Jag hade inte tänkt blanda mig i diskussionen om svenskarnas framtid. Men jag kan inte låta bli att sprida lite ljus i mörkret som breder ut sig i tråden efter Edgertons och några andras nattsvarta piller till oss andra.
Aldrig tidigare har det sett så bra ut. Coronakrisen utkristalliserade diaspororna araber/syrier, judar och somalier som särskilt exponerade för att drabbas av coronaviruset. Ibland händer det att Sveriges höga dödssiffror i corona kommer på tal i nån diskussionen. Tack vare corona-aktivisten Lena Einhorn, nån Somalia-läkare och nån annan syrian som beklagade sig över alla begravningar i Södertälje vet i stort sett alla i min umgängeskrets att de här grupperna inte klarar av corona särskilt bra. Några har till och med koll på siffrorna typ 3000 döda invandrare i corona och resterande 2000 är äldre svenskar. Kommer corona på tal är det bara att slänga ur sig "jamen det är bara invandrare som dör i corona" så lyssnar de andra och håller med. Effekten blev inte den förväntade på de här identitetspolitiska larmropen. Förutom att vården kanske ger bättre vård än nödvändigt om nån jude, arab/syrier eller somalier kommer in akut. Men det är faktiskt
ingen svensk som bryr sig om att det dör drösvis med invandrare i corona.
Sen har vi Antifa & Black Lives Matter som inte heller gick hem i stugorna. De flesta har följt utvecklingen i USA med upplopp, raskravaller och statyrivningar. Somalierna i Sverige försökte köra en svensk variant av Black Lives Matter och skuldbelägga svenskar för slavhandeln med afrikaner. Det identitetspolitiska utspelet gick också åt skogen. Expo-aktivisten Bilan Osman körde nån snyftvisa och fick springa gatlopp på Facebook och Twitter. Nån som vet var hon gömmer sig? Hon försvann från mitt flöde för flera veckor sen. Inte blev det bättre av att pålästa svenskar kontrade anklagelser om svensk inblandning i slavhandeln med historiska dokument som visade att somalier och judar var större bovar än svenskar. Sen har vi Black Lives Matter-upploppen i Göteborg, Malmö och Stockholm. Allt gick åt skogen. Polisen visade prov på lite humor den gången de bar undan nån somalisk aktivist som stunden innan stått och skrikit "Fuck The Police!" till en massa poliser som stod uppradade för att skydda BLM-demonstranterna. Samnytt hade en film som blev värsta succën. Folk vek sig av skratt åt somaliskan som poliserna bar bort.
Sista spiken är väl KDUs attack på en 18-årig AfS-aktivist som är duktig på att dekonstruera verkligheten vi lever i. Som nån skrev "KD har donerat bort "Kärnfamilj" till AfS". Om jag minns rätt påpekade nån annan att KD i många år har lurat skjortan av sina väljare genom att vifta med invandringskortet för att få röster och sen tryckt på knappen i riksdagen för att få hit massor av anhöriginvandrare. Om AfS sköter sina kort rätt kan de mycket väl kannabalisera på KD och komma in i riksdagen den vägen om 2 år. AfS försökte sno röster från SD 2018 men det gav inte så många. Anyway! KD:s väljarskara är jungfrulig mark för ett nationalkonservativt parti med kristna förtecken att beträda.
Tydligen har KDU en sluten Facebook-rum med titeln Digitalt War Room. Ska bli intressant se vilka mem som KDU-topparna Evin och Martin skissar på för att bemöta den här:
https://twitter.com/en_nationalist/s...39925038944257
Ska inte skriva mer om om AfS/KDU:s skyttegravskrig. Kasta gärna ett öga i den här tråden:
(FB) KDU förbjuder interaktion med konservativa efter transkritik - förespråkar gnosticism
I USA har det varit kaos på några flygplatser. Första tillfället var det ett flyg som var försenat och några afroamerikanska kvinnor gick bananas och förstörde gaten. Sen var det ett vitt par som hamnade i bråk efter att ha bett afroamerikaner hålla distansen. Mannen fick lägga sig på flickvännen för att skydda hennes huvud. När det vita paret lämnade bagage-utlämningen skrek den vita kvinnan och gav fingret åt de afroamerikanska kvinnorna. Livet är tryggt när man har en tränad vit man som pojkvän!!! Om ingen fattat det sprids det massor med filmer där vita får sparkar mot just huvudet från svarta. Ska jag spåna har det kanske blivit en inlärd reflex hos vita i USA att se till och skydda vänners huvud i bråk med rasifierade ungefär som alla vet att spindlar och ormar är farliga? Fria Tider har skrivit om vita paret som råkade illa ut så behöver inte länka.
Det är verkligheten i mångkulturen som vitpillrar det svenska folket. Det är en naturlig process hos ett folk som aldrig behövt tänka på sin egen identitet eftersom vi varit ensamma herrar på täppan i Sverige. Jag tror judar är väldigt oroliga inför framtiden. Det är därför GPs ledarredaktion skriver de här ledarsticken för att slå ner på identitetspolitiska tendenser hos svenskar och alla andra diasporagrupper i landet. Om jag ska extrapolera så är ju svenskens bästa egenskap förmågan att kopiera från andra. Den regeln gäller förstås alla andra vita. Vi är snabba på bollen om vi ser att nåt funkar och när vi lärt oss spela spelet. Tror alla förstår vad jag menar här.
Vad mer behöver sägas? Upp med hakan och humöret! Framtiden är vår! Se er omkring! Prata med nära och kära och släpp några testballongar i luften. Hur reagerar vederbörande om du säger lite nonchalant: jamen det är mest invandrare som drabbas av corona? Blir folk hysteriska eller håller dom med er? Om ingen blir arg är det kanske på det viset att Sverige har passerat den där peakhysteriska toppen flyktingåret 2015. Sen dess har svensken nyktrat till och det som jag vill komma till, fattat att det svenska folket är vår ingrupp och ska vi hantera alla konflikter som diasporagrupperna kommer ställa till med. ja då ska vi hålla ihop och inte låta oss vilseledas och splittras av utlänningar som i grund och botten är fientligt inställda till svenskar och andra europeiska folk.
Svenskar har funnits som folk/stam i tusentals år och kommer fortsätta finnas. Det har ju historien visat. Vi ska bara lära oss grundregeln som gäller på 2000-talet: Alla individualiser har en flock och svenskens flock är det svenska folket!
Jag vill komma bort från deppigheten och att allt styrs från MSM och ledarsidor. Det är verkligheten som formar oss som individer och folk. Jag ser ett folk som är på väg att börja hålla ihop i kriser.
Avslutar inlägget med att tacka coronaviruset och Black Lives Matter! Ni har varit en skänk från ovan!