2020-09-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Turister som går förbi Annas bil måste ju undra vad det är för tok som pratar med sig själv i timmar i bilen..
Kan inte erinra mig att det finns de som gör som Anna, möjligtvis någon redneck typ i USA..
https://youtu.be/y3yRv5Jg5TI
Kvinnan är inte klok, sitta i en bil och lajva och prata skit. Är hon vuxen? Nej. Är hon som en normal 50 åring? Nej Vilka normala barn skulle vilja ha Booken som mamma? Inga normala barn skulle vilja ha henne som mamma. Facit Anna Book är en störd Idiot som inte fattar att hon gör bort sig offentligt på nätet. Donnan kommer troligtvis aldrig mera få synas i några TV program.
Citera
2020-09-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En sån mask behöver Anna när porslinet rasar.
Bara att kolla tänderna i underkäken, ojoj så dåliga de är.
Citera
2020-09-02, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
My Martens. Hon är "vän" med Anna.
Anna var kattvakt åt My för inte så länge sen. Då blev en cykel stulen och nu ska My installera ett övervaknings/inbrottslarm. Men det behöver ju inte alls ha något samband med Anna...

Kom med källa för det påståendet. Annars är det falsk ryktesspridning och det blir ohållbart om människor tillåts skriva vad som helst. Flashback fylls då med massa lögner.
Citera
2020-09-02, 21:41
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kvinnan är inte klok, sitta i en bil och lajva och prata skit. Är hon vuxen? Nej. Är hon som en normal 50 åring? Nej Vilka normala barn skulle vilja ha Booken som mamma? Inga normala barn skulle vilja ha henne som mamma. Facit Anna Book är en störd Idiot som inte fattar att hon gör bort sig offentligt på nätet. Donnan kommer troligtvis aldrig mera få synas i några TV program.
Man kunde ju hoppas att det var fallet men skitkanaler som TV3, 4, 5, 6, ... frodas av att låta funktionella idioter synas på TV. Av för mig obegriplig anledning finns det många idioter som vill titta på andra idioter. Go figure...

Så jo, du lär fortsatt kunna betitta ett åttondels ton book i många avsnitt än av kulturprogram som Fånarna på fortet, Tarmen, Laxfyllan, Arga Hickaren... et al, et al, och allt annat korkat som många lägger tid och pengar på. Sorry...
Citera
2020-09-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hennes fantastiska godhet är också fejk
Absolut, hon är god mot sig själv. Hon är ett riktigt ego, när hon kallar sin yngsta dotter råtta och mus så ser man vilken elak människa hon är hemma. Måtte hon få smaka på egen medicin det feta falska äcklet hon är. Man säger inte vissa saker till sina barn.
Citera
2020-09-02, 21:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Kom med källa för det påståendet. Annars är det falsk ryktesspridning och det blir ohållbart om människor tillåts skriva vad som helst. Flashback fylls då med massa lögner.
Vilket påstående ? Gammelbubben har skrivit att det inte behöver ha något samband .
Citera
2020-09-02, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vilket påstående ? Gammelbubben har skrivit att det inte behöver ha något samband .

Källa på dessa påståenden:

"Anna var kattvakt åt My för inte så länge sen. Då blev en cykel stulen och nu ska My installera ett övervaknings/inbrottslarm."

Det är inte en humortråd det här. Och även där tycker jag att det är fel att skoja om människor utan deras tillåtelse.
Citera
2020-09-02, 21:51
Medlem
Citat:

"Anna var kattvakt åt My för inte så länge sen. Då blev en cykel stulen och nu ska My installera ett övervaknings/inbrottslarm."

Det är inte en humortråd det här. Och även där tycker jag att det är fel att skoja om människor utan deras tillåtelse.
Källa till att Anna var kattvakt: både Mys och Annas insta.
Källa till att en cykel stals: både Mys och Annas insta.
Källa till att hon nu installerat larm och kameror: Mys insta, bl a dagens story.
Citera
2020-09-02, 21:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Nej, det är en skvallertråd; så vi skvallrar... ingen bryr sig i ditt tyckande
Citera
2020-09-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Källa till att Anna var kattvakt: både Mys och Annas insta.
Källa till att en cykel stals: både Mys och Annas insta.
Källa till att hon nu installerat larm och kameror: Mys insta, bl a dagens story.
Tidsmässigt handlar det om första halvan av augusti med kattvakteriet. Storys finns ju inte kvar men det finns en del skärmdumpar i tråden och på Bloggbevakning.
Ev. tar även Mys blogg upp det.
Citera
2020-09-02, 22:00
Medlem
OhMyGaddars avatar
För cirka två dagar sedan skrev Anna följande inlägg på Instagram:

"[i]På allmän begäran efter min LÅNGLIVE här på Instagram igår 😁 Då jag bla. gjorde en liten nagelvårdsbehandling på mig själv 💅🏼 Så har jag blivit BOMBAD med frågor om produkterna jag använder, så här kommer lite info till er som visat och kan tänkas uppskatta lite ärliga tips 😊 @scratchofsweden är inget nytt märke för mig - jag har fått ynnesten att vara med sedan starten för ganska precis 35 år sedan ⭐️ Då ägarinnan är en av mina och min familjs närmsta och bästa vänner 🥰 @scratchofsweden s produkter har jag således använt hela mitt liv och jag älskar dem med hela mitt hjärta. Det går att läsa mer om alla produkter på deras hemsida och man kan följa dem här på Instagram om man är intresserad av den bästa vården för sina naturliga naglar. Jag kan rekommendera ALLT!!! Men, dessa produkterna som ni ser på bilderna är mitt ” Always must have home and with me kit “ 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Med hjälp av detta lilla enkla kit bestående av, 1 Crystal Stone, 1st 3-stegsfil, Nail Food nageloljan, No dry hands handkräm, Night Repair och lacket No Yellow Nail så håller sig mina naglar snygga, starka och välvårdade varje dag. Alla produkterna är vårdande och stärkande och Scratch Nails har under årens lopp vunnit många fina utmärkelser och priser. Passar på att säga TACK älskade @marie_geraldine_houston för den sanslöst vackra 30 årsjubileums flaskan i Kristall med Scratch Nails Nail Food - den har sin speciella plats här hemma always and forever 😉 Love you and your hole family❤️"

Bildlänk till inlägget: https://ibb.co/t3MyjTT

Illa dold reklam?

Senast redigerad av OhMyGaddar 2020-09-02 kl. 22:01. Anledning: Onödig text
Citera
2020-09-02, 22:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Nä, hon proppar ju i sig mat och godsaker samt leker TV-show med sin telefon. Det räknar väl hon som ett mycket tungt och ansträngande arbete.

Att gå omkring med övervikt är ju också ett TUNGT jobb 24/7.
Denna intervju gjordes innan hennes egenproducerade liveshower..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/
Som visar att Anna säger mycket, men gör desto MINDRE av det hon påstår att hon gör.
På Liven sitter ju Anna hela tiden och pratar, äter, äter, pratar... I timmar.
Citat:
Det är svårt när människor inte är med mig i mitt hem och ser att jag tränar och egentligen äter alldeles, alldeles för lite. Det ju extremt tungt att dra runt på alla kilo innan jag gick ner i vikt, och det var en sorg.

För övrigt är ju allt oväsentligt en tragedi och sorg för Anna...
Om Roberto skulle dö imorgon skulle nog Anna vara precis som vanlig, sedan kommer krav.. på betalningar, att ringa samtal, fixa saker, jobba osv och först DÅ kommer förmodligen Anna tänka.. Eh, ja just det min vandrade plånbok har dött, bäst jag gråter floder i åratal, så kanske jag slipper betala, jobba osv
Senast redigerad av cece123 2020-09-02 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in