2020-08-28, 14:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

https://postimg.cc/gallery/dLKVVnd

Det är ju helt sinnessjuk att en 50 årig morsa hellre sitter och livar med okända människor än att umgås med barnen och jobba på riktigt.
Anna är så WT, spelar ingen roll om hon skulle köpa ett slott, hon är WT ända in i märgen.
Denna bildsvit får mig att rodna ända ner i tårna, vad pinsam Anna är.
Dessutom är det ju samma frågor hela tiden.
Anna behöver tydligen rutiner, förutsägbarhet
och att känna sig trygg, allt ska vara på hennes villkor..
Citera
2020-08-28, 14:13
Medlem
yessyys avatar
Anna är inte gråhårig än, det blir bara ca 1,5 cm i hårbotten som hon färgar brunt, men inget i längderna eller så.

Hon kallade sonen för störd, och sa att han var som en 15-åring efter att han svarade på hennes "du kan avlägsna dig".

Mycket upprörd över Camilla. Camilla är en lögnare för att hon hade hängt ut Annas sms där hon hade skrivit ut antal tecken, typ 2260 eller något. Det var en lögn för Anna kollade upp detta och det var faktiskt ännu fler tecken i smset.

Väldigt arg över kommentarer över hennes utseende - tänder, ögonbryn, vikt osv. "Man ska inte diskutera folks utseende." Sen "Camilla ser ut som en ful jävla äcklig häxa, och det står jag för" eller något i den stilen.

Hon sa något om att hon "dammsuger, skurar, torkar piss och skit från toaletterna trots att det bor 5 andra pers i huset."
Senast redigerad av yessyy 2020-08-28 kl. 14:16.
Citera
2020-08-28, 14:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

Han pratade i telefon med någon, och Anna flippade såklart ur på att han pratade för högt ("JAG PRATAR HÄR! JAG ÄR LIVE!!!!"). Då sa han bara tillbaka att hon pratar lika högt, varpå hon ville att han skulle "avlägsna sig", och han sa till henne att hon borde avlägsna sig.

Det är sådana stunder en förälder bör inse att de vuxna barnen borde kastas ur boet för att lära sig ta ansvar och bli självständiga.
Men eftersom Anna aldrig riktigt behövt lära sig att bli vuxen, då Roberto betalar för merparten av utgifterna, så lär väl inte det hända.
Man får ofta de barn man förtjänar.
Citera
2020-08-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna sa vid flera tillfällen att Camilla på Bloggbevakning är en sjuk jävla människa. Ena gången hon sa det var ca 30 sekunder efter att hon deklarerat att hon ALDRIG tryckt ner någon eller trampat på någon trots att så många varit så fruktansvärda mot henne.

Hon gav också en rejäl hyllning till sig själv där hon beskrev sig som en fantastisk underbar människa och som en stor källa till kärlek, men att hon varit elak mot sig själv tidigare och inte uppskattat denna makalöst fina person som hon är.

Som redan nämnts blev det rejält laddat när någon frågade om hon vägde som innan. Vad innan innebar framgick inte. Det är helt oacceptabelt att fråga kring någons vikt och Anna berättade att hon t ex aldrig kommenterat sin systers. Men hennes syster saluför sig inte heller som den första vinnaren av Biggest Loser VIP och har inte heller själv gjort en grej av sin vikt och sin kropp när det passat henne.
Jag älskar dina inlägg och särskilt stycket i mitten ovan.....oj vad vi har skrattat åt det här på jobbet idag 😂
Citera
2020-08-28, 14:34
Medlem
Rimberts avatar
Något jag har reflekterat över är hur lika Anna Book och Henrik Arnstad är.
Båda lever i någon sorts bubbla, där de alltid har rätt och alla andra har fel.
Alla som vågar kritisera dem det minsta är enbart "troll" och avfärdas snabbt med blockfingret.

(FB) Henrik Arnstad ljög om examen
Senast redigerad av Rimbert 2020-08-28 kl. 14:39.
Citera
2020-08-28, 14:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
....oj vad vi har skrattat åt det här på jobbet idag 😂

Apo Annas egna åsikter om henne själv

Citat:
Hon gav också en rejäl hyllning till sig själv där hon beskrev sig som en fantastisk underbar människa och som en stor källa till kärlek, men att hon varit elak mot sig själv tidigare och inte uppskattat denna makalöst fina person som hon är.

Där har vi svaret på Annas storhet idag, kan tolkas på olika sätt..
Hela hennes fantastiska person/lighet kommer ju gång på gång ut ur hennes mun.
Det hon säger om sig själv är ju rena rama underhållningen, men det förstår inte Anna riktigt..För Anna verkar ju ta sig själv och sitt livande på djupaste allvar..
Citera
2020-08-28, 14:41
Anna får frågan om hon har något otalt med någon. Nej det har hon inte. Vad skönt! tycker en tittare då, att hon lagt allt gammalt groll bakom sig. Är hon och P*a (syrran) äntligen sams alltså? Så spänner Anna ögonen i oss och säger att de är inte osams men inte sams heller utan de har ingen relation alls. ”Vilken jävla fråga! Nej vi har ingen relation. Det kan du hälsa henne om hon fortfarande undrar eftersom du tydligen känner henne”. Ungefär så
Citera
2020-08-28, 14:44
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Anna är inte gråhårig än, det blir bara ca 1,5 cm i hårbotten som hon färgar brunt, men inget i längderna eller så.

Hon kallade sonen för störd, och sa att han var som en 15-åring efter att han svarade på hennes "du kan avlägsna dig".

Mycket upprörd över Camilla. Camilla är en lögnare för att hon hade hängt ut Annas sms där hon hade skrivit ut antal tecken, typ 2260 eller något. Det var en lögn för Anna kollade upp detta och det var faktiskt ännu fler tecken i smset.

Väldigt arg över kommentarer över hennes utseende - tänder, ögonbryn, vikt osv. "Man ska inte diskutera folks utseende." Sen "Camilla ser ut som en ful jävla äcklig häxa, och det står jag för" eller något i den stilen.

Hon sa något om att hon "dammsuger, skurar, torkar piss och skit från toaletterna trots att det bor 5 andra pers i huset."
Hon antydde även att Camilla skulle ligga bakom kontot där frågan om vikten kom från.
Citera
2020-08-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna får frågan om hon har något otalt med någon. Nej det har hon inte. Vad skönt! tycker en tittare då, att hon lagt allt gammalt groll bakom sig. Är hon och P*a (syrran) äntligen sams alltså? Så spänner Anna ögonen i oss och säger att de är inte osams men inte sams heller utan de har ingen relation alls. ”Vilken jävla fråga! Nej vi har ingen relation. Det kan du hälsa henne om hon fortfarande undrar eftersom du tydligen känner henne”. Ungefär så
👍😃
Citera
2020-08-28, 14:54
Medlem
Poisonouss avatar
Helvete vilken dålig stämning det plötsligt blev.

Lucas får frågan via Anna om han tycker att Anna är lite "eljest".
Han vet inte vad det betyder, Anna tror det betyder "fin och snäll".

De får det förklarat för sig, och hon frågar igen då om Lucas tycker hon är "lite egen, speciell, annorlunda".

Han blir knäpptyst, harklar sig lite, och muttrar fram "Jag vet inte..."

Det där vita, fula huset måste fan vara ett jävla FÄNGELSE.
Citera
2020-08-28, 15:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Helvete vilken dålig stämning det plötsligt blev.

Lucas får frågan via Anna om han tycker att Anna är lite "eljest".
Han vet inte vad det betyder, Anna tror det betyder "fin och snäll".

De får det förklarat för sig, och hon frågar igen då om Lucas tycker hon är "lite egen, speciell, annorlunda".

Han blir knäpptyst, harklar sig lite, och muttrar fram "Jag vet inte..."

Det där vita, fula huset måste fan vara ett jävla FÄNGELSE.

Jag orkade inte med hela hennes live men OJ vad jag tycker synd om Lucas. En liten 21-årig norrbottning som hamnat i Märstamorsans och Lazy F’s klor.
Hans dialekt gör att jag gissar att han kommer någonstans från Luleå med omnejd. Stackars pojk
Citera
2020-08-28, 15:04
Medlem
nickomyras avatar
[quote=Poisonous|72741083]
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

Han pratade i telefon med någon, och Anna flippade såklart ur på att han pratade för högt ("JAG PRATAR HÄR! JAG ÄR LIVE!!!!"). Då sa han bara tillbaka att hon pratar lika högt, varpå hon ville att han skulle "avlägsna sig", och han sa till henne att hon borde avlägsna sig.

Bra Antonio !! Låt dig inte tryckas ned !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in