2020-08-29, 16:52
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigge88
Har varit medlem dr rtt lnge och sidan har helt klart gtt ner sig ordentligt.
i min mening r den fylld av fejk profiler eller TS personer som sljer sex.
har haft ngra lyckade trffar med tjejer el par men det r f.

Finns bttre sidor fr singel killar

singel straight killar, jas vilken d som r gratis ? sg inte tinder eller badoo
Citera
2020-08-29, 18:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigge88
Har varit medlem dr rtt lnge och sidan har helt klart gtt ner sig ordentligt.
i min mening r den fylld av fejk profiler eller TS personer som sljer sex.
har haft ngra lyckade trffar med tjejer el par men det r f.

Finns bttre sidor fr singel killar

Sjlvklart behvs lite tur, och att man lyckas gra sin profil "kvinnovnlig", vilket jag tycker att en hel del mn kunde gra bttre.
Str det i princip bara att man r som folk r mest, och att man ser ut som folk gr mest, vad kan den mannen ha som jag kan tnkas vilja ha d?
Men en liten klick mn har frsttt vad som behvs, och dom har nog lite strre tur, beroende p vad och vem dom sker.
Citera
2020-08-29, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Sjlvklart behvs lite tur, och att man lyckas gra sin profil "kvinnovnlig", vilket jag tycker att en hel del mn kunde gra bttre.
Str det i princip bara att man r som folk r mest, och att man ser ut som folk gr mest, vad kan den mannen ha som jag kan tnkas vilja ha d?
Men en liten klick mn har frsttt vad som behvs, och dom har nog lite strre tur, beroende p vad och vem dom sker.

Jag tittade in en snabbis fr ett halvr sedan. I min region va frdelningen av inloggade ca 350 mn och 8 kvinnor varav de flesta inte va ngot strre kap. Visst att det kanske va endel bgar som gr att oddsen blir bttre. Men att en bra text skulle frndra mycket r tveksamt. Bra bilder verkar dremot fungera ganska `bra` . r det verkligen vettiga mn dr? Knns inte som att ngon man med en smula sjlvrespekt stannar dr allt fr lnge.
r ju bra mycket lttare att f ligga p `dateing` sidor.
Citera
2020-08-29, 19:00
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Jag tittade in en snabbis fr ett halvr sedan. I min region va frdelningen av inloggade ca 350 mn och 8 kvinnor varav de flesta inte va ngot strre kap. Visst att det kanske va endel bgar som gr att oddsen blir bttre. Men att en bra text skulle frndra mycket r tveksamt. Bra bilder verkar dremot fungera ganska `bra` . r det verkligen vettiga mn dr? Knns inte som att ngon man med en smula sjlvrespekt stannar dr allt fr lnge.

Det r nog vldigt olika p olika stllen, och hur man sjlv resonerar.
Jag som bara sker sex gr det enbart p sida fr sexsk d jag inte vill lusa ner en vanlig dejtingsida med snt, det vill jag ska f vara till sk fr ngon seris relation.
I min region ser det inte ut s, minns inte exakt nu, och jag rknar p profiler d jag aldrig kolla annonser, men lt sga att det var 8-9 mn per kvinna i mitt ln, av dom som var inloggade i och fr sig.

Jag kollar inte p bilder, jag gr p vad mannen skriver i sin profil och om han matchar det jag sjlv sker, och gr han det s skriver jag till honom och sger vad jag tycker mig kunna erbjuda, och vad jag fastnade fr i hans profil. Fr mig kommer byte av bild p ansikte frst d jag tycker att det verkar vara en vettig man, men s sker jag ngon fr terkommande trffar ocks, och inga ONS utan snarare ngra kk:s, och det har jag lyckats ver frvntan med.

Jag upplever att jag har hittat vettiga unga mn, men man fr ju anvnd sunt frnuft och slla bort dom som inte kan uppfra sig eller inte ens fra en civiliserad dialog med en annan mnniska. Och frutom att vara vettig ska ju mannen ska samma sak som mig om det ska bli ngot.

Fr mig r sttet mannen presenterar sig p vldigt avgrande, men allra viktigast att mannen r singel d upptagna r fridlysta fr mig, d det r ett av stten jag sllar p.
S obefintlig info s gr jag vidare, d det fr mig visar hur engagerad mannen r. Och jag kollar grna profiler med annorlunda och unika anvndarnamn, och bilder bryr jag mig vldigt lite om, det blir ett senare bekymmer. Och har mannen anteckningar i sin dagbok r det ett mycket stort plus, d det ger en bttre bild av mnniskan bakom mannen, men f mn har det.

S fr min del, s har ganska mn sorterat bort sig sjlva rtt snabbt, d mnga inte tnker p vad en kvinna vill ha fr info fr att bli intresserad, och tar man inte reda p det s r det svrt att f ngot resultat.
Men att mn har det tuffare n kvinnor, s r det tyvrr. Men ifall alla som sker enbart sex skulle vara p en sn sida i stllet fr p vanlig dejtingsida kanske frdelningen skulle bli lite mindre orttvis?
Citera
2020-08-29, 19:10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668

Frskte rkna nyss, men d det r en hel del mn som r bi, och som sker en annan man i stllet fr en kvinna, s vet jag inte hur jag ska rkna.
Men om jag gissar sdr mellan tummen och pekfingret, s r det ju sklart bra mnga fler mn n kvinnor. Men blir bkigt att dela upp och rkna bara bland hetero, s ids inte rkna ut hur det ser ut, men bland mn som har en bra och utfrlig profiltext, jmfrt med obefintlig beskrivning, s har dom ju betydligt strre chans till i frsta hand svar och fr den andra att det leder till trffar. tminstone utifrn dom mn jag pratat med, d jag brukar frga hur det ser ut allmnt. Jag tycker mig vga dra slutsatsen att om man lgger ner en stund p profil och dagboksanteckningar fr att ge en realistisk bild av vem man r, s kar chansen bra mycket n om man bara slnger in nt som alla andra skriver.

Men det spelar ocks roll om man bara skriver "Tjena, lget?" , d jag frsttt att en hel del, bde mn och kvinnor, inte svarar p meddelanden som man kan lsa utan att ppna. Mnga krver att men ser att det finns en tanke med varfr en person skriver till just mig, och vad r det dom har fastnat fr, och har han det jag sker.
Fr om den som skriver till inte orkar engagera sig, varfr ska jag engagera mig i att svara d?
Lite "som man ropar fr man svar" skulle jag vilja sga
Citera
2020-08-29, 22:38
Medlem
Eastmancolors avatar
S jag har missuppfattat detta (fr isf var infon otydlig p BC) att ett kortvarigt plusabonnemang automatiskt blir ett gratismedlemskap efter tidsfristens slut? Trodde profil bara inaktiverades.

Kan man smsbetala om man har kontantkort?
Citera
2020-08-29, 22:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
S jag har missuppfattat detta (fr isf var infon otydlig p BC) att ett kortvarigt plusabonnemang automatiskt blir ett gratismedlemskap efter tidsfristens slut? Trodde profil bara inaktiverades.

Kan man smsbetala om man har kontantkort?

Fr mig s blev det ett gratis medlemskap s fort jag slutade betala, s jag utgr frn att det gller lika fr alla.

Vet inte om det gr med kontantkort, du fr nog prova i s fall? Men annars gr det att betala med bankkort, men jag har betalat via sms bara.
Citera
2020-09-01, 10:41
Medlem
Ngon annan som inte kommer in p sidan ? Varit nere fr mig ett par dagar nu
Citera
2020-09-01, 11:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XinoZ
Ngon annan som inte kommer in p sidan ? Varit nere fr mig ett par dagar nu

Har varit problem till och frn i ngra dagar, men inloggad senast igr kvll utan problem. Men dom har haft problem med ngon server som legat nere.
Citera
2020-09-05, 11:11
Medlem
bdawgs avatar
Det knns som att de som skter sidan r vldigt lata, den r ju inte direkt renoverad sedan 2013,
de brjade med ett mobilt interface som nu r borta sedan de fick gra en back-up som troligtvis var frn 2013.

Gr inte regga nytt konto nu heller, register-sidan har de glmt lnka om.

Den som skter sidan drar skert in lite pengar p en sida som skter sig sjlvt mer eller mindre,
anmler du ngon blir den bannad direkt verkar ju mer eller mindre sktas automatiskt vilket kan
va sttande.

Vem som skter sidan, ligger bakom den etc framgr inte direkt heller och supportsidan r nere.

I vrigt r mina erfarenheter rtt goda, har trffat tre tjejer och tv par sista ret frn sidan.
Nuvarande KK:n r precis som jag vill ha en tjej i sngen, klagar inte men sidan r knappast modern.
Senast redigerad av bdawg 2020-09-05 kl. 11:27.
Citera
2020-09-21, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Hur lgger du fram att du vill ses terkommande och kollar av sexuella preferenser i den riktiga vrlden?

Jag har turen att inte bli s "bombad", men har valt att inte ha bild och en intetsgande profil, med relevant info i dagboken.
Det verkar slla bort dom som inte r angelgna nog att ta reda p vad jag sker ☺

Det frklarar varfr en del mn vill ha bevis p att jag verkligen r en kvinna....
Men jag kr nog vidare p BC d jag vill ha ngra "kriterier" skerstllda innan jag vet om mannen r intressant.

Haha, bra frga, det grs oftast inte i frvg utan det blir att provkra, och var det bra s ser man till att det blir fler gnger. Hnder sklart att man blir lite besviken ibland, men det nya spnnande r ocks roligt, att man inte vet allt i frvg utan fr utforska sig fram. Sen tnkte jag nog mer p vrlden utanfr sexsidor mer n irl, har hittat mnga KKs p diverse ntsidor som inte var fr sex.

Ja en tom profil undrar man ju om det r ngon seris, fast med tjejer undrar man alltid om det r en tjej.
Speciellt d man brjat prata med en snygg tjej som gillar rtt saker. D misstnker jag alltid att det r ngot lurt tills jag trffat dem, ven efter de verifierat sig Och det hnder ju att de inte ser exakt ut som p sina bilder utan att de "frbttrat" bilderna.
Citera
2020-09-21, 11:20
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Haha, bra frga, det grs oftast inte i frvg utan det blir att provkra, och var det bra s ser man till att det blir fler gnger. Hnder sklart att man blir lite besviken ibland, men det nya spnnande r ocks roligt, att man inte vet allt i frvg utan fr utforska sig fram. Sen tnkte jag nog mer p vrlden utanfr sexsidor mer n irl, har hittat mnga KKs p diverse ntsidor som inte var fr sex.

Ja en tom profil undrar man ju om det r ngon seris, fast med tjejer undrar man alltid om det r en tjej.
Speciellt d man brjat prata med en snygg tjej som gillar rtt saker. D misstnker jag alltid att det r ngot lurt tills jag trffat dem, ven efter de verifierat sig Och det hnder ju att de inte ser exakt ut som p sina bilder utan att de "frbttrat" bilderna.

P vilket stt byter ni bilder?
I appen kik kan man fota direkt, och d kan man inte pverka bilden. Den som r skicklig kanske bryr sig om vinkeln men sjlva bilden r i realtid, s rlig vad gller den biten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in