2020-08-28, 15:05
Medlem
Anna resonerar:

Lukas säger att han inte kommer från Norrland för att Umeå ligger i Västerbotten. Enligt Anna är det självklart att han kommer från Norrland eftersom Västerbotten ligger i Norrland.

Sedan blir hon irriterad på en som påpekar att Umeå ligger i Västerbotten och säger, håll i er:

Att hon blir trött på sånt tjafs, det är samma sak som att hon skulle bo i Märsta, för det gör hon inte, hon bor i Odensala som har märsta som postadress (då det ligger i Märsta), men det är självklart att Odensala inte är Märsta!
Citera
2020-08-28, 15:05
Medlem
Vafan livar hon ff!? Hon har väl suttit där flera timmar
Citera
2020-08-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Typ 2,5 h! Jag har bara kollat sporadiskt men har aldrig sett att live-markeringen varit borta så hon verkar ha kört hela tiden.
Citera
2020-08-28, 15:14
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

Japp, hon körde ett riktigt maraton, en enda lång live.
Citera
2020-08-28, 15:16
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Bra Antonio !! Låt dig inte tryckas ned !

Håller med, det var ganska uppfriskande att höra någon mer eller mindre be henne hålla käft.

Tänker att det kan vara bra för honom också, att slå sig fri från Fläskfia och försöka göra något bra av sitt liv. Kanske risken för återfall i brott minskar också!
Citera
2020-08-28, 15:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Anna resonerar:

Lukas säger att han inte kommer från Norrland för att Umeå ligger i Västerbotten. Enligt Anna är det självklart att han kommer från Norrland eftersom Västerbotten ligger i Norrland.

Sedan blir hon irriterad på en som påpekar att Umeå ligger i Västerbotten och säger, håll i er:

Att hon blir trött på sånt tjafs, det är samma sak som att hon skulle bo i Märsta, för det gör hon inte, hon bor i Odensala som har märsta som postadress (då det ligger i Märsta), men det är självklart att Odensala inte är Märsta!

Va, pöjken måste ju vara efterbliven om han inte fattat att Umeå ligger i Norrland..
Alla smarta personer håller sig undan denna familj.
Lucas kommer att vara kvar i familjen för resten av hans liv, såvida inte hans familj räddar honom, men han har väl ingen..
Han behöver en god man..
Citera
2020-08-28, 15:17
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag orkade inte med hela hennes live men OJ vad jag tycker synd om Lucas. En liten 21-årig norrbottning som hamnat i Märstamorsans och Lazy F’s klor.
Hans dialekt gör att jag gissar att han kommer någonstans från Luleå med omnejd. Stackars pojk

Han visste inte vad han gav sig in på, stackarn.
Citera
2020-08-28, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Va, pöjken måste ju vara efterbliven om han inte fattat att Umeå ligger i Norrland..
Lucas kommer att vara kvar i familjen för resten av hans liv, såvida inte hans familj räddar honom, men han har väl ingen..
Han behöver en god man..
Hans pappa nämndes i liven när hon pratade om dialekter och hon nämnde även hans förnamn.
Citera
2020-08-28, 15:22
Medlem
[quote=Nickolito|72741274]
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Hehe ja det hörde jag. Hon e riktigt sne på Camilla. Skicka henne filmen s

Hon har fått den
Citera
2020-08-28, 15:27
Medlem
här kommer film när bookmänniskan pratar om bloggbevakning

https://forumfiles.com/tbDdIcP6o5/IMG_1177_MOV
Citera
2020-08-28, 15:31
Medlem
Anna får frågan om varför hon svär så mycket. ”För att jag är så skön” blir svaret. Anna menar att eftersom hon inte super och knarkar och en sak till så får hon väl svära, man måste få ha nåt fel.

För övrigt heter det inte längre att hon slutat äta bröd utan nu heter det att hon äter väldigt lite av det. Det kan ju vara sant.

Och på tal om sant så svarar Anna på en fråga om det att hon tycker generellt inte man ska ljuga men hon gör det ibland. Absolut inte för att vara elak mot någon eller så utan bara enstaka gånger när det kan lösa en situation till det bättre eller befogade vita lögner. Till skillnad från ”vissa av mina kvinnliga artistkollegor”.
Citera
2020-08-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Han behöver en god man..

Han driver ju med henne!

Om Anna inte bor i Märsta så kommer han inte från Norrland!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in