Citat:
Ursprungligen postat av
thomas6668
Jag tittade in en snabbis fr ett halvr sedan. I min region va frdelningen av inloggade ca 350 mn och 8 kvinnor varav de flesta inte va ngot strre kap. Visst att det kanske va endel bgar som gr att oddsen blir bttre. Men att en bra text skulle frndra mycket r tveksamt. Bra bilder verkar dremot fungera ganska `bra` . r det verkligen vettiga mn dr? Knns inte som att ngon man med en smula sjlvrespekt stannar dr allt fr lnge.
r ju bra mycket lttare att f ligga p `dateing` sidor.
Det r nog vldigt olika p olika stllen, och hur man sjlv resonerar.
Jag som bara sker sex gr det enbart p sida fr sexsk d jag inte vill lusa ner en vanlig dejtingsida med snt, det vill jag ska f vara till sk fr ngon seris relation.
I min region ser det inte ut s, minns inte exakt nu, och jag rknar p profiler d jag aldrig kolla annonser, men lt sga att det var 8-9 mn per kvinna i mitt ln, av dom som var inloggade i och fr sig.
Jag kollar inte p bilder, jag gr p vad mannen skriver i sin profil och om han matchar det jag sjlv sker, och gr han det s skriver jag till honom och sger vad jag tycker mig kunna erbjuda, och vad jag fastnade fr i hans profil. Fr mig kommer byte av bild p ansikte frst d jag tycker att det verkar vara en vettig man, men s sker jag ngon fr terkommande trffar ocks, och inga ONS utan snarare ngra kk:s, och det har jag lyckats ver frvntan med.
Jag upplever att jag har hittat vettiga unga mn, men man fr ju anvnd sunt frnuft och slla bort dom som inte kan uppfra sig eller inte ens fra en civiliserad dialog med en annan mnniska. Och frutom att vara vettig ska ju mannen ska samma sak som mig om det ska bli ngot.
Fr mig r sttet mannen presenterar sig p vldigt avgrande, men allra viktigast att mannen r singel d upptagna r fridlysta fr mig, d det r ett av stten jag sllar p.
S obefintlig info s gr jag vidare, d det fr mig visar hur engagerad mannen r. Och jag kollar grna profiler med annorlunda och unika anvndarnamn, och bilder bryr jag mig vldigt lite om, det blir ett senare bekymmer. Och har mannen anteckningar i sin dagbok r det ett mycket stort plus, d det ger en bttre bild av mnniskan bakom mannen, men f mn har det.
S fr min del, s har ganska mn sorterat bort sig sjlva rtt snabbt, d mnga inte tnker p vad en kvinna vill ha fr info fr att bli intresserad, och tar man inte reda p det s r det svrt att f ngot resultat.
Men att mn har det tuffare n kvinnor, s r det tyvrr. Men ifall alla som sker enbart sex skulle vara p en sn sida i stllet fr p vanlig dejtingsida kanske frdelningen skulle bli lite mindre orttvis?