d han var 170 och minsan en riktig man fr det, trots att jag inte sagt ngot elakt mot det o_O
Tror en av favoriterna av dom som inte kan lsa var en som frgade mig om vi skulle knulla, om han kunde komma ver direkt sent p natten, varp jag frgade om han ens hade lst min sida dr jag har krav p att inte vara en hrig apa t.ex.. Han svarade med "
Nej, jag lser inte en hel bok." . . .
Och ja, han var hrig och nej, trots 10 pm drefter och trots att jag var vrlkt den kvllen s fick han fortfarande inte komma ver. Hade han lst och platsat det jag sker, d hade det ju varit en annan historia..
S det r min erfarenhet av BC thus far.
En rolig sak r att en tjej jag pratat med ville prata mer fr jag kunde formulera mig mer n 10 brev utan att det blev "
Ska vi knulla", och ett par skrev till mig och var vldigt flrtiga ver att jag kunde skriva med hjrna tillskillnad frn den stora majoriteten

Angende lskunnigheten, s handlar det om att dom inte respekterar vad du sker, drfr att dom tror att dom r sna stjrnor att du ska bli intresserad av parbyte, fr ett sdant erbjudande kan ingen tjej st emot, och det stmmer ju s lnge det r 2 killar (helst svarta) och en 1 tjej, dremot gillar ni inte tanken p 2 tjejer och 1 kille och att vara tredje hjulet i det straighta parets lilla ljliga spel