2020-08-11, 11:11
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En av de första hon gjorde... Som kanske inte ens blev så bra eftersom Anna var nybörjare. Inget jag skulle vilja ha. Låter lite som barn som kommer hem med nåt kludd från förskolan, nåt man inte ens ser vad det är.

Exakt, så patetisk Anna är...det där alstret kommer Åza diskret gömma undan, kan ev ta fram om Anna orkar åka och hälsa på.
Tror nog Åza var ännu tröttare efter Stolledano besöket och inte åt hon upp färdkosten, aldrig...låg nog i 140 hela vägen hem.
Citera
2020-08-11, 11:13
Medlem
Åh Jag mår så dåligt av att se Anna,måste sluta
Vem vill ha en drejad skål av Anna !!!!!
Hon är bara sååå pinsam.
Citera
2020-08-11, 11:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Eftersom jag fortfarande har gamla skolkamrater som jobbar i tvbranschen så har vi spekulerat lite om Anna och hennes realityserie. Det kan nog stämma att Anna blivit kontaktad. Men när dom sedan gjort research så insåg dom att Anna inte är så intressant. Hon är för ointressant som karaktär. Alla negativa egenskaper dränker de goda, om det nu finns några såna.
Skulle nog inte bli förvånad ifall familjens kriminella eskapader sätter käppar i hjulet för en eventuell tvserie. Antonios våldtäkt är många medvetna om. När jag hade mitt första jobb i tvbranschen som loggare/researcher så satt man i princip och googlade i 8-9 timmar om dagen. Antonios våldtäkt har garanterat inte gått en researcher obemärkt förbi.

En annan aspekt är drama. Drama och tragedier är spännande och lockar tittare. Dock är Anna dramatisk av helt fel anledningar. Hennes drama uppstår ur vanföreställningar snarare än konflikter med yttre världen. Titta t.ex på The Osbournes när dom har en konflikt med grannarna. Dom kastar en skinka över staketet och spelar dödsmetal. Det är kul eftersom vi som tittare kan ändå relatera till den typen av konflikt, vi alla har ju upplevt störande grannar. Men när Anna sitter med stirrande ögon, gråten i halsen och påstår att alla är ute efter henne så saknas det igenkänning. Vi kan säkert uppleva hennes sinnesstämning nån gång i livet, men inte 24/7 som Anna. Det blir för obekvämt att titta på en psykiskt sjuk människa som felaktigt projicerar en perfekt tillvaro. Den enda realityserien som skulle kunna passa är en där vi följer Annas "väg tillbaka". Dvs att hon fått insikt om sin sjukdom och nu gör en lång resa för att bli frisk. Det skulle vara intressant att titta på. Fast tvivlar på att Anna skulle kunna lägga alla korten på bordet och börja gräva i all smärta offentligt.
Ja, det ska ju ändå ge nåt, och Annas ständiga psykbryt är ju bara samma samma. Sen lär hon nog inte vara helt lätt att samarbeta med, det har ju i alla lägen alltid gått åt skogen. T ex arga snickaren, Melodifestivalen m fl. Rätt vad det är kanske hon bara vägrar medverka, och även om man har styrt upp alla kontrakt så lär ju Anna begå kontraktsbrott, även om hon skulle bli ersättningsskyldig så har hon inget att betala med och inget att mäta ut.

Sen har ju både sonen och gökungen begått grova brott som inte accepteras av den breda allmänheten. Dessutom har hon ju själv åkt på snatteri, kanske stöld med. Sen har hon väl även ett kontraktsbrott i historiken med någon manager hon vägrat betala. Förekommit hos kronofogden har hon gjort gånger flera.

En sak är säker, hon är hiskligt avundsjuk på Wahlgrens.

En annan sak, är att om det skulle bli en serie, så kommer hon mest lipa, tycka synd om sig själv, prata om sina operationer, och framhäva hur perfekt hon är. Skulle kanske vara kul i två avsnitt, men sen blir det bara segt.

Jag har sagt det förr och säger det igen, de är en kopia på Våra värsta år. Al Bundy.
Citera
2020-08-11, 11:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En av de första hon gjorde... Som kanske inte ens blev så bra eftersom Anna var nybörjare. Inget jag skulle vilja ha. Låter lite som barn som kommer hem med nåt kludd från förskolan, nåt man inte ens ser vad det är.
Haha Anna tyckte väl den vart skit så därför fick on med sig den.
Citera
2020-08-11, 11:45
Medlem
Är det någon mer än mig som drömt mardrömmar om hennes bländande (ej i positiv bemärkelse) leende?
Citera
2020-08-11, 12:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Åh Jag mår så dåligt av att se Anna,måste sluta
Vem vill ha en drejad skål av Anna !!!!!
Hon är bara sååå pinsam.
Någon som tror att Annas alster får samlarvärde en dag, som Lisa Larsson?
Alla som bor längs Åzas färdväg - ut och leta längs vägrenarna efter Annas skål. Den kan bli värdefull en dag.
Citera
2020-08-11, 12:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LACKofIMAGINATION
Är det någon mer än mig som drömt mardrömmar om hennes bländande (ej i positiv bemärkelse) leende?
Nej, jag har mest grubblat över varför Annas tänder inte lyste på bilderna Åza tog. Smutsfilter?
Citera
2020-08-11, 12:12
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag har sagt det förr och säger det igen, de är en kopia på Våra värsta år. Al Bundy.

Al Bundy är kultur och kult, grisen är allt annat än det. Gör om, gör rätt
Citera
2020-08-11, 12:32
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om jag fattat det rätt var hon på väg hem från någon annan stans (Gotland?) och svängde inom Anna innan hon fortsatte hemåt. Så hon hade inte kört 5-6 h bara för att äta frukost hos Anna.

Ok, inte riktigt lika galen som jag trodde först.
Men frågan om varför man umgås med AB frivilligt och om hon är lika konstig som henne återstår.
Citera
2020-08-11, 12:35
Medlem
Tycker frun i Ankeborg ser bra ut på fotot med hon Åsa. Varför hålla på med filter när hon ser bättre ut utan? Jag är som så många blockad men nyfiken och går in på sidan picku, eller vad den heter. Där ligger två foton bredvid varandra och hon ser som inte likadan ut🤔. Men det är väl en trasig kamera igen som spökar 😌
Citera
2020-08-11, 12:38
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha Anna tyckte väl den vart skit så därför fick on med sig den.

Anna tycker nog ingenting hon någonsin skapat är skit 😄
Citera
2020-08-11, 13:16
Medlem
nyfiltrerad märsta-kärring

https://postimg.cc/WtjZQhWK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem