2020-08-28, 15:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här kommer film när bookmänniskan pratar om bloggbevakning

https://forumfiles.com/tbDdIcP6o5/IMG_1177_MOV

Jag förstår inte vad hon menar .. om alla visste hur trevlig CAM låter när hon är privat ... eh ? Varför skulle någon följare tycka att det var konstigt ? Det är Hennes jobb är ju att granska bloggare / influensers . Man får väl ändå räkna med lite kritik om man väljer att visa upp hela sitt liv offentligt och tjäna pengar på det .
Och om hon skulle ha hållit med Anna om att vissa följare går alldeles för långt o sprider hat . . Tror inte BB:s följare bryr sig om ifall de skulle höra CAM säga det i Annas inspelade / avlyssnande samtal
Citera
2020-08-28, 16:16
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Anna resonerar:

Lukas säger att han inte kommer från Norrland för att Umeå ligger i Västerbotten. Enligt Anna är det självklart att han kommer från Norrland eftersom Västerbotten ligger i Norrland.

Sedan blir hon irriterad på en som påpekar att Umeå ligger i Västerbotten och säger, håll i er:

Att hon blir trött på sånt tjafs, det är samma sak som att hon skulle bo i Märsta, för det gör hon inte, hon bor i Odensala som har märsta som postadress (då det ligger i Märsta), men det är självklart att Odensala inte är Märsta!

Jag gissar/tror att Lucas sa att han inte kommer från NorrBOTTEN utan från VästerBOTTEN. Vilket är helt korrekt. Umeå ligger i Västerbotten.

NorrLAND består av Lappland, Norrbotten och Västerbotten.
Återigen har Märstapuckot visat sin brist på allmänbildning och sin sjuka uppfattning om att hon vet allt och vet bäst.
Citera
2020-08-28, 16:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag gissar/tror att Lucas sa att han inte kommer från NorrBOTTEN utan från VästerBOTTEN. Vilket är helt korrekt. Umeå ligger i Västerbotten.

NorrLAND består av Lappland, Norrbotten och Västerbotten.
Återigen har Märstapuckot visat sin brist på allmänbildning och sin sjuka uppfattning om att hon vet allt och vet bäst.
Nja, Norrland omfattar även Gästrikland, Hälsingland, Härjedalen, Jämtland, Medelpad och Ångermanland
Citera
2020-08-28, 16:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nja, Norrland omfattar även Gästrikland, Hälsingland, Härjedalen, Jämtland, Medelpad och Ångermanland
Självklart - sorry var inte tillräckligt tydlig.
Det viktiga tycker jag är att lära sig skillnaden mellan NORRBOTTEN och NORRLAND
Citera
2020-08-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Anna är inte gråhårig än, det blir bara ca 1,5 cm i hårbotten som hon färgar brunt, men inget i längderna eller så.
Det där är det roligaste jag hört sen jag konfirmerade mig
Citera
2020-08-28, 16:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Det där är det roligaste jag hört sen jag konfirmerade mig
Eller en annan klassiker:
"Så här roligt har jag inte haft sen vi draggade efter svärmor... i fel sjö"
Citera
2020-08-28, 16:43
Medlem
nickomyras avatar
Norrland är det väl bara stockholmare som kallar allt ovanför Gävle
Citera
2020-08-28, 16:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Gävle ligger i Gästrikland som ligger i Norrland så hur kan det vara fel?
Citera
2020-08-28, 16:46
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Allt norr om dalälven för att vara exakt, eventuellt kan Rimbo räknas fast vet inte exakt vad dem gjort för ont för att hamna där. Höljt i dunkel tydligen. Den drapan till BB var fan underbara, poppar popcorn och väntar på servereturen.
Citera
2020-08-28, 16:51
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Japp, hon körde ett riktigt maraton, en enda lång live.

Nu när Fettet äntligen har stängt ned, så hoppas jag verkligen att hon tänker på att vara kärleksfull mot sig själv och sin kropp och lagar lite mat åt den! Anna klarar inte av att vara utan mat mer än 2,5 timme!

Och jag har verkligen saknat att få se närbilder på hennes egenlagade bruna skulor. Nu har de ju varit i Spanien så det var ett tag sen vi fick avnjuta Annas mummmmsiga mat. Enkelt och gott!
Citera
2020-08-28, 16:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här kommer film när bookmänniskan pratar om bloggbevakning

https://forumfiles.com/tbDdIcP6o5/IMG_1177_MOV
Jobbat? Vägrar berätta? Antingen har hon svarat på ett mejl eller så går hon på gatan. Men med tanke på hur hon ser ut får hon nog gå många kvarter. Så hon har skickat ett Mail där hon vill ha samarbete med någon som säljer trännngskläder. Det vill inte DEM. Så då tigger hon kanske kräftburar från Partykungen?
Citera
2020-08-28, 17:03
Medlem
Varför kan fläsket inte svara på vem som betalar hennes löshår, botox, bensin och uteätandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in